|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
BHC Guest
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:21 pm Post subject: |
|
Tieši šo metodi afaik arī izmanto visas normālās iso-tiled spēles. Tas īpaši palīdz arī gadījumos, ja vēlas uztaisīt no iso-taiļiem reljefu(kā tas ir piem ages of empires I un II) Nekas jauns. Un vēl, kādas vērtības glabājās mainīgajos tPl, t2Pl, t2aug? Šie mainīgie tik izmantoti darbībās ar dalīšanu, iesaku censties no dalīšanas atbrīvoties, ja funkcija tiek izsaukta vairākkārt.
Starp citu, vai nevarētu kāds izdarīt nelielu pakalpojumu - izbanot Gamer'u?
Jautrais šampuņčiks laikam nopelnījis banus praktiski visās citās lapās, tādēļ tagad šeit mīcās. Un vienā postā jautā kā ip nomainīt |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:58 pm Post subject: |
|
Gribēju jau rakstīt, ka funkcija neapēd tik daudz resursu, kad izdarīju testu.
FPS: 2783 bez meklēšanas;
FPS: 2277 ar meklēšanu;
>500 FPS loss :) Veeraa ņemams zudums....protams, tas ir tikai uz melna (zila) ekrāna. Reaali spēlē tas nav tik traki būtiski. Pie Vsync imho tas pat ir mazāk kā 1 FPS.
Neskatoties uz to, dalīšana nepieciešama, lai atrastu kurā tieši sektorā peles kursors nokļuvis. Izmantoju veselo jeb integeru dalīšanu. Pēc loģikas domājot, tai būtu jābūt krietni, krietni ātrākai. Vēl ir atlikuma meklēšana ( mod ), nu tai arī jābūt gana ātrai salīdzinot ar vispārīgu dalīšanu. Darbības notiek tikai ar integeriem.
Varētu izmantot baitu operācijas shl, shr (<<, >>), bet manas tailes nav obligaati 2nieka pakāpes. Tā varētu iegūt papildus ātrumu, bet es nedomāju, ka tas ir tā vērts, jo jaudas zudums reāli nav tik ievērojams.
PS:
tPl un t2Pl ir attiecīgi tailes pusplatums un platums - lai nebuutu katrreiz iterācijā jaapaareekjina, es to jau izdaru laiciigi. Tas pats ar augstumu. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:19 pm Post subject: |
|
praksee ir pieraadiits ka floating point daliishana muusdienu procesoros dazhkaart straadaa aatraak nekaa fixed point(integer) daliishana. Taa ka ar to aizrauties speciaali naw ieteicams. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|