|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
alijs Indago dalībnieks
Joined: 17 Oct 2005 Posts: 5
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 12:38 pm Post subject: Hokejs 2005 |
|
Man šodien radās tāda doma, ka varbūt būtu noderīgi atvērt topiku spēlei "Hokejs 2005". Tādā veidā citiem rastos iespēja izteikt jautājumus vai pamatotu kritiku par to, un tas, savukārt, ļautu spēli uzlabot.
Pirmā demo versija nu jau ir pabeigta un tuvākajā laikā būs pieejama. Grafika būs 2D un ar sevišķu krāšņumu laikam gan neizcelcies, jo galveno uzmanību pievērsu tieši pašam spēles procesam, rūpējoties par to, lai, piemēram, spēlētāji censtos ripu sist pretnieka nevis savos vārtos un darītu to daudz maz saskaņoti... |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 3:59 pm Post subject: |
|
Projekts "Hokejs" man šķiet viens no saistošākajiem, jo cerības lieku uz geimpleju - tas, piemēram, pagaidām trūkst "Snow"-ā un citās spēlēs. Grafika vieš cerības, ka tā tiešām varētu būt. Nu neko, gaidām demo. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Eximo Indago Uzvarētājs
Joined: 08 Feb 2003 Posts: 106 Location: Rīga
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 4:26 pm Post subject: |
|
Veidots ar GameMaker? |
|
Back to top |
|
|
savage
Joined: 19 Aug 2005 Posts: 31 Location: Riga,LV
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 6:53 pm Post subject: |
|
Patiesiba kritiku pec skriniem var izteikt pietiekami daudz. Bet ja taa bus arkaade, tad nav jau verts laikam teikt, ka "zilaa linija" nav zilaa krasaa, hokejisti ir nesameriigi mazi salidzinot ar laukumu, hokeja vaarti ta no augsas neizksataas, hokeja laukumam stuuri nav kantaini |
|
Back to top |
|
|
alijs Indago dalībnieks
Joined: 17 Oct 2005 Posts: 5
|
Posted: Tue Oct 18, 2005 7:02 am Post subject: |
|
Kamazs wrote: | Projekts "Hokejs" man šķiet viens no saistošākajiem, jo cerības lieku uz geimpleju |
Es arī lieku galvenās cerības tieši uz geimpleju.
Eximo wrote: | Veidots ar GameMaker? |
"Hokejs" nav veidots ar GameMaker. Īstenībā tas ir mans pirmais projekts spēļu veidošanas jomā, un sākot tā veidošanu, es par tādu GameMaker tikai dzirdējis biju. Tāpēc viss vienkārši ir rakstīts valodā Pascal.
savage wrote: | "zilaa linija" nav zilaa krasaa |
"zilā līnija" tik tiešām pagaidām ir sarkana , bet to var viegli izlabot.
savage wrote: | hokejisti ir nesameriigi mazi salidzinot ar laukumu |
tas ir tādēļ, lai samazinātu grūstīšanos laukumā un dotu lielākas iespējas izdarīt piespēles, tādā veidā cenšoties padarīt spēli interesantāku.
savage wrote: | hokeja vaarti ta no augsas neizksataas |
tas ir saistīts ar to, ka šajā spēlē nav paredzēta, piemēram, tāda iespēja, kā mest ripu "vārtu augšējā stūrī", līdz ar to arī pats "augšējais stūris" man nelikās pārāk nepieciešams.
savage wrote: | hokeja laukumam stuuri nav kantaini |
mans mērķis nebija pilnīgi visu uztaisīt maksimāli reālāku, tāpēc dažos gadījumos izvēlējos vieglāko ceļu - šajā gadījumā atstāju stūrus kantainus. [/quote] |
|
Back to top |
|
|
alijs Indago dalībnieks
Joined: 17 Oct 2005 Posts: 5
|
Posted: Fri Oct 21, 2005 1:09 pm Post subject: |
|
Indago lapā tagad ir pieejama "Hokeja" demo versija. Nav gluži pats galīgais variants, bet domāju, ka nekas daudz vairs nemainīsies. |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Fri Oct 21, 2005 3:15 pm Post subject: |
|
gribeetu pakomenteet nedaudz. pirmkaart - es domaaju ka nevajadzeetu notebuku iipashniekiem liegt izmeegjinaat speeli. kaa zinaams tad uz notebukiem nav papildklaviatuura un attieciigi paarvietoshanaas ir neiespeejama. Otrs miinuss protams ir ka es uz winxp nevaru vinju speeleet - man tur viss notiek tik aatri ka es nespeeju saprast kas ir kas kad jau uz ekraana mirgo Goal !! Pameegjinaaju ar DOSBox. vismaz kaut ko vareeju saprast, bet kaa jau mineeju paarvietoties ar cipariem kas ir rindaa . tas nebuut nebuutu tas gruutaakais - ieviest alternatiivu vadiibu ar virziena taustinjiem vai arii kau kaa tamliidziigi. |
|
Back to top |
|
|
Himself Indago dalībnieks
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 87 Location: Rīga
|
Posted: Fri Oct 21, 2005 3:43 pm Post subject: |
|
Pirmais iespaids ir ļoti slikts - Failfronts ir ļoti nedraudzīgs un izturās pret mani bez jebkādas cieņas.
Izēd, nevilkšu to *** !
_________________ Paldies |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Fri Oct 21, 2005 3:56 pm Post subject: |
|
Njaa... Naaksies ar DOSBoxu pamociities. Iespaids nav no tiem labaakajiem. Bet nu paskatieties www.GamDev.net speelju kontestus - tur piedalaas pat vissliktaak uzkompileetie .exe faili kaadi vien redzeeti (bet tomeer piedalaas). _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Peacemaker
Joined: 04 Oct 2005 Posts: 31
|
Posted: Fri Oct 21, 2005 4:29 pm Post subject: |
|
Ok, daži iebildumi pēc pārdesmit minūšu ilgas spēlēšanas (un pāris smagiem zaudējumiem ).
1. Kā jau tika minēts, ar Win XP paspēlēt principā ir nereāli - ātrums ir fantastisks. Neesmu programmētājs, tāpēc vienīgais, kas nāk prātā ir ieteikums startējoties Hokejam automātiski palaist MoSlo. Ar DosBox bija novērojama bremzēšana, taču, kad desmitkāršoju CPU cycles, ātrums bija pieņemams.
2. Akūti ir nepieciešama poga spēlētāju pārslēgšanai, kad ripa nav tavai komandai (ja tāda ir, bet nav minēta readme failā, tad atvainojos). Pašlaik brīžiem nākas vienkārši sēdēt un vērot kā pretinieks slido uz priekšu, bet tavi aizsargi - atpakaļ, tā vietā, lai viņam uzbruktu un atņemtu ripu.
3. Centra iemetiens brīžiem tiek nozīmēts neizskaidrojamu iemeslu dēļ (piem., tūlīt pēc iepriekšējā centra iemetiena izdarīšanas).
4. Noderētu iespēja atņemt bumbu pretiniekam arī bez viņa taranēšanas.
5. Diez vai vajadzētu ļaut pretinieku spēlētājiem uzbrukt tavam vārtsargam: 80% vārtu tika zaudēti, kad vārtsargs bija notvēris ripu, un viņam virsū uztriecās pāris pretinieku komandas spēlētāji.
6. Pāris reizes bija novērojama neizskaidrojama vārtsarga aizsnaušanās, kamēr ripa lēnām slīdēja vārtos (pie tam netika dota iespēja uzņemties vārtsarga vadība... vai arī es vienkārši nepaguvu to izdarīt).
Tas laikam arī viss, ko piefiksēju. Pie pozitīvajiem faktoriem jāpiemin salīdzinoši labais pretinieku AI un pats spēles koncepts: šo to palabojot ir iespējams, ka izdosies pat ļoti jauka spēlīte. |
|
Back to top |
|
|
AnetiX Indago Uzvarētājs
Joined: 05 Jun 2003 Posts: 573
|
|
Back to top |
|
|
zutiic Indago dalībnieks
Joined: 12 Jan 2004 Posts: 140 Location: Rīga
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 6:10 pm Post subject: |
|
nifiga no speeles nesaprotu - viss notiek nezeeliigi aatri. speeles palaissanas saakumaa vareeji izdariit taa, lai kompis izmeera laiku, kas nepiecieshams kaadas operaacijas veikshanai (piem. aizskaitiit no 0 liidz 100)), lai peec tam speeles ciklu "iebremzeetu" ar "delay" funkciju.
passlaik vari pielikt speeles aprasktam klaat maksimaalaas sisteemas prasiibas - tb. pirmais pentiums ar dos'u. |
|
Back to top |
|
|
alijs Indago dalībnieks
Joined: 17 Oct 2005 Posts: 5
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 7:41 pm Post subject: |
|
Izskatās, ka ir radušies daži “nelieli” sarežģījumi. Kaut kā neienāca prātā, ka varētu būt problēmas ar pārāk lielu ātrumu, biežāk jau gadās, ka ātrums ir pārāk mazs. Uz otrā pentiuma ar Win 98 nekādu problēmu nebija. Laikam jāmaina dators.
Nu tad mēģināšu kaut kā to ātrumu piebremzēt un ņemt vērā vismaz daļu no citiem ieteikumiem, bet pagaidām tā izskatās, ka tiešām būs jārealizē ideja par maksimālajām sistēmas prasībām. |
|
Back to top |
|
|
kaszu
Joined: 28 Dec 2004 Posts: 103 Location: Iceberg, Northpole
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:54 pm Post subject: |
|
Ieteikums, speles ocijaas (ja taadas ir) izveidot kaut kadu "slidebar", kurs mainigajaa ieraksta kaut kadu vertibu, ko peec tam var izmantot laika bremzeessanai, aatrie kompja lietotaaji uzstaadiis lielaaku, leeno - mazaaku. |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 11:42 am Post subject: |
|
Tev kas, animācija un pārvietošanās piesaistīta freimreitam? Tas tak ir "big no-no" un to ir vienkārši novērst iemetot kaut vai galvenajā grafiskajā cilpā testu - vai pagājušas tik un tik milisekundes? Ja ir pagājušas, piefikseejam pashreizeejo GetTickCount un izpildam ziimeeshanu, apreekjinus - visu, kas nāk prātā, ja ne, tad vnk lecam laukaa. Patiesiibaa ziimeet vajag maksimaali aatri, bet paarvietoshana, koliiziju chekoshana un paareejaas lietas jaaveic fikseetaa freimreitaa. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|