View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 10:58 am Post subject: textūras spoguļattēls |
|
gribētu uzklausīt jūsu variantus, kā panākt textūru spoguļattēlu. Mans variants ir izdarīt poligona rotāciju pa Y asi. Varbūt ir kāds optimālāks variants? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:01 pm Post subject: |
|
tekstūras uv koordinātes nevar samainīt vietām? |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 2:58 pm Post subject: |
|
Quote: | tekstūras uv koordinātes nevar samainīt vietām? | Būs jāpamēģina |
|
Back to top |
|
|
Lāčblēdis
Joined: 16 Jan 2005 Posts: 113
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 5:33 pm Post subject: |
|
Man arī jautājums: kā C# ielādēt tekstūru no BMP? |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 7:00 pm Post subject: |
|
Quote: | Man arī jautājums: kā C# ielādēt tekstūru no BMP? |
Ir četri veidi:
1. Lasiit pasham no faila pa baitiem
2. Izmantot WinAPI
3. Izmantot DirectX
4. Izmantot GLU _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 7:12 pm Post subject: |
|
Es jau neteicu, ka ir TIKAI chetri veidi. Noteikti ir daudz daudz vairaak. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 11:59 am Post subject: |
|
Lāčblēdis wrote: | Man arī jautājums: kā C# ielādēt tekstūru no BMP? |
Lāčblēdi, tev C# ir kā grafiskā sistēma uz OpenGL, vai kā parasta forma?
Ja kā parasta forma, tad tas tev bija jāzina no universitātes laikiem.
Bet ir speciāli C# izstrādāts OpenGL un vēl jovairāk DirectX (2003. gada relīze). _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 8:08 pm Post subject: |
|
OpenGL nekas nav speciāli izstrādāts C#-am.
Ir tikai OpenGL API interfeiss C#-ā uzrakstīts.
Bet tā kā autors neminēja kādā sistēmā (ogl, dx, gdi) šim vajag to tekstūru lādēt, neviens te tā arī korektu atbildi nedos... |
|
Back to top |
|
|
Lāčblēdis
Joined: 16 Jan 2005 Posts: 113
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 8:51 am Post subject: |
|
Es uztaisīju caur System.Drawing.Bitmap.
Sākumā mēģināju ielādēt auxDIBImageLoad, tā kā NeHe pamācībā GL un GLU funkcijas, bet tur radās grūtības. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 11:08 am Post subject: |
|
bubu wrote: | OpenGL nekas nav speciāli izstrādāts C#-am.
Ir tikai OpenGL API interfeiss C#-ā uzrakstīts.
|
Ex tā padomāju, bet tā arī nespēju saprast, laikam aukstais gaiss vainīgs.
Vai tas nav viens un tas pats? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 9:14 pm Post subject: |
|
Speciāli izstrādāt - manā izpratnē nozīmē izmantot valodas fīčas, vai rakstīt tajā pašā valodā.
API izveidot - manā izpratnē nozīmē aprakstīt fju izsaukšanas noteikumus/kārtību (vienkāršoti sakot)
Un manuprāt auksts gaiss vainīgs tev Konamis. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 12:02 pm Post subject: |
|
Man gan liekas, ka tu piesienies vārdiem.
Bet nu labi, offtopics. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 9:25 pm Post subject: |
|
Es atvainojos protams, bet ir liela atšķirība, vai tu pašu softa (bilbiotēkas) kodu (realizāciju) raksti kādā valodā, vai tikai šīs bibliotēkas API deklarācijas tai valodā. |
|
Back to top |
|
|
interiart
Joined: 02 May 2006 Posts: 1
|
Posted: Tue May 02, 2006 1:22 pm Post subject: |
|
Es ar šādu paņēmienu izveidoju spoguļatēlu
[code]
double reflectPlane[] = {0.0f, -1.0f, 0.0f, g_WaterHeight};
glEnable(GL_CLIP_PLANE0);
glClipPlane(GL_CLIP_PLANE0, reflectPlane);
glPushMatrix();
glTranslatef(0.0f, g_WaterHeight*2.0f, 0.0f);
glScalef(1.0, -1.0, 1.0);
glCullFace(GL_FRONT);
_render_terrain();
_render_skybox();
glCullFace(GL_BACK);
glPopMatrix();
glDisable(GL_CLIP_PLANE0);
[/code] |
|
Back to top |
|
|
|