|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 12:23 pm Post subject: |
|
Quote: | VBO - Vertex Buffer Object. Domāju te nav jāpaskaidro, kas tas ir, un kādu hardwari tas ēd. To nevar uzinstalēt, bet tas ir jābūt tavā videokartē. |
Quote: | 6. Samazināts kameras pārvietošanās ātrums. |
Man pie 300fps taa jau knapi vilkaas ta akamera uz prieksu, tagad buus veel leenaak? tad jau es nobeigsos gaidot, kameer kamera paarvietosoes no vienas iztabas stuura liidz otram. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 12:27 pm Post subject: |
|
Tā, pirmos smaidiņus tūlīt paskaidrosi , bet kā tev lēni vilkās kamera? Esmu tos pielīdzinājis pēc Cal3d piemēra, varbūt nepareizi???
Cik tev rāda FPS uz 1024 * 768? Itkā man jau po cik ātri kustās tā kamera, jo tikpat galademo tā kamera stāvēs uz vietas.
Bet FPS? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Last edited by EDDY on Mon Aug 14, 2006 12:29 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 12:28 pm Post subject: |
|
es tagad nevaru pateikt, tiksu maajaas tad paskatiisos _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 12:44 pm Post subject: |
|
Izglītosim tevi EDDY:
VBO nav nekāds freimworks, bet gan parasts OGL paplašinājums. Tikpat labi jau varēji arī pieminēt šos paplašinājumus, kurus pieprasa tavs exe fails: GL_ARB_compressed_textures, GL_ARB_occlusion_query un varbūt vēl kāds, kuru nepamanīju.
Pie tam, VBO nav nekāda sakara ar šeideriem, kā jau tu pats saki. Tos var mierīgi supportēt videokarte, kura neatbalsta šeiderus. Piemēram - Radeon 7200/7500 spriežot pēc ATI pdf dokumentiem uztur GL_ARB_vertex_buffer_object paplašinājumu, taču neuztur šeiderus. Noteikti ir līdzīgi arī ar nvidia.
Par freimworkiem/bibliotēkām runājot (ko prasīja DeRatizators), tu aizmirsi pieminēt šos te, kurus izmanto: cal3d, glut un kautkas no NVIDIA SDK sampļiem. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 12:45 pm Post subject: |
|
EDDY tu biji tas,kas bljaava,ka bez bipediem nemaz nevari iztikt.Paskatijos demo.Tur no bipediem nav nesmakas.Animaacija ir kautkaada kreisaa.Izskataas,ka kauli vispaar nav izmantoti(nu ok,iespeejams nedaudz paarspiileeju). _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 1:26 pm Post subject: |
|
~55=58 fps @ 1600x1200 _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 2:22 pm Post subject: |
|
ieteiktu izmantot http://yy.lv/ prieksh shaadu failu uploada |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 11:01 pm Post subject: |
|
60fps un augstaak nebuus, jo tev ir vsync iesleegts _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 11:05 pm Post subject: |
|
Savos video draiveros (vismaz ATI un NVIDIAi) jau var nofrocēt vsync uz off, tb lai aplikācijas uzstādījumus ignorē. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 12:56 am Post subject: |
|
var gan, bet bet es vienmer ar defaultiem settingiem, dazreiz pec vajadziibas tik pamainu.
muuzika gan izklausaas peec kkadas remikseetas tautasdziesmas, un manupraat nemaz nerada piemeerotu atmosfeeru _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 2:32 pm Post subject: |
|
elvman wrote: | EDDY tu biji tas,kas bljaava,ka bez bipediem nemaz nevari iztikt.Paskatijos demo.Tur no bipediem nav nesmakas.Animaacija ir kautkaada kreisaa.Izskataas,ka kauli vispaar nav izmantoti(nu ok,iespeejams nedaudz paarspiileeju). |
Kreisā animācija? Bipedi nav? Kauli nav izmantoti?
Par pirmo piekrītu. (Ja vien tev atkal kājas nemet pāri galvai )
Par otro: Biped ir, un nekas cits. Nekādi kauli tur nevajag. Tas pats jau vien ir, teoriski ja padomā.
Par trešo: Protams, ka tu ļoti pārspīlē, ja pieņem, ka biped pilda bones lomu. Un vispār Elwman, iemācies lasīt visus manus postus.
Redz, rakstiju, ka animācija būs vēl jālabo.... tad es to darīšu. Tā strapcitu izskatās daudz labāk, nekā daža laba FPS.
Anggelus: Nezaimo izpildītājus! Tā nav galīgā versija un nekādā ziņā ne tautasdziesma vai regejs.... Viss, ko tu redzi ir tikai alpha demo, nevis pats demo. Tas vairāk tāds tehnoloģiskais tests...
Bubu: Zinu, Bubu kungs, kas ir VBO, zinu ka tiem nav nekāda sakara ar frameworks (es nemaz to necentos pierādīt). Tad jau FMOD arī ir frameworks? Bet to, ka VBO ir arī vecākām kartēm, to nu gan nezināju, bet pateicoties tev, to es tagad zināšu.
Uz kādu karti tad tu darbini savu datoru, ja viņš pat GL_ARB_occlusion_query nepazīst?
Vai tu, starp mums runājot, vari iedomāties kāpēc es to occlusion vispār izmantoju?
Gazz: Ņemšu vērā.
Lāci: Paldies! Un pie 640 * 480? Vai vispār tā izšķirtspēja mainās?
Lietoju GLUT, bet tam jau pofig, varu pat izšķirtspēju vispār nenorādīt, viņš paņemot kaut kādu defaulto.
Visiem: Vispār, nafig jums vairāk par 60 FPS, ja kamera tik un tā stāvēs uz vietas, bet animācija rullē jau pie 25 FPS? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 2:57 pm Post subject: |
|
Jā, arī FMOD ir freimworks.
Es neesmu teicis, ka man to occlusion_query nepazīst. Es tikai teicu, ko tu tur izmanto, jo to tu aizmirsi pateikt (par VBO nezkāpēc neaizmirsi).
Un, dievs pasarg, iedomāties kādiem mērķiem EDDY to izmanto. Es zinu, ka to var izmantot neredzamo objektu noteikšanai izmantojot GPU (tas atgriež poligonu redzamo pikseļu skaitu). To izlasīt jebkuram nepavisam nav grūti oficiālajā opengl extensiju reģistrā. Bet kam tu to izmanto, protams, ka nezinu. Varbūt kuba rotēšanai?
Par tiem 60Hz - neiet runa par tava renderētā attēla refrešreitu. Bet par monitora refrešreitu. Vai tu uz 60Hz neredzi (CRT monitoram) kā tas "trīc"? Es piemēram (un vairums citu cilvēku) ilgi pie tāda negribētu sēdēt. Minimums frekvencei, kuru es lietoju ir 85Hz. LCD monitoriem gan šādu mīnusu nav. Tiem arī 60Hz ir labi. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 3:00 pm Post subject: |
|
Bet kā to VSyns lai noņem?
Vai tad tu vienmēr turi VSync ieslēgtu? Pat ieinstalējot draiverus svaigajā Windowsā, man tas vienmēr stāv uz off un nekad nav bijis ieslēgts.
Nu jā, man jau notebooks, CRT ir pagātne. Pat 8 gadus vec TFT spēj rādīt video bez blur effekta, krāsu pārraideprotams atpaliek, a nafig man? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 4:00 pm Post subject: |
|
Vairāk kā RTFM tev nepateikšu. Iemācies mācīties. Kā jau biju iepriekš teicis, nebarošu tev vairs visu ar karotīti mutē. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|