|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 10:35 am Post subject: glDeleteTextures |
|
gribēju noskaidrot vai tas ir viens un tas pats
Code: | glDeleteTextures(1,@tx[0]);
glDeleteTextures(1,@tx[1]);
glDeleteTextures(1,@tx[2]); |
un otrs variants:
Code: | glDeleteTextures(3,@tx); |
Un vēl viena lieta, kas man nav skaidra: piemēram,
šeit ir masīvs tx[0], kur ir piesaistīts textūras id(varbūt es izsakos nepareizi), tagad es ielādēju jaunu textūru un piesaist tam pašam masīvam 0. elementam tx[0]. Vai iepriekšējā textūra no videoatmiņas pati izdzēsās automātiski, vai arī kā tur ir?
pateicos jau iepriekš. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 11:19 am Post subject: |
|
jap, tas ir viens un tas pats un nop, vajag pasham dzeest ar glDeleteTextures |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 3:25 pm Post subject: |
|
Nu tad shajaa saistiibaa man arii viens jautaajums. Ja es izsleedzu programmu vai vinja izdzeesh visas tekstuuras, kas tika ielaadeetas taas darbiibas laikaa? Es zinu ka shito var izlasiit gandriiz katraa pamaaciibaa, bet nesanaak tik daudz laika taas mekleet un lasiit. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 3:38 pm Post subject: |
|
Man liekas, ka izdzēš. Bet paļauties uz to nav labs stils - vienmēr pašam vajag atbrīvot visu - gan atmiņu, gan atvērtos failus u.c. resursus, ja arī tie paši tiek aizvērt, vienalga! |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|