dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Hokejs 2005
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2005
View previous topic :: View next topic  
Author Message
alijs
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 17 Oct 2005
Posts: 5

PostPosted: Mon Oct 17, 2005 12:38 pm    Post subject: Hokejs 2005

Man šodien radās tāda doma, ka varbūt būtu noderīgi atvērt topiku spēlei "Hokejs 2005". Tādā veidā citiem rastos iespēja izteikt jautājumus vai pamatotu kritiku par to, un tas, savukārt, ļautu spēli uzlabot.

Pirmā demo versija nu jau ir pabeigta un tuvākajā laikā būs pieejama. Grafika būs 2D un ar sevišķu krāšņumu laikam gan neizcelcies, jo galveno uzmanību pievērsu tieši pašam spēles procesam, rūpējoties par to, lai, piemēram, spēlētāji censtos ripu sist pretnieka nevis savos vārtos un darītu to daudz maz saskaņoti...
Back to top
View user's profile
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Mon Oct 17, 2005 3:59 pm    Post subject:

Projekts "Hokejs" man šķiet viens no saistošākajiem, jo cerības lieku uz geimpleju - tas, piemēram, pagaidām trūkst "Snow"-ā un citās spēlēs. Grafika vieš cerības, ka tā tiešām varētu būt. Nu neko, gaidām demo.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Eximo
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 08 Feb 2003
Posts: 106
Location: Rīga

PostPosted: Mon Oct 17, 2005 4:26 pm    Post subject:

Veidots ar GameMaker?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
savage



Joined: 19 Aug 2005
Posts: 31
Location: Riga,LV

PostPosted: Mon Oct 17, 2005 6:53 pm    Post subject:

Patiesiba kritiku pec skriniem var izteikt pietiekami daudz. Bet ja taa bus arkaade, tad nav jau verts laikam teikt, ka "zilaa linija" nav zilaa krasaa, hokejisti ir nesameriigi mazi salidzinot ar laukumu, hokeja vaarti ta no augsas neizksataas, hokeja laukumam stuuri nav kantaini
Back to top
View user's profile
alijs
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 17 Oct 2005
Posts: 5

PostPosted: Tue Oct 18, 2005 7:02 am    Post subject:

Kamazs wrote:
Projekts "Hokejs" man šķiet viens no saistošākajiem, jo cerības lieku uz geimpleju

Es arī lieku galvenās cerības tieši uz geimpleju.
Eximo wrote:
Veidots ar GameMaker?

"Hokejs" nav veidots ar GameMaker. Īstenībā tas ir mans pirmais projekts spēļu veidošanas jomā, un sākot tā veidošanu, es par tādu GameMaker tikai dzirdējis biju. Tāpēc viss vienkārši ir rakstīts valodā Pascal.
savage wrote:
"zilaa linija" nav zilaa krasaa

"zilā līnija" tik tiešām pagaidām ir sarkana Smile, bet to var viegli izlabot.
savage wrote:
hokejisti ir nesameriigi mazi salidzinot ar laukumu

tas ir tādēļ, lai samazinātu grūstīšanos laukumā un dotu lielākas iespējas izdarīt piespēles, tādā veidā cenšoties padarīt spēli interesantāku.
savage wrote:
hokeja vaarti ta no augsas neizksataas

tas ir saistīts ar to, ka šajā spēlē nav paredzēta, piemēram, tāda iespēja, kā mest ripu "vārtu augšējā stūrī", līdz ar to arī pats "augšējais stūris" man nelikās pārāk nepieciešams.
savage wrote:
hokeja laukumam stuuri nav kantaini

mans mērķis nebija pilnīgi visu uztaisīt maksimāli reālāku, tāpēc dažos gadījumos izvēlējos vieglāko ceļu - šajā gadījumā atstāju stūrus kantainus. [/quote]
Back to top
View user's profile
alijs
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 17 Oct 2005
Posts: 5

PostPosted: Fri Oct 21, 2005 1:09 pm    Post subject:

Exclamation Indago lapā tagad ir pieejama "Hokeja" demo versija. Nav gluži pats galīgais variants, bet domāju, ka nekas daudz vairs nemainīsies.
Back to top
View user's profile
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Fri Oct 21, 2005 3:15 pm    Post subject:

gribeetu pakomenteet nedaudz. pirmkaart - es domaaju ka nevajadzeetu notebuku iipashniekiem liegt izmeegjinaat speeli. kaa zinaams tad uz notebukiem nav papildklaviatuura un attieciigi paarvietoshanaas ir neiespeejama. Otrs miinuss protams ir ka es uz winxp nevaru vinju speeleet - man tur viss notiek tik aatri ka es nespeeju saprast kas ir kas kad jau uz ekraana mirgo Goal !! Pameegjinaaju ar DOSBox. vismaz kaut ko vareeju saprast, bet kaa jau mineeju paarvietoties ar cipariem kas ir rindaa Wink. tas nebuut nebuutu tas gruutaakais - ieviest alternatiivu vadiibu ar virziena taustinjiem vai arii kau kaa tamliidziigi.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Himself
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 87
Location: Rīga

PostPosted: Fri Oct 21, 2005 3:43 pm    Post subject:

Pirmais iespaids ir ļoti slikts - Failfronts ir ļoti nedraudzīgs un izturās pret mani bez jebkādas cieņas.

Twisted Evil
Izēd, nevilkšu to *** !
Sad
_________________
Paldies
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Fri Oct 21, 2005 3:56 pm    Post subject:

Njaa... Naaksies ar DOSBoxu pamociities. Iespaids nav no tiem labaakajiem. Bet nu paskatieties www.GamDev.net speelju kontestus - tur piedalaas pat vissliktaak uzkompileetie .exe faili kaadi vien redzeeti (bet tomeer piedalaas).
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Peacemaker



Joined: 04 Oct 2005
Posts: 31

PostPosted: Fri Oct 21, 2005 4:29 pm    Post subject:

Ok, daži iebildumi pēc pārdesmit minūšu ilgas spēlēšanas (un pāris smagiem zaudējumiem Smile ).

1. Kā jau tika minēts, ar Win XP paspēlēt principā ir nereāli - ātrums ir fantastisks. Neesmu programmētājs, tāpēc vienīgais, kas nāk prātā ir ieteikums startējoties Hokejam automātiski palaist MoSlo. Ar DosBox bija novērojama bremzēšana, taču, kad desmitkāršoju CPU cycles, ātrums bija pieņemams.

2. Akūti ir nepieciešama poga spēlētāju pārslēgšanai, kad ripa nav tavai komandai (ja tāda ir, bet nav minēta readme failā, tad atvainojos). Pašlaik brīžiem nākas vienkārši sēdēt un vērot kā pretinieks slido uz priekšu, bet tavi aizsargi - atpakaļ, tā vietā, lai viņam uzbruktu un atņemtu ripu.

3. Centra iemetiens brīžiem tiek nozīmēts neizskaidrojamu iemeslu dēļ (piem., tūlīt pēc iepriekšējā centra iemetiena izdarīšanas).

4. Noderētu iespēja atņemt bumbu pretiniekam arī bez viņa taranēšanas.

5. Diez vai vajadzētu ļaut pretinieku spēlētājiem uzbrukt tavam vārtsargam: 80% vārtu tika zaudēti, kad vārtsargs bija notvēris ripu, un viņam virsū uztriecās pāris pretinieku komandas spēlētāji.

6. Pāris reizes bija novērojama neizskaidrojama vārtsarga aizsnaušanās, kamēr ripa lēnām slīdēja vārtos (pie tam netika dota iespēja uzņemties vārtsarga vadība... vai arī es vienkārši nepaguvu to izdarīt).

Tas laikam arī viss, ko piefiksēju. Pie pozitīvajiem faktoriem jāpiemin salīdzinoši labais pretinieku AI un pats spēles koncepts: šo to palabojot ir iespējams, ka izdosies pat ļoti jauka spēlīte.
Back to top
View user's profile
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Fri Oct 21, 2005 7:59 pm    Post subject:

Nespēju nokačāt no tā linka. Sviests. Atrodi normālu hostingu. Kautvai eclub.lv būtu labāks, nekā kautkādi gaidīšanas serveri.
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
zutiic
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 12 Jan 2004
Posts: 140
Location: Rīga

PostPosted: Sun Oct 23, 2005 6:10 pm    Post subject:

nifiga no speeles nesaprotu - viss notiek nezeeliigi aatri. speeles palaissanas saakumaa vareeji izdariit taa, lai kompis izmeera laiku, kas nepiecieshams kaadas operaacijas veikshanai (piem. aizskaitiit no 0 liidz 100)), lai peec tam speeles ciklu "iebremzeetu" ar "delay" funkciju.
passlaik vari pielikt speeles aprasktam klaat maksimaalaas sisteemas prasiibas Very Happy - tb. pirmais pentiums ar dos'u.
Back to top
View user's profile Send e-mail
alijs
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 17 Oct 2005
Posts: 5

PostPosted: Mon Oct 24, 2005 7:41 pm    Post subject:

Izskatās, ka ir radušies daži “nelieli” sarežģījumi. Kaut kā neienāca prātā, ka varētu būt problēmas ar pārāk lielu ātrumu, biežāk jau gadās, ka ātrums ir pārāk mazs. Uz otrā pentiuma ar Win 98 nekādu problēmu nebija. Laikam jāmaina dators. Very Happy
Nu tad mēģināšu kaut kā to ātrumu piebremzēt un ņemt vērā vismaz daļu no citiem ieteikumiem, bet pagaidām tā izskatās, ka tiešām būs jārealizē ideja par maksimālajām sistēmas prasībām. Smile
Back to top
View user's profile
kaszu



Joined: 28 Dec 2004
Posts: 103
Location: Iceberg, Northpole

PostPosted: Mon Oct 24, 2005 9:54 pm    Post subject:

Ieteikums, speles ocijaas (ja taadas ir) izveidot kaut kadu "slidebar", kurs mainigajaa ieraksta kaut kadu vertibu, ko peec tam var izmantot laika bremzeessanai, aatrie kompja lietotaaji uzstaadiis lielaaku, leeno - mazaaku.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Tue Oct 25, 2005 11:42 am    Post subject:

Tev kas, animācija un pārvietošanās piesaistīta freimreitam? Tas tak ir "big no-no" un to ir vienkārši novērst iemetot kaut vai galvenajā grafiskajā cilpā testu - vai pagājušas tik un tik milisekundes? Ja ir pagājušas, piefikseejam pashreizeejo GetTickCount un izpildam ziimeeshanu, apreekjinus - visu, kas nāk prātā, ja ne, tad vnk lecam laukaa. Patiesiibaa ziimeet vajag maksimaali aatri, bet paarvietoshana, koliiziju chekoshana un paareejaas lietas jaaveic fikseetaa freimreitaa.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2005 All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group