|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 10:04 am Post subject: FPS un kolīzija |
|
esmu pamanījis vienu lietu: kad ir zems FPS, kolīzija vairs īsti pareizi nestrādā, objekti iet cauri sienām. Manā gadījumā ir viens mainīgais GS, kurš mainās atkarībā no FPS, jo lielāks FPS, jo mazāks GS un otrādi. Tas vajadzīgs, lai spēle, neatkarīgi no FPS, strādātu vienā ātrumā, taču pie zemiem FPS GS ir samērā liels, līdz ar to objekta 1 pārvietošanās solis ir ārī liels. Piem. obj. pārvietošanās solis ir 5pix, bet kolīzijas platums ir 3 pix, liela iespēja, ka obj. sienai izies cauri. Vienkāršākais ir palielināt kolīzijas platumu, bet gribētos zināt, kā pareizi ir pieņemts risināt šo problēmu. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 11:05 am Post subject: Re: FPS un kolīzija |
|
Tas ir diezgan atkariigs no taa kaa tu teste koliiziju, var dot tikai vispariigu ideju:
Testee koliiziju pirms paarvietot objektu un paarvieto to tikai tad kad esi droshs ka objekts nekrustos citu objektu.
Praataa naak aptuvni taada sheema:
1) Ja paarvietoshanas solis ir mazaaks par maksimaalo koliizijas soli. T.i. plaanaakaa siena ir 5px, bet kusties ik pa 3px (ik peec 3px testee koliziju)
1.1) Izveido objekta kopiju kura ir paarvietota par kustiibas soli uz priekshu un tad teste sho kopiju uz koliiziju.
1.2) Ja koliizija ir notikusi, reaalaa objekta paarvietoshana nav iespeejama.
2) Ja paarvietoshanas solis ir lielaaks par maksimaalo koliizijas soli. Siena ir 3px bet kusties ar 5px soli. Pastaav varbuutiiba ka objekts var iziet cauri sienai vai to krustot.
2.1) Veido vairaakas origjinaalaa objekta kopijas kuras paarvieto pa maksimaalo koliizijas soli (3px) uz priekshu liidz ir sasniegtas kustiibas solja beigas (5px). Katru no shiim kopijaam testee uz koliiziju. ja koliizija kaut kur shajaa celjaa nav notikusi tad objektu var paarvietot pa doto soli uz priekshu. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 12:52 pm Post subject: |
|
Skatoties, kāda tipa spēle tev ir, vai pareizāk sakot - būs .
Vari kontaktēties ar Lācblēdi, viņš ir specis šai kolīziju lietā.
Testējot WW, nekādas caurkrišanas neradās, pat tad, kad FPS bija pie 10-15. Tagad, cik zinu, viņš ir izstrādājis vēl labāku to fīču. Tā kā sazinies, nenožēlosi. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 8:05 pm Post subject: |
|
Kolīziju vispareizāk ir meklēt kā divu nogriežņu krustošanus - pirmais nogrieznis=siena, otrais nogreiznies=no patreizējās vietas līdz nākamai vietai nākamā kadrā. Tad nebūs nekādu problēmu ar FPS maiņu.
Taču parasti meklē kolīziju tikai kā punkta (nākamā kadra pozīciju) un nogriežņa (sienas) krustošanos. Tāpēc var arī "pārlekt" pāri sienai. |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 10:43 am Post subject: |
|
paldies par minētajiem variantiem, laikam pagaidām, laika trūjuma dēļ, palielināšu kolīzijas biezumu, kā nekā jānomaina tikai 1 skaitlis |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|