View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
coderpp
Joined: 20 Aug 2005 Posts: 167 Location: Rīga, Koknese, Gajiena
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 4:57 pm Post subject: Objekti |
|
Vai sada veida ir labi taisiit objektus?? Vai labaak taisiit ar programmaam?
Code: |
#define MAX_VERTICES 2000 // Max number of vertices (for each object)
#define MAX_POLYGONS 2000 // Max number of polygons (for each object)
typedef struct{
float x,y;
}vertex_type;
typedef struct{
int a,b,c;
}polygon_type;
typedef struct{
float u,v;
}mapcoord_type;
typedef struct {
vertex_type vertex[MAX_VERTICES];
polygon_type polygon[MAX_POLYGONS];
mapcoord_type mapcoord[MAX_VERTICES];
int id_texture;
} obj_type, *obj_type_ptr;
obj_type cube =
{
{
},
{
},
{
},
0,
}; |
|
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 5:21 pm Post subject: |
|
uzdod sev jautaajumu - a ko es dariishu ja man buus jaauztaisa kas sarezhgjiitaaks par kubu? tas arii dos atbildi. |
|
Back to top |
|
|
coderpp
Joined: 20 Aug 2005 Posts: 167 Location: Rīga, Koknese, Gajiena
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 9:38 pm Post subject: |
|
Tad jau jataisa ar programmaam, savadaak baigi daudz jaaraksta! JA es uztaisu kadu lietu ikesh 3d max, tad kaa lai to prieksmetu es dabuuju svaa projekta. Man noteikt jataisa tei headera un cpp faili prieksh taa, bet ko tur isti vajag rakstiit? |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 9:56 pm Post subject: |
|
principaa vajadzeetu saakt ar to ka saprast savu programmeeshanas valodu. veelreiz atgaadinu - izej cauri kaadam labam c++ tutoriaalim, tad arii sapratiisi kas tie taadi headara un cpp faili ir un prieksh kam vinji ir.
Peec tam jau naakamais solis buus izveleeties kaadu formaatu tu veelies ielasiit. tos objektus var saglabaat miljons un vienaa veidaa, bet iesaakumam varbuut dereetu izmantot ko pavisam vienkaarshu parasta teksta formaataa(piemeeram pirmais formaats ko man izdevaas nolasiit un paraadiit uz ekraana manaa programminjaa bija ASE(ASCII Scene Export) no 3dsmax). bet lai kaut ko taadu izdariitu ir nepiecieshams zinaat kaa ielasiit failu un noparseet(samekleet nepiecieshamo informaaciju). Sheit nu atkal bez labaam programmeeshanas valodas zinaashanaam neiztikt.
Alternatiiva protams ir izmantot kaadas biblioteekas(tie arii buus tie header un cpp faili) kas tev ljaus ielasiit populaarus formaatus. Bet noderiigi ir saprast kas un kapeec tajaa failaa glabaajas.
Un veelreiz - vai es mineeju? - vispirms iemaaciities labi savas programmeeshanas valodas pamatus
var saakt sheit - http://www.cesis.lv/learn/C++/index.htm |
|
Back to top |
|
|
coderpp
Joined: 20 Aug 2005 Posts: 167 Location: Rīga, Koknese, Gajiena
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 8:29 am Post subject: |
|
Vai tu vari pateikt loti labu saiti, kur ir aprakstiit par matricaam? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
|