dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

problema
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Jan 30, 2006 4:43 pm    Post subject:

Probleemas:
1) Klaseem,kas ir papildinaajumi citaam klaseem (neatceros kaa tas saucas),string klase izvada vismaz 99 warningus.
2) Ar funkcijam ,kur jaievada pointers uz LPSTR nestrada (meegjinaaju ar .c_str(),bet tik un taa nestradaaja).

Bija veel kaadas,bet tagad uzreiz neatceros.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jan 30, 2006 9:37 pm    Post subject:

elvman wrote:
Probleemas:
1) Klaseem,kas ir papildinaajumi citaam klaseem (neatceros kaa tas saucas),string klase izvada vismaz 99 warningus.

Mantošanu domā? Katrā ziņā, pirmo reizi kautko tādu dzirdi. Mums darbā lielā projektā tiek lietots STL, tai skaitā arī std::string, nekādu problēmu.
Quote:
2) Ar funkcijam ,kur jaievada pointers uz LPSTR nestrada (meegjinaaju ar .c_str(),bet tik un taa nestradaaja).

Kaukto nepareizi mēģināji. Ar c_str() visaam jāstrādāt, jo LPSTR ir char*.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Jan 30, 2006 9:42 pm    Post subject:

Nu to,ka LSPTR ir char* jau zinu.Bet tas LPSTR,ko atgriezh c_str() ir noteikta,garuma (nezinaama).Ja funkcija raksta lielaku burtu daudzumu,kaa shajaa bufferii paredzeets,tad tiek rakstiits kautkur arpus bufera robezham un protams seko ERROR.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jan 30, 2006 10:09 pm    Post subject:

Ā, tu domāji, ka atgriež rezultātu tā funkcija buferī. Nu tad jā, protams ka nevar - atmiņa taču nav izdalīta! Tad jādarās savādāk. "it kā" var pirms tam resaizot stringu un padot pointeri uz pirmo baitu:
Code:
string s;
s.resize(100); // 100 chari
KautKaadaFunkcija(&s[0]);

Taču std::string, kā izrādās, negarantē baitu secīgu kārtību atmiņā, tāpēc uz to paļauties nevar. Tad nekas cits neatliek kā pašama taisīt buferi ar new[].
Ja nu orientējas uz MS VC, tad tas izdala baitus pēc kārtas (lai gan nav teikts ka nākamajās versijās to darīs). Tāpēc tam var darīt kā piemērā.

Pie tam: šī jau nav nekāda std::string problēma vai gļuks, bet gan tava neizpratne par to kā darobjas std::string klase :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Jan 30, 2006 11:18 pm    Post subject:

Es neteicu,ka tie ir gljuki,vai kas tamliidziigs,bet es teicu,ka ar string klasi ir probleemas.Es tagad isti nepateikshu,bet atceros ka bija vel dazhas problemas.Varbut man ir likas rokas,bet shis problemas man trauce izmantot string klasi.Labak tad char* kaukas=new char[bufera_lielums],un ja buferis ir par mazu,tad izmantot funkciju realloc().Zinu ka tadas metodes,ka es izmantoja akmens laimetaa bet domaaju ka ar RAW atminju stradati ir vieglak neka ar kautkadam tur klasem.(tie ir tikai mani subjektivie uzskati).Bet iesacejiem gan iesaku lietot string klasi (es nesaku ka string klase ir domata tikai iesacejiem-tu bubu jau pats mineji,ka tas tiek izmantots kaukada projektaa).
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
coderpp



Joined: 20 Aug 2005
Posts: 167
Location: Rīga, Koknese, Gajiena

PostPosted: Fri Jun 09, 2006 5:59 pm    Post subject:

Paliidziet izdomaat
int a;
int b;
int c;
int d;
int t;
int u;

Es gribu lai dators automaatiski saliek burtiem skaitljus: divas 0, divus 1, divus 2; un katreiz savaadaak. Kaa to var panaakt??

Piemers
a=2;
b=1;
c=2;
d=0;
t=1;
u=0;
Back to top
View user's profile Send e-mail
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Fri Jun 09, 2006 7:27 pm    Post subject:

Albert, atshkir graamatu un apskaties ! Vai arii 5 Ls stundaa un njem jebkuru par priivato skolotaaju (domaaju, ka vairums piekritiis).
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Fri Jun 09, 2006 7:30 pm    Post subject:

Ok, zinjkaares peec pajautaashu.

kaa to vispaar saprast !? "saliek burtiem skaitljus: divas 0, divus 1, divus 2; un katreiz savaadaak" ?

domaaji uz dullo ?


EDIT: ok, noguru peec darba, bet WTF aizvaacu pats ;]
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jun 09, 2006 9:02 pm    Post subject:

Domāju, ka vajag prosta visas kombinācijas dabūt, nu tipa 000112 000121 ...
Pameklē kautkur (kur māki) pēc keywordiem: generating permutations
Back to top
View user's profile Send e-mail
coderpp



Joined: 20 Aug 2005
Posts: 167
Location: Rīga, Koknese, Gajiena

PostPosted: Fri Jun 16, 2006 5:08 pm    Post subject:

Kaapeec man met shaadu kluudu:
LINK : fatal error LNK1561: entry point must be defined

Es izmantoju Visual C++ 2005 Express Edition
Back to top
View user's profile Send e-mail
fest



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 187
Location: Madona

PostPosted: Fri Jun 16, 2006 7:15 pm    Post subject:

main() f-ju esi definējis?
_________________
Signature for rent. Good as new.
4 lines max. 80 letters.
Ls 0,02/post
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jun 16, 2006 7:42 pm    Post subject:

Vai arī WinMain, ja GUI linkošanas targets.
Back to top
View user's profile Send e-mail
coderpp



Joined: 20 Aug 2005
Posts: 167
Location: Rīga, Koknese, Gajiena

PostPosted: Sat Jun 17, 2006 8:47 am    Post subject:

Kaapeec shaadas kljuudas raada??
Main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__DefWindowProcA@16 referenced in function "long __stdcall WndProc(struct HWND__ *,unsigned int,unsigned int,long)" (?WndProc@@YGJPAUHWND__@@IIJ@Z)
Main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__PostQuitMessage@4 referenced in function "long __stdcall WndProc(struct HWND__ *,unsigned int,unsigned int,long)" (?WndProc@@YGJPAUHWND__@@IIJ@Z)
Main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__DispatchMessageA@4 referenced in function _WinMain@16
Main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__TranslateMessage@4 referenced in function _WinMain@16
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Jun 17, 2006 12:30 pm    Post subject:

Nav WinAPI bibliotēkas pieliktas linkošanai. Vai tu esi novilcis Platform SDK un visu izdarīji, kas šeit rakstīs: http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms235626.aspx
(īpaši trešo punktu)
Back to top
View user's profile Send e-mail
coderpp



Joined: 20 Aug 2005
Posts: 167
Location: Rīga, Koknese, Gajiena

PostPosted: Mon Aug 07, 2006 7:50 pm    Post subject:

Code:
char *name;
int time;
.......
fscanf (fails, "%s\n%i", name, time);
.........

Kapec vinjsh nenolasa vardu, bet nokar programmu? Ko es daru nepareizi?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group