View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Gurnisss
Joined: 05 Apr 2006 Posts: 20 Location: Ķekava
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 9:28 pm Post subject: Mana mazā DUBULTproblēmiņa |
|
Man tādas 2 problēminas ir. Taisu (vismaz mēģinu) kautko uz GTA 2 pusi un nesaprotu kā:
1. Kad izkāpju no mašīnas mašīna pati no sevis pagriežas uz sānu. Vienalga kā viņa stāv pirms izkāpšanas pec ir pagriezusies vienmēr vienādi.
2. Kautkas neriktīgas ar ēnu tam "cilvēkam" ar kuru es spēlēju. Vainu ēna nav vispār vai arī viņa atstāj nospiedumu tur kur esmu gājis. Nu hmm kā lai pasaka!? Kad es pārvietojos pa karti aiz manis paliek trekna tumša strīpa (ēna) un nepazūd. Ejot pat var visu karti "aizkrāsot".
Last edited by Gurnisss on Sat Apr 08, 2006 10:02 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 9:31 pm Post subject: |
|
Kāds tam sakars ar "Programmēšana"?
Esi pārliecināts, ka neesi sajaucis forumus (http://gamez.lv/index.php?pg=26)? |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 10:48 pm Post subject: |
|
No saakuma pasaki ar ko tu taisi speeli.Peec tam pariidi iespeejamo vietu kas tev liekas aizdomiiga.Vismaz kautko pasaki,nevis atnaac te un saki tipa:"Es taisu speeli,bet man vinja neiet.Ko man dariit?" _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Gurnisss
Joined: 05 Apr 2006 Posts: 20 Location: Ķekava
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 8:36 am Post subject: |
|
Izmantoju C++ kodu un domāju, ka kads jau ir ko līdzīgu taisijis un zin kā to panākt. Neko īpaši nezinu un taisu gamemakerā.
1.Ar mašīnu ir tā ja nospiež enter, tad destroj instance auto (ar kuru es braucu) un creat object auto tukš un creat object conis(tas ar ko speleju)
2. ēnai man vienkārši ir creat object ēna un lai vina vislaik creatojas tai vietā kur ir tas kam tā ēna pieder.
Foruma dažviet lasiju ka gamemakers daudziem nepatik, bet iesācējiem labs |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 11:02 am Post subject: |
|
Sheit gandriz visi ir ko lidzigu taisijushi.Un kads sakars c++ ar gamemakeri (tiesham nezinu)?
1. Kad izkaap no mashiinas,tad tu destroj instance auto.Tapec laikam vinja lenkjis ir 0 un taa pagriezhas (laikam uz saniem).Bet kapec pec izkapshanas tev ta mashina jaiznicina.Tu tak vinjaa vari kapt atpakalj,tadelj neiznicini to.
2. Nu taa->tu pats teici,ka visu laiku creat object ēna,bet iepriekshejas tak paliek.Neviens vinjas neizdzesh.Tas tak logjiski,tapec ari vinjas tur paliek.Tev vajadzetus vinjas ari izdzest(bet tas ir shausmigi neizdevigi).
Mans ieteikums (un tev noteikti ta butu jadara)->visu laiku parvieto to enu lidzi cilvekam (ta lai ta butu zem ta cilveka).Un visa magjija! _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 11:54 am Post subject: |
|
Ak spēle tiek taisīta.. Es sapratu, ka GTA2 kautkas šim neiet. Sorry :) |
|
Back to top |
|
|
Gurnisss
Joined: 05 Apr 2006 Posts: 20 Location: Ķekava
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 1:45 pm Post subject: |
|
Visi (nu labi ne visi) laikam domā ka gamemakerī visu prosta saliek un tā var darīt, bet ja grib lai iznāk labāk tad ir tāda lieta ka tur var skriptus likt iekšā. Ietaupas laiks (nedzaudz). Piemēram auto uzrāvienu un inerci ir viegāk skripta veida ielikt neka tur visas tās iespējas izmantot.
Ar auto man izdevās! Vel jāpistrāda pie tā, kur cilvēks uzrodas pēc izkāpšanas.
Ja pareizi sapratu man ēnu taisīt kā velvienu objektu kuram ir tādi pati vadāmība kā tam kam tā ēna ir? Tad abi kustēsies sinhroni (objekts un ēna) |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 1:52 pm Post subject: |
|
Nee taa labaak nedariit.Jo mazaakaas kljuudas deelj eena var aiziet citu celju (ne taa kaa objekts kam taa pieder).Labaak meegjini to eenu kautkaa pieliimeet tam objektam (vai arii,ja vinjam taa eena buus vienmeer,tad abus taisi kaa vienu objektu). _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Gurnisss
Joined: 05 Apr 2006 Posts: 20 Location: Ķekava
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 3:46 pm Post subject: |
|
Ja abi ir kā viens tad ēna pagriezīsies kopā ar cilvēku. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 3:59 pm Post subject: |
|
Nu tad dari kautkaa taa:
Eenas.poziicija=cilveeks.poziicija; //eenas poziicija taada kaa cilveekam
Eenas.lenkjis=0; //eenas lenkjis viens un tas pats
Nezinu kaa tas buutu gamemaker,bet domai jaabuut skaidrai.[/code] _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 2:02 pm Post subject: |
|
Par ēnu.
Gamemakerī ir tāds OnStep events un tajā var piesaistīt ēnas objektu atkarībā no cilvja pozīcijām, kā to rakstīja elvman. Vaiarī otr variants OnDraw eventā zīmēt šo ēnu tikai tad arī jāpārzīmē cilvēka spraits. |
|
Back to top |
|
|
Gurnisss
Joined: 05 Apr 2006 Posts: 20 Location: Ķekava
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 2:29 pm Post subject: |
|
Man izdevās viss!!! Ar ēnu es dariu savādāk nekā man ieteicāt tas piešķīra interesantu efektu. Es uztaisiju ēnu .gif veidā no 2 vienādiem attēliem un uzliku lai vini rodas tur kur ir mans charters. Ēnas iespējās uzliku if animation end tad destroj instance ēna. Tagad kad vinš iet ēna itkā nedzaudz istiepjas. Smuki izskatas |
|
Back to top |
|
|
|