dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Jūras Vilki
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2005
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lynx
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 70
Location: Rīga

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 8:55 pm    Post subject: Jūras Vilki

Pieļauju, ka liela daļa ir tikai šo to dzirdējusi par Jūras Vikliem un screenshotus ir apskatījuši Indago lapā. Bet ar to nav pietiekami.

Un tapēc tika nolemts izveidot šo te "officiālo" topiku, kur drīkst un vispār vajag uzdot dažādus jautājumus, iespējams dot ieteikumus or something. Šādi te iegūstot papildus informāciju par projektu. Vienkārši pašlaik man nav idejas, ko rakstīt, jo ir pārāk daudz informācijas par ko es varētu rakstīt. :D

Tapēc īsi pastāstīšu par galveno logu, kur notiks lielākā spēlēs darbība:

Šādi te pirms kāda laika izskatijās galvenais spēles logs. Ir veiktas dažas izmaiņas bet būtība ir tā pati. Pa labi mēs redzam ar kuģi saistītās lietas izturību, ātrumu, kā arī pārvadāto kravu un apkalpi. Ja atrodamies uz sauszemes tad tā vietā nāk tavas grupas pārnēsātā krava un cilvēku uzskaitījums, kas pārvietojas vienā grupā. Pa vidu ir redzams navigācijas logs, nospiežot uz konkrētās bultas mēs pārvietosimies uz attiecīgo lauku. Vai nospiežot uz enkura izsēdīsimies uz zemes, pirms tam norādot cik daudz apkalpes un cik daudz kravas ņemt līdzi. Pārnēsājamās kravas daudzums ir ierobežots uz katru cilvēku noteikts kg skaits, lai saglabātu realismu. Svītrotā dažādu krāsu robeža atdala teritorijas. Šajā gadijumā zaļā robeža pieder AI un tā pašlaik ir pilsēta kur mēs varam iegādāties pilnīgi visas preces spēlē. Savās pilsētās mēs paši izvēlēsimies, ko pirkt/pārdot, par kādu cenu un cik lielu daudzumu. Uz kartes var redzēt arī kuģu ikonas un uzlikšķinot uz kāda no kuģiem mums tiks dota neliela informācija par viņu, cik nu var redzēt caur tālskati. Un pieejamās darbības, kur viena no svarīgākajām ir uzbrukums. Tieši kaujās uz jūras mēs iznīcināsim pretinieka lielāko ieguldījumu - kuģi, kā arī samazināsim viņa vietu spēlētāju vērtējuma tabulā un paši iegūsim lielāku vietu dēļ kaujās iegūtās pieredzes un laupījuma.

Katram spēlētājam būs iespēja iegūt Latvijas čempiona titulu, lai uzvar labākais, tiekamies spēlē Novembrī!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 9:28 pm    Post subject:

Kritiku drīkst?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Lynx
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 70
Location: Rīga

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 9:31 pm    Post subject:

Protams, centīšos trūkumus novērst.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 9:38 pm    Post subject:

Serif fonti (Times New Roman, u.c.) spēlēm/webam neierullē.. Nu vismaz manām acīm tie izskatās nebaudāmi.
Manuprāt jāskatās uz Sans-serif veida fontiem (Arial, Verdana, u.t.t)
Back to top
View user's profile Send e-mail
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Tue Oct 04, 2005 7:54 pm    Post subject:

Ķuģa ātrumu parasti mēra mezglos. Patiesībā, tas jau nav tik svarīgi.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Tue Oct 04, 2005 8:06 pm    Post subject:

Šķiet, ka "mezglu jautājumu" JV jau ir atrisinājuši un ši vienkārši pagaidām ir vēl vecs skrīns.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Eximo
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 08 Feb 2003
Posts: 106
Location: Rīga

PostPosted: Wed Oct 05, 2005 12:06 am    Post subject:

"Mezglu jautājums" ir atrisināts tā, ka pārvietošanās ātruma kā kuģa raksturlieluma nebūs. Smile Protams, ieviest jau to problēmu nebūtu, bet tā kā pārvietošanās notiek pa lauciņiem, tad tas varētu izvērsties par mazliet mazohistisku pasākumu, ar ko spēlētājus apgrūtināt negribam. Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Wed Oct 05, 2005 12:22 am    Post subject:

Quote:
Katram spēlētājam būs iespēja iegūt Latvijas čempiona titulu, lai uzvar labākais, tiekamies spēlē Novembrī!


Hehe...izklausās labi! Very Happy
Back to top
View user's profile Send e-mail
X-Konamis
Guest





PostPosted: Wed Oct 05, 2005 10:47 am    Post subject:

Jā, paspēlēt varēs tikai tie, kam mājās ir internets. Crying or Very sad
Jautājums Lynx: Kādam jābūt interneta bitrate (KB/s, Kb/s), lai jūsu spēle būtu spēlējama?
Back to top
Himself
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 87
Location: Rīga

PostPosted: Wed Oct 05, 2005 11:21 am    Post subject:

Quote:
Jautājums Lynx: Kādam jābūt interneta bitrate (KB/s, Kb/s), lai jūsu spēle būtu spēlējama?

IMHO, gājienoīdam (turn-based) nav svarīgs ātrums. Neesmu neko dzirdēji, ka spēle būs daudzspēlētāju, kļūdos ?
UPD:
Kļūdījos - spēle mass multiplayer online tipa. Embarassed
_________________
Paldies
Back to top
View user's profile Send e-mail
X-Konamis
Guest





PostPosted: Wed Oct 05, 2005 11:29 am    Post subject:

Nu, nu ... jebkurai MMOXYZ spēlei jābūt ar ne mazāk [tik un tik] .
Es jau neesmu specis, bet kā īsti tur ir, Lynx. Apgaismo mūsu prātus.
Back to top
Lynx
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 70
Location: Rīga

PostPosted: Wed Oct 05, 2005 11:31 am    Post subject:

Hmm neko daudz nevajadzēs pēc idejas, lielāka probēma varētu rasties, ja būs ļoti daudz spēlētāji, tad serveris varētu nepavilkt. Lai arī es visu rakstu cik vien optimizēti iespējams ar manām zināšanām.

Sanāk tā: Galvenais kartes logs to ko redzam screena aizņem pats 5.80kb, un ielādējas 0.0030s. Tālāk pa vidu nāk iframe, lai taupītu resursus ar karti, viss html outputs aizņem 10.4kb, ielādējas 0.060s. Bildes un ikoniņas ir janovelk tikai vienu reizi, jo, piemēram, mans FF visu nokešo un spēlēšana sanāk ļoti ātra. Es gan esmu localhost Very Happy Bet tam būtiski nevajadzētu mainīties. Mazā ikoniņa aizņem 0.7 kb un tādas ir aptuveni 20 bildes. Kartes lauki aizņem aptuveni 1.5kb, bet tie arī tiek nokešoti un spēlēšana domāju sanāks ļoti operatīva. Es domāju ka ar 64kb/s kas ir salīdzinoši zems ātrums mūsdienās būs pilnīgi pietiekami. Kā viss ir patiesībā varēs noteikt tikai pirmie testi realos spēles apstākļos ar noteiktu cilvēku skaistu.

Spēle tieši būs daudzspēlētāju! Skatoties no popularitātes, pietiekami liels cilvēku daudzums vienā serverī sacentīsies par 1o vietu tabulā.

Un var jau spēlēt arī no skolas Wink
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Himself
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 87
Location: Rīga

PostPosted: Wed Oct 05, 2005 11:38 am    Post subject:

Quote:
lielāka probēma varētu rasties, ja būs ļoti daudz spēlētāji, tad serveris varētu nepavilkt.

Ja vien viņš neatstieps pekas, tad latentumu (gaidiishanu kaameer serveris apkalpo) varees novelt uz interneta pieslēgumu.
BET - kā būs ar gājiniem (TB taču) ? Gājieni tiks veikti secīgi ? Tādā gadījumā jāgaida ilgāk būs uz cilvēkiem.
_________________
Paldies
Back to top
View user's profile Send e-mail
Lynx
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 70
Location: Rīga

PostPosted: Wed Oct 05, 2005 11:48 am    Post subject:

Gājieni kā tādi nav, tas ir vairāk RT tikai pa lauciņiem, dēļ interneta uzbūves, būtu ļoti grūti izveidot viendabīgu karti un indeksēt kuģa atrašanos uz šādas kartes. Pārvietošanās notiek nospiežot uz attiecīgās bultas(redzams zīmējumā) un momentāli esam tur. Un tā visi spēlētāji jebkurā brīdi var pārvietoties pilnīgi bez jebkādiem laika ierobežojumiem. Aizlekt no viena kartes gala uz otru nebūs iespējams, būs jakustas vien lauks pa laukam lai nonāktu galamērķi.

Bet, ja būtu ieviesuši kuģiem ātrumu, tad varētu būt, ka jagaida pāris sekundes, ar ideju, ka kuģis brauc. Bet sanāks pārak saraustīts gameplay un no tā mēs atteicāmies.

Dažām lietām gan ir jagaida, piemēram ēku celtniecībai. Gribi uzbūvēt ostu savā pilsētā? Tad vajadzēs pasūtīt būvniecību, iedot nepieciešamos resursus un strādnieki noteiktā laikā piemēram 8oņas realās dzīves stundās visu uzbūvēs. Jo vairāk strādnieki, jo ātrāk uzbūvēs. Tas ir darīts lai saglabātu realismu un, lai nebūtu iespējams, ka kāds bagāts spēlētājs var pāris minūšu laikā uzbliest pilnīgi apbūvētu teritoriju(jā katram laukam būs ietilpība un būs jaizsver ko būtu vislabāk būvēt noteiktā pilsētā) un šādi iegūstot maksimizētus ienākumus, lai pēc pāris stundām varētu vēl šādā ceļā iegūt teritorijas.


Last edited by Lynx on Wed Oct 05, 2005 12:24 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
X-Konamis
Guest





PostPosted: Wed Oct 05, 2005 12:22 pm    Post subject:

Tad nu turies, Lynx!
Parasti jau tie serveri, kur atrodas kāda no MMOXYZ, ir maigi izsakoties paredzēti tikai pašai spēlei, nevis forumam, vai čatošanai, vai kam vēl.
Bet nu ceru, ka tev viss izdosies un mēs iegūsim patiešām jauku un spēlējamu spēli!!!
Back to top
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2005 All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group