dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Rod of Necropolis
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2005
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Oct 02, 2005 10:23 pm    Post subject:

Ā čist, nepamanīju to "grafiskais API", sorr ;)
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 1:44 pm    Post subject:

Luuk sheit man pakalj skrien pilns ar "vesleiem" skeletiem:

Beidzot interfeiss arii uztaisiits (bet ne pabeigts).
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 3:40 pm    Post subject:

Hmm... interesanti cik uniti (characteri) būs redzami uzreiz vienā ekrānā, tas ir > kāds ir max unitu skaits uz vienu karti?
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 3:53 pm    Post subject:

Nu pagaidaam Unitu skaits uz vienu liimeni (liidz ar to arii ekraanu - ja vareesi visus salasiit vienaa ekraanaa) = 512. Ar liimeni es domaaju karti, piemeeram, ieiet kaadaa pazemee skaitaas atrasties citaa liimenii.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 6:13 pm    Post subject:

512 junitu Shocked , elvman, kādā veidā tu realizēji junitu kolīziju. It kā ciklam vajadzētu būt 512*512 sanāk baigā bremze?
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 6:27 pm    Post subject:

bounding boxes var samazināt to 512*512 par vairākām kārtām.
Back to top
View user's profile Send e-mail
savage



Joined: 19 Aug 2005
Posts: 31
Location: Riga,LV

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 7:52 pm    Post subject:

Kaa ir ar aatrumu? Apkart meeljo ka DirectDraw labak vairs neizmantot, delj leenuma. Vajagot njemt Direct3d un vienkarsi Z uzstadit pa nulli, vai ari Ortho projekciju likt. Ij aatrums lielaks esot, ij visas dzelzu ficas var izmantot. Ta tiekt, mazak galvassapes.
PS
Quote:
Kas tev pret SDL? Huh.
Kas tev pret manu personigo viedokli? Huh.
Back to top
View user's profile
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 8:11 pm    Post subject:

Quote:

Kas tev pret manu personigo viedokli? Huh.

Oh boy, esi gan tu jūtīgs:P. Man dziļi nospļauties uz tavu viedokli (līdz ar to - nekas nav pret), bet es biju pārsteigts par to, ka tev kaut kas nepatīk SDLā (vai, dies pas, C++). Tīri ziņkārības dzīts es gribēju noskaidrot, kas īsti ir tas, kas tev liekas "slikts" SDLā (vai, dies pas, C++), jo ne tikai subjektīvi, bet tīri objektīvi novērtējot SDL iespējas un popularitāti, man šķiet, ka tas ir viens no labākajiem risinājumiem gameDEV iesācējiem.

SDL ļauj cept crossplatform aplikācijas (kas ir īpaši svarīgi shareware gameDEViem, jo viens no lielākajiem šo spēļu noieta tirgiem ir tieši Mac'i) neticami viegli un ērti. SDL dod iespēju rīkoties kā ar 2D, tā 3D API (+OGL).

Tīri uz DirectDraw vai Direct3D es vairs negrasos taisīt spēles, jo tas nešķiet tā vērts - labāk tomēr, ja vari, ja sagribās, noportēt savu brīnumu uz Linuxu vai Mac'u. SDL dod šādu iespēju. Un ātrumā arī neesmu manījis nekādas problēmas.

Tādēļ man bija neizpratne par tavu postu, nevis kaut kādas attieksmes pret tavu personīgo viedokli(gar kuru man nav nekāda daļa) dēļ. Varbūt tu zini kaut ko briesmīgu par SDL, ko es nezinu, so...es pajautāju. Nevajag jau nervozēt, nav nopratināšana.
----

Runājot par lietu, protams, viennozīmīgi ir vērts izmantot Direct3D (vai OpenGL, kas labāk patīk) tīram 2D geimam, jo rotācija un alfa blendings tad tiek uzkrauts GPU, kas ir visai būtiski, jo tie abi mēdz aprīt briesmīgus resursus tīrā 2D (ir pieredze). Tāpat arī ar 3D var ērtāk menedžēt dažādas izšķirtspējas (2D geimam vai nu jāskeilo viss pasākums...kas ir neprāts, vai arī viss pie augstākām izšķirtspējām būs ļoti maziņš un sīks). Parasti 2D spēlēm izšķirtspējas nav maināmas fiksējot to pie vienas konkrētas (AoE, piemēram, varēja mainīt un šis "efekts" bija labi novērojams).

Negatīvā puse, savukārt, šādam solim ir tāda, ka tava spēle var nebūt lietojama uz pavisam veciem kompjiem vai, laikam, mašīnām bez grafiskā akseleratora. Katram developerim pašam jāizvērtē vai veci kompji ir aktuāli. Ja alfa/rotācijas/particle effects/rezolūcijas utt. nav tik būtiska problēma dotajam projektam, tad var mierīgi palikt pie 2D.

Un vispār, šobrīd es tavā vietā nedomātu par 3D API, bet gan par spēles geimpleju, jo nav jēga lēkāt uz jauniem dzinējiem tik tālā izstrādes procesā, ja vien tam nav būtisks pamats - piemēram, zems FPS.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
savage



Joined: 19 Aug 2005
Posts: 31
Location: Riga,LV

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 8:38 pm    Post subject:

Diezgan divaina reakcija sarakstit pus A4 lapu posta, ja tev "dzilji nosplauties" par manu viedokli. Un es vel esot juutigs:)
Un tas, kas "slikts" tev nekad neuzzinat ar attieksmi, kad tev dzilji nosplauties par kada viedokli un, ja tu ar DirectGraphics "negrasies" neko taisiit.
Viss pedejaa aarpusteema.
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 8:46 pm    Post subject:

Par DirectDraw izveeli - es to paardomaaju pirms saaku pie taa kjerties. Jaa var izmantot Direct3D, tachu tas aiznjemtu mazliet vairaak laika un man tas nav vajadziigs, jo taadi efekti kaa rotaacija, alpha blendings utt. man nav vajadziigi. Sarezhgjiitaak tas buutu pirmkaart jau taadeelj, ka to buutu baigi gruuti savienot ar DirectShow (shamais renderee uz DirectDraw surface - buutu baigais chakars to paarlikt uz Direct3D surface).

P. S. Nedomaajiet, ka es nesaprotu, kas ir OpenGL (tak Sitkana'u uztaisiiju) un Direct3D (man staav viens nepabeigts engine ar abiem grafikas API), taka es zinu kaa var 3D API'os dabuut iekshaa 2D.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 8:49 pm    Post subject:

Quote:
Varbūt tu zini kaut ko briesmīgu par SDL, ko es nezinu, so...es pajautāju.

Mani joprojām neinteresē tavs viedoklis, bet fakti. Izmantojot alegoriju, paskaidrošu - ja tu izmanto zirgu vilktus ratus auto vietaa, jo tev taa labaak patiik, ok, lai jau buutu, mani tas neskar. Ja tu izmanto zirgu, jo ir kaadi argumenti par labu tam, tad es labprāt tos uzzinātu. Tā tas bija domāts par to viedokli un A4 (lai gan tur nav A4).

Ja ne, tad pieņemu, ka esi kārtējais foruma postotaajs, kas noņurd "SUXXX" un aiztinas bez argumentiem.

Quote:

Viss pedejaa aarpusteema.

Lieliski. Tātad tu neatbildēsi uz manām provokācijām vai arī savādāk parādīsi sevi kā cilvēku, kas netur vārdu un mētājas ar solījumiem. Heh.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 8:50 pm    Post subject:

Quote:
Kaa ir ar aatrumu? Apkart meeljo ka DirectDraw labak vairs neizmantot, delj leenuma.

Veciit es atkaartoshu, to kas gandriiz katraa otrajaa topikaa atskan - API izmanto vienus un tos pashus dzelzhus, vienalga vai caur DirectDraw, vai Direct3D (tikai DirectDraw nav visas alpha un rotaacijas fishkas - tiem vinsh izmanto citas metodes, kuras vairums (gandriiz visas) videokartes neatbalsta).
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
savage



Joined: 19 Aug 2005
Posts: 31
Location: Riga,LV

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 9:27 pm    Post subject:

Nu nez no diezgan daudziem pieredzejusiem koderiem ir dzirdets, ka DirectDraw ir leenaks. Bus japatestee. A vaita DirectDraw neiet cauri papildus kautkadam software leijerim? Tas, ka vieniem dzelziem pieklust, tas skaidrs, bet ari piekluves var atskirties. (lai nebutu nekadu parpratumu - sitaa nav nekada ofensiva taviem izmantotajiem rikiem, tikai sportiska interese)
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sat Oct 08, 2005 2:32 pm    Post subject:


Inventory un Equipment ir pabeigts (tehniskaa zinjaa). Grafiski dizains veel tiks papildinaats.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sat Oct 08, 2005 3:08 pm    Post subject:


Mazliet paarveidoju equipment.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2005 All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Next
Page 3 of 11

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group