dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Interesentiem, jauns projekts (kāds teiks ka kārtējais)
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Meklēju sadarbību
View previous topic :: View next topic  
Author Message
silentdragon



Joined: 30 Jan 2006
Posts: 4
Location: Valmiera

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 12:42 am    Post subject: Interesentiem, jauns projekts (kāds teiks ka kārtējais)

Nesen, kad brīvā laika kļuva mazliet vairāk, akīvāk pievērsos spēļu izstrādei un cītīgi meklēju man pieņemamu engine ar labiem tools. Nekādu labu bezmaksas variantu neatradu. Bet uzgāju OGRE .. kas manuprāt ir ļoti labs grafiskais dzinējs, BET kuram vēl jāaug līdz spēles dzinējam. dev.games.lv uzzināju par Lāčausi un tā likteni, pie tam saņēmu no kāda tā biedra noraidošas remarkas par līdzīga projekta izdošanos.
Tiesa es uzskatu ka ir savādāk.
Tātad nonākot pie faktu konstatēšanas

Tiek vākti cilvēki engine un vēlāk arī pašas spēles veidošanai.
Pagaidām gan tie būtu tikai programmētāji. Jau laikus varu paredzēt ka tik ātri uz spēlējamu variantu var necerēt. Tā kā šis projekts tiek veidots cilvēku brīvajā laikā un ir nekomerciāls.


...

Pamatfakti un nostādnes,
kas bez absolūtas nepieciešamības netiks mainītas, lai neradītu problēmas izstrādes laikā ... kas pirmais nāk tas pirmais maļ. jaunas nostādnes tiek izveiodtas ar visu projekta biedru piekrišanu

laiks - viduslaiki vai tiem sekojošais laika posms (bruņinieki / grāfi un muižnieki attiecīgi) - šis vēl tiks precizēts.

vieta - Latvijas teritorija

žandrs - action RPG ar uzsvaru uz RPG (ja zini Morrowind tad apmēram kas tamlīdzīgs)

...
Darbības plāns

1. Tiek izstrādāts game engine (iespējami objektorientēts) kas atbilstu veidojamās spēles parsībām, izaugsmei.(par paareejo veel īsti nezinu, bet domaaju par grafisko pamatu njemt ogre, vismaz pagaidām nekas diži labāks nav manīts)
2. Tiek izveidoti darbarīki spēles veidošanai, modificēšanai .. kā tas pats Morrowind builders vai arī UnrealEd
3. Tiek veidota pati spēle, pieaicinot plašāku publiku / entuziastus art un storyline veidošanai.

Pašā programmēšanas stadijā ir tikai daži projekta dalībnieki un jauni tiek piesaistīti tikai pēc visu esošo darbinieku piekrišans.

Tas ir uzmetums idejai pagaidām, labprāt to papildinātu, bet meklēju entuziastus un cilvēkus kas būtu ar mieru piedalīties. Veidosīm spēli atbilstoši mūsu spējām un iespējām.

Prasības .. jeb drīzāk lietas bez kurām diezin vai ir jēga cilvēkam atsaukties.

* c++ zināšanas un izpratne par objektorientēto programmēšanu
* interese par RPG spēlēm
* velme piedalīties latviskas speles veidošanā
* entuziasms strādājot bez materiāla atalgojuma
* spēja darboties komandā, diskutēt jautājumus un aktīvi komunicēt

ieguvumi (pret šo daļu man paša rakstītais sāk atgādināt kāda uzņēmuma darba vietas sludinājumu)

* personiskas izaugsmes iespējas
* garantēju ka neviens kas būs iesasitīts izveidē netiks aizmirsts - tā kā iespēja celt pašiem savu reputāciju pastāv

Tik daudz nu par piedāvājumu, lūdzu atsaukties interesentus, cv un komentāri par pašreizejo pieredzi būtu vēlama lieta.

silent_dragon [at] inbox.lv

...
...
...

Kāds jau tagad rēc, kāds šaubīgi saka ka nesanāks ...
Neviens nav piedzimis ideāls un neviens arī nevar aizliegt mēģināt ko sasniegt.
_________________
Fools have tried .. wise man have failed.
Let's create something unique.
Back to top
View user's profile
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 1:30 am    Post subject:

Idejas nesliktas un ir neslikti ka ir organizātors, bet diemžēl pieredze liecina ka 99.99% no visiem projektiem kas tiek veidoti - pazūd. :)

Manuprāt, ja cilvēks meklē kādu sadarbības partneri, tad viņam ir jāliek kas galdā. Kāds našķis. Piemēram, sižets ar grafiku. Vai sižets un kods. Vai kāda prelīzīte. Kaut kas. Kaut kas, ko cilvēki var nobaudīt un pateikt, ka tas būs labi esam. Lai cilvēkiem ir stimuls piedalīties.

Nedomāju, ka daudzi cilvēki pieteiksies uz projektu kur ir - kaut ko uztaisīsim. :) Koncepts, sižets, grafika, tēli, skaņas, kods. Nu vismaz kaut ko uztaisi iesākumam. :)

starp citu, šis ir tavs pirmais posts... Ceru, ka neesi Konamis, Dreamers vai EDDYijs. ;)
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
silentdragon



Joined: 30 Jan 2006
Posts: 4
Location: Valmiera

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 1:49 am    Post subject:

tik tiešām šis ir mans pirmais posts un neesmu neviena no minētajām personām...

Neko daudz galdā nevaru,
jā ir ideja kādam būtu jābūt spēles sižetam/konceptam.
Pārējais tiek attiecīgi veidots, uzskatu ka iesākumā ir jāizveido tehniskais risinājums, lai projekts nenomirtu pie tā (par ko es pašlaik visvairāk uztraucos).
Turklāt entuziastu projektos svarīgi ka pati tematikai aizrauj tā dalībniekus. Lai viņiem patiktu pasaulīte kuru tie rada. Izteiktie nosacījumi par storyline ir lai informētu interesentus - nē, netiks taisīts FPS un nebūs arī GTA.

Sižetam pagaidām ir divas variācijas
- par zemnieku, kas muižnieku dēļ ir spiests doties mežā un uzsāk muižnieku gāsanu no varas. (post medieval variants)

- par Kursi, kas uzsāk patstāvīgu dzīvi Latvijas teritorijā, kuru arvien vairāk sāk pakļaut Vācu bruņinieki (medieval variants)
_________________
Fools have tried .. wise man have failed.
Let's create something unique.
Back to top
View user's profile
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 2:00 am    Post subject:

Lai nu kā, es nespēju sagaidīt spēli kur beidzot redzēšu Latvijas karti un kādu LV bruņinieku. ;) Zutiic! Come on! Tev bija dikti labs projekts, tie Letiņi! :P
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 12:09 pm    Post subject:

*sigh*

Es tak teicu, uztaisi vispirms dzinēju un tūļus (kaut pielāgo, papēti UnrealEd vai kaa tur formātus) un tad aicini visus joinot. Nu ok, ja ne, ja gribi grūto ceļu, tad here it comes:

Tev tiešām vispirms pašam kaut kas ir jāpiedāvā. Tev nav nekā -- pat ideja nav oriģināla. kādēļ ga programmētājam būtu jāiet pie tevis programmēt tev spēli, ja viņš viens pats tikpat labi, ja ne labāk, varētu tikt galā ar uzdeevumu viens pats un pats arī aicināt pie sevis cilvēkus tad, kad viņam būs reāls dzinējs un tie cilvēki varēs darīt reālu darbu.

Tātad -- ja tu esi programmētājs, sāc ar to, ka uzprogrammē pats reālu dzini un pārliecinies, ka ar to jau var saakt strādāt grafiķi un skripteri. Var nebūt pabeigts, var būt bugains, bet ar jamo jāvar strādāt.

Ja tu neesi programmētājs (vai nevēlies ar to nodarboties projektā) parādi spēlei to, ko tu vari dot. Ja grafiķis -- parādi konceptārtu, ja mūzikas/skaņu meistars --sample audio, ambientus, ja esi spēles dizaineris -- nepietiks ar uzmetumu "tjipa viduslaiki", nee, tev jaapiedaavaa reaals speeles dizaina dokumenta gabals -- preciizi liidz detaljai, kam jaabuut katraa lokaacijaa, ka NPC buus vaards Josifs un ka jams staavees ciemataa pie treshaas maajas un pateiks vienu no sekojoshaam fraazeem, uz kuru PC varees atbildeet ar sekojoshaam fraazeem, piedaavaas sekojoshus kvestus -- tam visam jaabuut, ja gribi realai uztaisiit taadu rpg kaada konceptu tu izziimeeji. Un, ja esi rakstnieks, tad luudz, paraadi speeles reaalaa scenaarija fragmentu, kuraa parādās gan dialogi, gan tēli un to apraksti, gan lokācijas un pasaules apraksts, pasaules vēsture. Un noteikti nepiemirsti par spēles mehāniku, ja esi dizaineris, kaa īsti tu rēķināsi demidžu? Pats veidosi sistēmu? Izmantosi esošu?

Lai ko tu arī nedarītu, lai aicinātu pie sevis cilvēkus, parādi, ko esi izdarījis, parādi savu portfolio. Lieliski, ja tās būtu spēles, paraadi konceptārtu, 3D modeļus, mūziku, kodu kaut vai. Vai tevi varbūt pazīst .lv komjunitijā kā RPG spēļu zinātāju, kas zina RPG sistēmas un konceptus lieliski? Tev jāpiešķir savam vārdam pievienotā vērtība.

Reāli es neietu pie tevis projektā, es drīzāk ietu pie GiGa, ja viņš teiktu, ka taisa kaut ko un grib palīdzību, kuru es varu piedāvāt. GiGa ir Indago uzvarētājs un lieliski sevi pierādījis kā programmētāju un vispār gamedevu, bez tam es zinu, ka viņam ir vārds. Es ietu pie elvman, jo viņš Indago2005 uzvarēja kā reiz ar RPG gabaliņu. Es ietu pie vdl, gazz, jo jamie atkal ir parādījuši ko var. Bet pie tevis? Kāpēc?

(Bet nu protams, es neesmu nekas tāds, lai manus vārdus uzskatītu par kaut ko absolūtu. Nešaubos, ka var izveidot projektu nerīkojoties pēc šīs shēmas. Bet, manuprāt, ir tikai loģiski parādīt to, ko tu reāli vari, jo idejas ir visiem, bet īsteno tās retais.)
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 1:10 pm    Post subject:

Jāsaglabā Kamaza posts lai var redirektēt katriem nākamajiem. ;)

Teorētiski, pat kaut kāds iesākums var būt iezīmēts kladītē ar zīmulīti. :)
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
silentdragon



Joined: 30 Jan 2006
Posts: 4
Location: Valmiera

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 2:29 pm    Post subject:

gidīju šo postu no tevis kamaz ..
bet nu ar atbildēm, kuras griežas manā mazajā prātiņā
Quote:

ga programmētājam būtu jāiet pie tevis programmēt tev spēli, ja viņš viens pats tikpat labi, ja ne labāk, varētu tikt galā ar uzdeevumu viens pats un pats arī aicināt pie sevis cilvēkus tad, kad viņam būs reāls dzinējs un tie cilvēki varēs darīt reālu darbu


..
varbūt te ir daži kas cepj game engine pa vienu nedēļas nogali .. citiem tiešām labāk patīk individuāls darbs. Es pagaidām nēsmu zaudējis ticību komandas dabam. Un organizēta komanda ļauj izvairīties no kļūdām, kā arī dod iespēj usavstarpēji vienam otru atbalstīt. Bet tas tā, realitāte tik tiešām var pierādīt pretējo.

...

Nekur neapgalvoju ka man ir izcili talanti, varenas spējas vai pārākās zināšanas visās vai dažās jomās, ja kāds uzskatas ka par to ir jāatskaitās, lūdzu, zinu ka trūkst ekselences - ir pieredze c++, delfos(kaut gan nezinu kāpēc ar šo būtu ko lepoties), māku apieties ar 3dsMax (klusā daba) un Photoshop (kāds jau rēc =) , mākslinieks no manis nesanāk, bet paša vajadzībām pietiek (http://janisb.deviantart.com/).
Manam vārdam arī varbūt vēl nav "pievienotās vertības", bet uzskatu ka tādēļ jau eksistē amatieprojekti ... lai pierādītu sevi, vai vismaz to mēģinātu.

Nu labi, pat ja neviens neatsauksies, pamazām darbošos, cik nu to laiks atļauj.
Quote:

Teorētiski, pat kaut kāds iesākums var būt iezīmēts kladītē ar zīmulīti. Smile

Ar zīmuli un kladīti nav jēgas mētāties - kad būs noprecizets, kārtīgi pārdomāts, tad arī var publicēt .. pagaidām es aicinu kādu, kādus kas būtu ieinteresēti atbalstīt, palīdzēt.
_________________
Fools have tried .. wise man have failed.
Let's create something unique.
Back to top
View user's profile
BHC



Joined: 31 Jan 2006
Posts: 81

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 3:00 pm    Post subject:

Kamazs būtībā visu jau pateica.

Quote:
Ar zīmuli un kladīti nav jēgas mētāties - kad būs noprecizets, kārtīgi pārdomāts, tad arī var publicēt .. pagaidām es aicinu kādu, kādus kas būtu ieinteresēti atbalstīt, palīdzēt.

Tieši tā - kad ir noprecizēts un pārdomāts - tad arī vajag atvērt tēmu.
Dotajā brīdī es neredzu neko atbalstāmu un palīdzāmu.

Sākumā vajag dot, tikai pēc tam prasīt pretī.

Kaut kā tā.
_________________
Screenshot coming when hell freezes over.
Back to top
View user's profile
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 3:18 pm    Post subject:

silentdragon wrote:
delfos(kaut gan nezinu kāpēc ar šo būtu ko lepoties)
Atkal sākas... ;/


silentdragon wrote:
Photoshop (kāds jau rēc =)

Neredzu iemeslu rēkt. Ar photoshop var ļoti daudzko panākt. :)


silentdragon wrote:
Ar zīmuli un kladīti nav jēgas mētāties - kad būs noprecizets, kārtīgi pārdomāts, tad arī var publicēt .. pagaidām es aicinu kādu, kādus kas būtu ieinteresēti atbalstīt, palīdzēt.

Nez, šeit atkal sākas "taisīsim kaut ko" un tas man nepatīk.
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 3:20 pm    Post subject:

Ja tu papētītu vecākus postus, pamanītu, ka ar Lāčausi bija līdzīga situācija -- sanāca kopā dažādi cilvēki, programmētāji, grafiķi, rakstnieki, dizaineri, pie tam cilvēki, kas šajā jomā jau kaut ko arī bija uztaisījuši -- un sāka taisīt spēli. Vispirms sāka taisīt dzinēju (kopā, gluži kā tu ierosini), dzinēju mēs reizes piecas rakstījām, pārrakstījām...un tas bija vienkāršs 2D izometrisks dzinējs, kas nav nekas sarežģīts...

Divatā(trijatā, četratā) rakstīt dzinēju? Esi drošs, ka spēsi kaut ko tādu pavilkt? Jo koda sinhronizācija (nemaz nerunājot par idejām) nav viegls uzdevums, tāpēc arī dzinēju labāk rakstīt vienam cilvēkam -- vismaz amatieru projektos un vismaz sākuma fāzē. Es ceru, ka tu tēmē uz kaut ko diezgan vienkāršu (jo pretējā gadījumā tevi piemeklēs Lāčauša sindroms nr.1), kaut ko tādu, kuram tu redzi cauri un vari atminēties nakts vidū izrauts visas nepieciešamās detaļas un uzbūves struktūru. Lūk, šādu dzinēju nav grūti (tiesa, ne arī īpaši viegli) rakstīt vienam pašam un nebūtu slikti, ja tas arī tiktu rakstīts. Tā kā tu grasies izmantot OGRi tad vispār imo minimālas problēmas -- uztaisi showcase, kur tev dzinējs mierīgu sirdi ielādē heightmapu, pāris objektus, kādu skriptu un pēc skripta papīda kādu kluci pa to heightmapu. Neesmu nodarbojies ar ogri, bet man šķiet, ka tam vajadzētu būt salīdzinoši vienkāršam pasākumam.

OK, pieņemsim, ka dzinēja radīšanas problēma skaidra. Nafig vispār es aicinu vispirms radīt dzinēju un tikai tad runāt par "apvienošanos"?

Tas ir Lāčauša sindroms nr.2. Kamēr nav gatavs dzinējs, nevienam nav ko darīt, izņemot koderim. Koderis kodē dzinēju, bet visi nīkst bezdarbībā. It kā varētu taisīt grafiku, bet ko tu daudz taisīsi, ja nevari notestēt neko? Uztaisīsi kaut ko, saražosi daudz un izrādīsies, ka jāmaina sīkums un tad būs liela ņemšanās ar jau uzcepto, lai pielāgotu dzinējam. Nē, no sākuma vajag dzinēju, lai var uzreiz jebkuru grafiku notestēt kā tas reāli izskatīsies un attiecīgi koriģēt. Tas pats arī ar visu pārējo. Var sacerēt baisāko dizainu, RPG sistēmu un storiju, bet jāatcerās, ka to visu reāli iemiesos dzinējs, tādēļ, kamēr dzinējs nav gatavs, tu nevari būt drošs, ka tavs dizains, rpg sistēma, sižets (grafika, skaņa) tiešām ir ok un tu vari cept tādu tālāk. Tā tas bija ar lāčausi -- it kā cilvēki kaut ko taisīja, kamēr tika taisīts dzinējs, bet tam nebija pārliecības, jo dzinēja uz kā notestēt ta nav... Daudz labāk gāja jau ar Tikko18, kur visa darbība sākās ar jau pusgatavu dzinēju -- cilvēki uzreiz cepa grafiku, testēja, veidoja kartes, kamēr tika modificēts un uzlabots dzinis. Tas viss gan apstājās vēlāk trešā Lāčauša sindroma dēļ -- nepārredzamības. Kad tavas idejas un plāni ir tik lieli, ka tu tiem neredzi gala un beigas, tad tu vienkārši apmaldies. Viena lieta ir taisīt tetri, kur tu visu developmenta procesa laiku lieliski, liidz detaljaam zini, kas tev un kur jaaiztaisa, viss ir smalki zināms, paredzēts, izplānots un skaidrs. Taisot Lāčausi mums bija skaistas idejas, bet to, ka katra ideja ir reāli jāimplementē un kad to sāk darīt, tad tas izvēršās briesmīgi ilgi un sarežģīti, mēs nebijām sākumā rēķinājušies. Tādēļ tev visticamāk, vajag dizaina dokumentu, kas apraksta spēles geimpleja procesu, spēles pasauli (lokācijas), itemus, tēlus, kombatu, sistēmu, grafiku skrupulozi līdz sīkākajai detaļai, lai tu vienmēr vari tajā paskatīties un teikt "Ah jā. Skaidrs." Neder aptuvens priekšstats, tev jāzina precīzi. Līdz tailei/objektam.

Mans ieteikums -- savaac cilveekus un uzcepiet no saakuma vienu mazu speeliiti, toties ar savu odzinju. Driiz norisinaasies aatrais gamedev konkurss -- nedeelja laika. Tur dots vienkaarshs, paarskataams uzdevums, uztaisi taadu speeli nedeeljas laikaa un sapratiisi cik viegli varēsi pavilkt daudz lielāku projektu.

Alternatīva ir tiešām taisīt milzīgu projektu kā savu pirmo spēli. Man tā bija ar Pahri un es baisi nomocījos, tāpēc arī te tik gudri runāju par tādām lietām. Vislielākais pārsteigums man ir tas, ka es to spēli tiešām +/- pabeidzu un cilvēki to spēlēja, lai arī tā bija mana pirmā datorspēle un tiešām plānota varen baisi kruta u8n es visiem gluži kā morpheus stāstīju, ka nupatās būs baigais geims. Tiesa, tas, kas galu galā sanāca, bija vārga atblāzma no sākotnējās idejas. Bet...tas prasīja ilgu laiku.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 3:35 pm    Post subject:

Kamaz: Tu sāc līdzināties PeaceMakeram... t.i, 2vu teikumu vietā pasaki 10smit. ;)

Bet kopumā izteicies ļoti skaidri. :)

Lai nu kā, manuprāt, komandu vislabāk atrast var tieši veidojot tās ātrās spēlītes. Tā teikt, tev atrodas daži grafiķi, daži skaņas operatori un tad jūs iemācāties strādāt komandā un pēctam, kad visi jau ir pieraduši viens pie otra strādāšanas metodēm, tad var jau sākt cept ko lielāku. :)
Varteikt, vispirms ar pāris cilvēkiem labāk uzcept ko mazu un interesantu un tad veidot ko lielu, nevis veidot ko lielu ar cilvēkiem, kas nezin ko sagaidīs no tevis un tu nezini, ko sagaidīsi no viņiem. :)
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
eXeM



Joined: 22 Mar 2005
Posts: 155
Location: Ape

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 3:37 pm    Post subject:

Es esu kaadu briidi straadaajis ar OGRI un tas tieshaam buutu visoptimaalaakais variants ja tev grafika ir ljoti svariiga.
Taatad OGRE + newton sdk fizikai un koliizijaam
vai arii vari meegjinaat IrrSpintz, tas ir modificeet irrlicht ar daudz augstaaku pref un specefektu daudzumu un diezgan plashaam iespeejaam. + irrlicht forumaa var aatrast kaudzeem visaadu noderiigu editoru un shderu progu u.t.t.
Taa ka labaak njem jau os gatavu nekaa progo pac savu jaunu.
Back to top
View user's profile
WamSall



Joined: 23 Nov 2004
Posts: 57
Location: Latvija

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 3:52 pm    Post subject:

man, savukārt, cauru laiku nedod mieru atvērtais Crystal Space dzinis, jo šis iet kopsolī ar 3D Blender.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
BHC



Joined: 31 Jan 2006
Posts: 81

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 3:54 pm    Post subject:

WamSall wrote:
man, savukārt, cauru laiku nedod mieru atvērtais Crystal Space dzinis, jo šis iet kopsolī ar 3D Blender.

Tu izmanto blenderi?
Neiesaku mocīties ar / mācīties OS softu lietošanu.
Ja nu vienīgi tā nav kāda IDE vai cits neliels, samērā nebūtisks rīks ar mazu learning-curve.
_________________
Screenshot coming when hell freezes over.
Back to top
View user's profile
Peacemaker



Joined: 04 Oct 2005
Posts: 31

PostPosted: Tue Jan 31, 2006 3:57 pm    Post subject:

Quote:
Lai nu kā, manuprāt, komandu vislabāk atrast var tieši veidojot tās ātrās spēlītes. Tā teikt, tev atrodas daži grafiķi, daži skaņas operatori un tad jūs iemācāties strādāt komandā un pēctam, kad visi jau ir pieraduši viens pie otra strādāšanas metodēm, tad var jau sākt cept ko lielāku. Smile
Varteikt, vispirms ar pāris cilvēkiem labāk uzcept ko mazu un interesantu un tad veidot ko lielu, nevis veidot ko lielu ar cilvēkiem, kas nezin ko sagaidīs no tevis un tu nezini, ko sagaidīsi no viņiem. Smile

Piekrītu.
Quote:
Kamaz: Tu sāc līdzināties PeaceMakeram... t.i, 2vu teikumu vietā pasaki 10smit. Wink

Razz


Last edited by Peacemaker on Tue Jan 31, 2006 3:58 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Meklēju sadarbību All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group