View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ledusledus
Joined: 31 Jan 2006 Posts: 11
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 9:50 pm Post subject: Dazhaadas kraasas |
|
Jautaajums taads - vajag n dazhaadas kraasas, maksimaali atshkjiriigas. Vai ir kaut kaads algoritms, kas to speej nokodeet?
Ievads n, izvads n tripeliishi formaa (r, g, b), r,g,b pieder 0..255
Idejas?
Taada naivaa ideja bija
njemam delta = (1<<24)/(n + 1) un tad kraassas
1*delta,
2*delta,
uttt,
attieciigi sadalot pa 8 bitiem. Bet kur probleema.. sheit mees noraujamies uz to, ka esot nelabam deltam mainaas teiksim tikai pirmais, bet otrais un treshais bitu 8nieks galiigi nemainaas.
Kaads nav saskaaries ar ko liidziigu? _________________ omg |
|
Back to top |
|
|
ledusledus
Joined: 31 Jan 2006 Posts: 11
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 9:52 pm Post subject: |
|
no geimera viedoklja vajadziiba vareetu paraadiities speeliitees ala warkrafts, kur n dazhaadi karaviirinji skraida apkaart no n dazhaadiem playeriem _________________ omg |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 9:54 pm Post subject: |
|
kaa buutu hardcoded kraasas nevis gjenereetas? _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
ledusledus
Joined: 31 Jan 2006 Posts: 11
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 10:00 pm Post subject: |
|
Hmm.
a) neparedzams skaits - tikpat labi 10 arii vareetu buut.
b) nu, vareetu pameegjinaat, bet vai tieshaam neviens nekad nav iedomaajies par shaadu lietu?
Te ir diskusija:
http://www.edwardtufte.com/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=0001JS&topic_id=1
bet neviens nesaka: "njem shito algoritmu"...
Taisiishu daudz n dazhaadas kraasas, njemshu pirmaas.
Bet varbuut kaads pasaaka ko labaaku? _________________ omg |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 10:02 pm Post subject: |
|
nu 10 kraasas predefineet nav gruuti - arii 20 nav gruuti - ja tikvien taa beeda lai atshkjirtu userus tad domaaju ka predefined buus ok _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
ledusledus
Joined: 31 Jan 2006 Posts: 11
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 10:03 pm Post subject: |
|
taa bija piedzejota probleema, es gribu neplanaara grafa virsotnes kraasot. _________________ omg |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 10:07 pm Post subject: |
|
Kā būtu ar uzģenerēt trīs random()'us un pārbaudīt, lai uzģenerētā krāsa būtu pietiekoši (regulējams epsilons) tālu (3d krāsu kubā) no jau uzģenerētām krāsām? |
|
Back to top |
|
|
ledusledus
Joined: 31 Jan 2006 Posts: 11
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 10:45 pm Post subject: |
|
kaa reekjinaasi attaalumu?
teiksim 60 0 0 un 0 0 0 droshi vien ir stipri taalaak kaa 0 0 0 un sqrt(20) sqrt(20) sqrt(20).
mm? _________________ omg |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 12:05 am Post subject: |
|
Nezinu. Pamēģini kautvai parastu eiklīda attālumu. Vai kautkādu max(abs(deltaR), abs(deltaG), abs(deltaR)). |
|
Back to top |
|
|
OmItE
Joined: 29 Jan 2006 Posts: 71
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 10:13 pm Post subject: |
|
Code: |
I: integer;
R,G,B: single;
For I := 0 to 72 do
begin
R := 0.5+Sin(Elapsedtime/100+I/1.6)*0.5;
G := 0.5+Sin(Elapsedtime/200+720+I/1.6)*0.5;
B := 0.5+Sin(Elapsedtime/100+720+I/1.6)*0.5;
end; |
nu un taalaak dari kjipa taa:
glColor3f(R,G,B);
un piem.
glColor3f(B,G,R);
sorry dzheki uz c++ nemaaku.. neesmu jau tik kruts kaa juus _________________ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nekad nekaitiniet OMU!!! |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 10:42 pm Post subject: |
|
Hm...kāpēc kaut kāds ElapsedTime? Un ko tā formula īsti izsaka? (nemāku uzminēt konstantes)...ja sinusa argumentam pieskaitīs četri PI (720=4*180), mēs iegūsim to pašu vērtību, kam tas vajadzīgs? _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
OmItE
Joined: 29 Jan 2006 Posts: 71
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 3:26 pm Post subject: |
|
nezinu manstraadaa
ElapsedTime vietaa ieliec jabkaadu konstanti kura laika gaitaa palielinaas _________________ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nekad nekaitiniet OMU!!! |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 10:08 pm Post subject: |
|
Pričom te laika gaita?
Cilvēkam vajag uzģenerēt N dažādas krāsas (piemēram N=232). Kāds tur sakars ar laiku? |
|
Back to top |
|
|
OmItE
Joined: 29 Jan 2006 Posts: 71
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 6:26 pm Post subject: |
|
taadz sakars ar laiku lai kraasas laika gaitaa pakaapeniski mainiitos vai ta to nevajag ja nevajag tad elapsed time vietaa ieliekad kaadu randomize skaitli _________________ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nekad nekaitiniet OMU!!! |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 8:00 pm Post subject: |
|
Quote: |
taadz sakars ar laiku lai kraasas laika gaitaa pakaapeniski mainiitos vai ta to nevajag ja nevajag tad elapsed time vietaa ieliekad kaadu randomize skaitli
|
Oriģinālā nevienam nevajadzēja, lai kaut kas laikā mainītos -- skat. pirmos postus.
Un ieliekot randomizētu ciparu tajā vietā, imo, tikpat labi vareeja rakstīt
glColor3f( random(), random(), random() ); kas dotajā situācijā ir mazsvarīgi, jo galvenais uzdevums bija iegūt maksimāli atšķirīgas krāsas nevis vienkārši dažādas krāsas. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
|