View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 9:51 pm Post subject: CollisionDetection Racing Speelees |
|
Taatad... Programeeju racing tipa speeli un radaas 1 probleema. Saaku taisiit collision detection un atklajaas taada lieta... kad piem brauc ar mashiinu kalnaa nu piem 45 graadu staavs kalns kaa var izdariit taa lai taa mashiina pagrieztos taadaa pasha lejnkjiikaa kalnavirsma? aa un veel... kaa izdariit taa lai kad vijna piem atsitas ar priekshu pret akmeni taa sasveraas uz priekshu... Aaa un tas viss notiek 2D koardinaatu sistemaa _________________
|
|
Back to top |
|
|
ugizs
Joined: 07 Jan 2006 Posts: 119
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 10:12 pm Post subject: |
|
pag. tev tas racing notiek tipa no sāna, vai arī tas priekšas skats, vai vispār no augšas. par to 45 grādu leņķi man liekas pavisam vienkārši, tev tikai jāliek rotēt objektam noteiktās vietās attiecīgos leņķos. nu, tipa rakstīt kaut kādu failu, kur glabājas kartes koordinātes, kur tik leņkis, kur šitik, vot i spēle tev noteiktās veitās liks mahai grozīties attiecīgi zemei. pret akmeni, tur man liekas ar tas pats ar failu. failā rakstīts, ja, piemēram, tu brauc ar tādu ātrumu un neko nedari, lai neietriektos akmenī, tad mašīna tajā vietā uzlido + samazina ātrumu. es nez, te tā tik baigās aptuvenības pasviedu. gan jau kāds guru tev apskaidros labāk |
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 8:52 am Post subject: |
|
Ar to pagrieshanu pa graadiem. ja tu taa vienkaarshi groziisi tur nekas nesanaaks jo taa speele piebaasta pilna ar fiziku tapeec man liekas ka tur kautkaa apm. taa kakjipa ja mashiina saskaraas ar kaadu objektu dat kjipa uzreiz reekjina atsitiena speeku un visu tikai nesaprotu kaa atsitoties izreekjinaat rotaacijas aatrumu un virzienu...
P.S speelee skats ir no saana _________________
|
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 2:14 pm Post subject: |
|
Veel... Ar kaadu formulu var roteet objektu ap taa viduspunktu? _________________
|
|
Back to top |
|
|
ugizs
Joined: 07 Jan 2006 Posts: 119
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 3:11 pm Post subject: |
|
tā es tev nevarēšu palīdzēt, bet zinu, ka citi tev palīdzēs, ja nosauksi ko izmanto, lai radītu savu spēli, a to viņi nevar uzminēt |
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 3:19 pm Post subject: |
|
Nu es ar Delphi un izmantoju OpenGL _________________
|
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 4:06 pm Post subject: |
|
Nu nezinu,kaa juus te domaajat,bet es ieteiktu njemt katru mashiinas riteni un noteikt taa augstumu (saakumaa izdarot collision detection).Un tad ar tangensu apreekjinaat mashiinas lenkji un pagriezt vinju par taadu lenkji. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 10:30 pm Post subject: |
|
Nu jaa bet: Ar kaadu formulu var roteet objektu ap taa viduspunktu?
ir tachu kautkaada matemaatiska formula ar kuru var roteet objektu ap taa viduspunktu?
Vai arii isaak sakot:Kaa Var roteet objektus?!(izjnemot taadas funkcijas kaa glRotate()) _________________
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
|