dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Alpha map

 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 6:17 pm    Post subject: Alpha map

vai kāds zin, kā var uztaišit šādu fx: gribās, lai textūras malas kļūst caurspīdigas pakāpeniski, izmantojot alfa mapi(RGBA)? Pateicos jau iepriekš.

Last edited by S1 on Mon Sep 05, 2005 8:21 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 8:02 pm    Post subject: Re: Alpha map

Ja saprotu pareizi, blendingam gribi izmantot citu tekstuuru?
Divaas dimensijaas to var panaakt ar blend operaacijaam, skat NeHe tutoriaali par maskaam.
Triis dimensijaas savukaart vareetu ar multitekstuuraam un texenv parametriem. Vienkaarshi uzseto vienu pamat tekstuuru, otru maskas tekstuuru un tad texenv operaacijaa ieraksti vienas tekstuuras rgb kanaalu finaala alfa kanaalaa.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 8:15 pm    Post subject:

Problēma izskatās apmēram tā (3. bilde [2D]) >



Piemērā tiek izmantota *.TGA formāta textūra, Photoshop'ā asās textūras malas tiek nedaudz (pakāpeniski) transparētas (tas ir > izskatās miglains). Problēma ir tā; kā panākt lai transparentums darbotos pakāpeniski, tieši tā pat kā Photosho'ā.


Last edited by apofiss on Mon Sep 05, 2005 8:58 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 8:24 pm    Post subject:

Lai nerastos pārpratumi, textūras formāts ir RGBA, tai ir alfa kanāls. Man vienkārši vajag, izmantojot blending, lai textūras caurspīdīgums būtu pakāpenisks (Apofiss, jau parādīja to vizuāli). Noderētu ļoti kāds koda gabals.
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 8:38 pm    Post subject:

Nu SHEIT itkaa jau pateicu visu, kas vajadziigs vienai RGBA textuurai ar alpha kanaalu. Ja tas nepaliidz, negribi paraadiit kodu, ka Tu ziimee to virsmu tagad?
Back to top
View user's profile Send e-mail
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 8:45 pm    Post subject:

man vajag blending intensitāti, vadoties pēc textūras alfa kanāla. Nu katram textūras pixelim ir sava alfa vērība.
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 8:56 pm    Post subject:

Code:

glEnable(GL_BLEND);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, tx[0]);
DrawTriangle(i);
glDisable(GL_BLEND);

un shis nestraadaa?
Back to top
View user's profile Send e-mail
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 9:05 pm    Post subject:

Vienīgais ko esmu iemācījies, bija šāds paņēmiens, ka blending intensitāti var regulēt, izmantojot glColor4f, bet man vajag, lai blending intensitāte būtu katram pixelim, ņemot textūras alfa kanālu. (paga, pamēģināsu šo kodu Laughing )
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 9:24 pm    Post subject:

Quote:

Taapat kaa paareejas kraasas alpha tiek njemta no textuuras un tad pareizinaata ar to veertiibu, ko esi devis ar glColor4f, un rezultaats tiek uzskatiits par konkreetaa pixelja alphu.

Blendings tad arii straadaa ar sho ieguuto galeejo alphu, nevis tikai ar glColor4f vai tikai ar textuuras alphu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Guest






PostPosted: Tue Sep 06, 2005 1:15 pm    Post subject:



Last edited by Guest on Mon Sep 12, 2005 12:29 pm; edited 2 times in total
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Tue Sep 06, 2005 7:00 pm    Post subject:

Konamis, negribi paskaidrot, kaa ar miglu var panaakt blendingu peec alfas?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Guest






PostPosted: Wed Sep 07, 2005 11:02 am    Post subject:



Last edited by Guest on Mon Sep 12, 2005 12:30 pm; edited 2 times in total
Back to top
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 2:12 pm    Post subject:

Šeit būs uzskatāmāks piemērs > pirmajā bildē ir redzams kā pakāpeniski transparentais pāriet ( no 0% > 100% transparents), otrajā bildē ir redzams tas pats, tikai fonā ir pievienota background plakne. (tas tā lai būtu 100% saprotams Smile )


Back to top
View user's profile Send e-mail
Guest






PostPosted: Wed Sep 07, 2005 2:23 pm    Post subject:



Last edited by Guest on Mon Sep 12, 2005 12:30 pm; edited 2 times in total
Back to top
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Sun Sep 11, 2005 10:38 am    Post subject:

beidzot šodien sanāca laiks, lai pārbaudītu Gigas ieteikto kodu, Tas strādā Very Happy , vēl vajadzēja pieregulēt glAlphaFunc(GL_GREATER, 0); un viss ir štokos.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group