|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Thu Oct 02, 2008 8:22 pm Post subject: Kustība rotācijas virzienā |
|
Vēlos izveidot 2D spēli (lietoju SFML un C++), kur kamera būtu no augšas, līdz ar to vēlos noskaidrot pareizo variantu, kā pārvietot spēlētāju rotācijas virzienā.
Mans pašreizējais varians ir šads.
Ir vektors Velocy, kas satur gan virzienu, gan to pa cik pakustēsies katrā freimā, pa abām asīm.
Kad tiek nospiests taustiņš (piemēram pa kreisi), tiek izdarīta rotācija pašam spēlētājam un arī šim Velocy vektoram(ar 3x3 matricas palīdzību). Ja nospiež taustiņu uz priekšu tiek pieskaitīts šis vektors pašreizējai spēlētāja pozīcijai.
Ticu, ka ir jedzīgāki varianti, jeb šis ir ok? _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Oct 02, 2008 8:25 pm Post subject: |
|
Šis ir ļoti ok.
Tik nevajag skaitīt uz priekšu/atpakaļ tad, kad nospiež taustiņu. Tad kad nospiež taustiņu vajag saglabāt kautkādu bool/enum mainīgajā informāciju, ka jākustās uz priekšu vai atpakaļ.
Un katru kadru updeitojot spēles pasaules stāvokli attiecīgi pieskaitīt/atņemt vektoru pareizinātu ar pagājušo laiku pie spēlētāja pozīcijas.
Visparastākā vidusskolas fizikas formula: S = S0 + V*t, kur
S - jaunā spēlētāja pozīcija.
S0 - tekošā spēlētāja pozīcija.
V - virziena vektors (tavs Velocity).
t - laiks, kas pagājis kopš iepriekšējā kadra. |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Thu Oct 02, 2008 8:30 pm Post subject: |
|
Skaidrs, paldies. _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|