dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Game engine tutorial
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  

Vai ir nepiecieshams tutorial par game engine taisiishanu?
Ja
100%
 100%  [ 25 ]
Ne
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 25

Author Message
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 2:11 pm    Post subject: Game engine tutorial

Iesaaku rakstiit game engine tutorialu, bet nezinu vai tas veel ir vajadziigs. Sakiet - vai man ir veerts teereet savu laiku (redzeeju forumaa daudzi prasa peec taada tutoriala).
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 2:24 pm    Post subject:

Protams, ka ir! Smile Ar interesi izlasiishu. Plus, meegjinot paskaidrot lietas, pats taas arii labaak izprot.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 3:47 pm    Post subject:

Skatos ka visiem balsotaajiem taads tutorial ir vajadziigs. Nu labi. Tuuliit pabeigshu GUI tutorial un tad turpinaashu engine tutorial.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 4:44 pm    Post subject:

nu tikai buutu forshi ja beidzot buutu kaads konkreets engiines tutoriaalis - taads, kas tieshaam normaali paskaidro kaa uzbuuveet sakariigu dzineeja arhitektuuru. Liidz shim visi dzineeju tutoriaali ko esmu redzeejis ir bijushi vairaak vai mazaak nederiigi (mazderiigi) Smile.
Lietas kas mani persooniigi intereseetu (bet protams maza ceriiba ko taadu izlasiit):
1. Dzineeja arhitektuura - veiksmiigs modulju risinaajums. T.i. kaa realizeet eertu modulju/pluginu sisteemu lai savu dzineeju var eerti papildinaat/paarveidot.
2. Universaali dzineeja objekti un to parametri (liidziigi kaa unreal dzineejaa).+ universaala sceenas reprezentaacija (scenegraph).
3. Skripteeshanas valodas piesaiste kopeejaa sisteemaa.
4. Universaala sheideru sisteema ar sheideriem kas tiek linkoti runtaimaa - t.i. maakslinieks definee matereaalu un sheideris tiek salinkots no nepiecishamajaam sastaavdaljaam. + universaala parametru padeve
5. Universaals rendereeshanas izvads uz vairaakiem logiem (lai es dzineeju vareetu izmantot arii editoraa vai kaadaa citaa tuulii)
6. Optimizaacijas tehnikas

(ja ieveerojaat daudz lietoju vaardu "universaals" Smile - bet tas ir svariigi, jo parasti visi tutoriaali ir paaraak konkreeti. Bet dzineejam ir jaabuut sameeraa universaalam pat viena zhanra ietvaros)

Un ko es negribeetu - negribu kaarteejo tutoriaali par to kaa uztaisiit logu, initializeet DX/GL, ierulleet mainloopu un norendereet paaris trijstuurus.
T.i. nevaig neko taadu ko var atrast DX helpaa, GL nvidias SDK vai tamliidziigaas vietaas. Tehniskus siikumus var atrast visur - svariigi ir kopeejaa arhitektuura kas to visu satur kopaa.
Virspuseeji octree/bsp uc. skaidrojumi arii var izpalikt, jo tie netaa ir pa pilnam un dzineeja arhitektuuru neietekmee.
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 5:27 pm    Post subject:

Tavā tekstā ir pārāk daudz vārdu "universāls". Vai esi dzirdējis teicienu - kas der visam, tas neder nekam? :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 6:17 pm    Post subject:

Quote:

2. Universaali dzineeja objekti un to parametri (liidziigi kaa unreal dzineejaa).+ universaala sceenas reprezentaacija (scenegraph).
3. Skripteeshanas valodas piesaiste kopeejaa sisteemaa.

Šo te būtu interesanti palasīt, ja kāds tādu tutoriali uztaisītu

Quote:

4. Universaala sheideru sisteema ar sheideriem kas tiek linkoti runtaimaa

Nu man māc šaubas, ka tāda veida tutoriali kāds uzrakstīs.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 8:43 pm    Post subject:

Quote:
1. Dzineeja arhitektuura - veiksmiigs modulju risinaajums. T.i. kaa realizeet eertu modulju/pluginu sisteemu lai savu dzineeju var eerti papildinaat/paarveidot.
2. Universaali dzineeja objekti un to parametri (liidziigi kaa unreal dzineejaa).+ universaala sceenas reprezentaacija (scenegraph).
3. Skripteeshanas valodas piesaiste kopeejaa sisteemaa.
4. Universaala sheideru sisteema ar sheideriem kas tiek linkoti runtaimaa - t.i. maakslinieks definee matereaalu un sheideris tiek salinkots no nepiecishamajaam sastaavdaljaam. + universaala parametru padeve
5. Universaals rendereeshanas izvads uz vairaakiem logiem (lai es dzineeju vareetu izmantot arii editoraa vai kaadaa citaa tuulii)
6. Optimizaacijas tehnikas


1 - jau izdariits
2 - buus
3 - buus (LUA)
4 - paaraak sarezgjiiti lai baaztu tutoriaalii (ja vajag tad atrodi atsevishkju tutoriali par sheideriem). Es par sheideriem vareetu uzrakstiit atseviskju tutorialu, bet nejau baaz to klaat citam tutorialam. Es varu mazliet aprakstiit kaa to dariit, be nejau visu.
5 - buus

P.S. tiem kuriem rakstiits - "buus", tiem saturs jau uzmests uz lapas, bet veel nav uzrakstiits tutoriaalii.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 10:09 am    Post subject:

mani tik maac shaubas vai kaads par to visu maz var uzrakstiit normaalu tutoriaali, ja vien nau ieprieksh peidalijies vismaz paaris nopietna liimenja komerciaalu dzineeju izstraadee.. Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 12:22 pm    Post subject:

Tādi kas piedalās nopietnos komerciālos projektos savu laiku nešķiež rakstot šāda veida tutoriaļus SmileSmile
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 1:41 pm    Post subject:

bet tikai tiem ir pietiekosha pieredze lai ko taadu izrakstiitu Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 3:03 pm    Post subject:

Mna neaiziet. Kas tur tik nereaals? Es tak netaisos visu engine kodu rakstiit. Tikai paskaidrot kaa buutu dariit labaak un kas vispaar buutu jaadara. Juus engine tutorialus nekad neesat lasiijushi vai? Nu tad buutu laiks palasiit. Un es tak arii netaisos to visu divos tutorialos uzrakstiit.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 3:14 pm    Post subject:

Ja tu iedosi labu engiines tutoriaalja linku - tev 80 zhetoni buus Smile
Esmu paarskatijis visas graamatas ko vien esmu vareejis dabuut un arii visus (gandriiz Very Happy) online resursus - nekur nekas vairaak par virspuseeju _grafiskaa dzineeja_ vai tiiri teoreetisku virspuseeju iespeejamaas arhitektuuras aprakstu nekad nau. Nu reaali - ir pilns ar siikiem tutoriaaljiem par dazhaadiem tehniskiem siikumiem, bet nau neviens pats pats sakariigs dzineeju arhitektuuru.

Pats par labaako "tutoriaali" esmu atradis peetiit Nebula2 un Ogres sources.
Ogres sourci esmu izpeetijis diezgan cieshi, bet man liekas ka taa ir drankjiiga arhitektuura. Nebula2 jau skjiet krietni labaaka, tachu pagaidaam nau sanaacis iepeetiit dziljak visu :)

ps: par dzineeju es uzskatu nevis grafisko dzineeju bet visu speeles platformu kuraa grafiskaa dalja ir tikai kaa vizualizaacijas modulis. Tapeec nevajag grafisko tutoriaali - kaa ziimeet verteksus mees visi zinam Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 4:19 pm    Post subject:

būtu interesanti pirmā Unreal sourci papētīt Rolling Eyes
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 4:30 pm    Post subject:

vai tad vinji visu sourci ir izlaidushi? man likaas tikai ka gameplay moduljiem nevis visam kernelim.. bet es jau neatceros - tas bij sen kad skatijos.
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 5:11 pm    Post subject:

nav jau nav izlaiduši, es tik saku ka būtu labi papētīt.
tagad jau Unreal2 headerus arī vairs parasts mirstīgais nevar dabūt, vajag būt reģistrētam developerim
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group