dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

textūras spoguļattēls
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Sun Oct 09, 2005 10:58 am    Post subject: textūras spoguļattēls

gribētu uzklausīt jūsu variantus, kā panākt textūru spoguļattēlu. Mans variants ir izdarīt poligona rotāciju pa Y asi. Varbūt ir kāds optimālāks variants?
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Oct 09, 2005 12:01 pm    Post subject:

tekstūras uv koordinātes nevar samainīt vietām?
Back to top
View user's profile Send e-mail
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Sun Oct 09, 2005 2:58 pm    Post subject:

Quote:
tekstūras uv koordinātes nevar samainīt vietām?
Būs jāpamēģina Smile
Back to top
View user's profile Send e-mail
Lāčblēdis



Joined: 16 Jan 2005
Posts: 113

PostPosted: Sun Oct 09, 2005 5:33 pm    Post subject:

Man arī jautājums: kā C# ielādēt tekstūru no BMP?
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Oct 09, 2005 7:00 pm    Post subject:

Quote:
Man arī jautājums: kā C# ielādēt tekstūru no BMP?

Ir četri veidi:
1. Lasiit pasham no faila pa baitiem
2. Izmantot WinAPI
3. Izmantot DirectX
4. Izmantot GLU
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Oct 09, 2005 7:01 pm    Post subject:

Droši vien ar GDI+ palīdzību:
piemēram: http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/gdicpp/GDIPlus/GDIPlusreference/classes/image.asp

elvman:
5-tais veids) pameklēt netā citas gatavas bibliotēkas ;)
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Oct 09, 2005 7:12 pm    Post subject:

Es jau neteicu, ka ir TIKAI chetri veidi. Noteikti ir daudz daudz vairaak.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 11:59 am    Post subject:

Lāčblēdis wrote:
Man arī jautājums: kā C# ielādēt tekstūru no BMP?


Lāčblēdi, tev C# ir kā grafiskā sistēma uz OpenGL, vai kā parasta forma?
Ja kā parasta forma, tad tas tev bija jāzina no universitātes laikiem.
Bet ir speciāli C# izstrādāts OpenGL un vēl jovairāk DirectX (2003. gada relīze).
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 8:08 pm    Post subject:

OpenGL nekas nav speciāli izstrādāts C#-am.
Ir tikai OpenGL API interfeiss C#-ā uzrakstīts.

Bet tā kā autors neminēja kādā sistēmā (ogl, dx, gdi) šim vajag to tekstūru lādēt, neviens te tā arī korektu atbildi nedos...
Back to top
View user's profile Send e-mail
Lāčblēdis



Joined: 16 Jan 2005
Posts: 113

PostPosted: Tue Oct 11, 2005 8:51 am    Post subject:

Es uztaisīju caur System.Drawing.Bitmap.
Sākumā mēģināju ielādēt auxDIBImageLoad, tā kā NeHe pamācībā GL un GLU funkcijas, bet tur radās grūtības.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Oct 12, 2005 11:08 am    Post subject:

bubu wrote:
OpenGL nekas nav speciāli izstrādāts C#-am.
Ir tikai OpenGL API interfeiss C#-ā uzrakstīts.


Ex tā padomāju, bet tā arī nespēju saprast, laikam aukstais gaiss vainīgs.
Vai tas nav viens un tas pats? Crying or Very sad
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Oct 12, 2005 9:14 pm    Post subject:

Speciāli izstrādāt - manā izpratnē nozīmē izmantot valodas fīčas, vai rakstīt tajā pašā valodā.
API izveidot - manā izpratnē nozīmē aprakstīt fju izsaukšanas noteikumus/kārtību (vienkāršoti sakot)

Un manuprāt auksts gaiss vainīgs tev Konamis.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Oct 13, 2005 12:02 pm    Post subject:

Man gan liekas, ka tu piesienies vārdiem. Evil or Very Mad

Bet nu labi, offtopics. Cool
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Oct 13, 2005 9:25 pm    Post subject:

Es atvainojos protams, bet ir liela atšķirība, vai tu pašu softa (bilbiotēkas) kodu (realizāciju) raksti kādā valodā, vai tikai šīs bibliotēkas API deklarācijas tai valodā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
interiart



Joined: 02 May 2006
Posts: 1

PostPosted: Tue May 02, 2006 1:22 pm    Post subject:

Es ar šādu paņēmienu izveidoju spoguļatēlu

[code]
double reflectPlane[] = {0.0f, -1.0f, 0.0f, g_WaterHeight};

glEnable(GL_CLIP_PLANE0);

glClipPlane(GL_CLIP_PLANE0, reflectPlane);

glPushMatrix();
glTranslatef(0.0f, g_WaterHeight*2.0f, 0.0f);
glScalef(1.0, -1.0, 1.0);
glCullFace(GL_FRONT);
_render_terrain();
_render_skybox();
glCullFace(GL_BACK);
glPopMatrix();
glDisable(GL_CLIP_PLANE0);
[/code]
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group