dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

CollisionDetection Racing Speelees

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Thu Apr 13, 2006 9:51 pm    Post subject: CollisionDetection Racing Speelees

Taatad... Programeeju racing tipa speeli un radaas 1 probleema. Saaku taisiit collision detection un atklajaas taada lieta... kad piem brauc ar mashiinu kalnaa nu piem 45 graadu staavs kalns kaa var izdariit taa lai taa mashiina pagrieztos taadaa pasha lejnkjiikaa kalnavirsma? aa un veel... kaa izdariit taa lai kad vijna piem atsitas ar priekshu pret akmeni taa sasveraas uz priekshu... Aaa un tas viss notiek 2D koardinaatu sistemaa
_________________


Back to top
View user's profile
ugizs



Joined: 07 Jan 2006
Posts: 119

PostPosted: Thu Apr 13, 2006 10:12 pm    Post subject:

pag. tev tas racing notiek tipa no sāna, vai arī tas priekšas skats, vai vispār no augšas. par to 45 grādu leņķi man liekas pavisam vienkārši, tev tikai jāliek rotēt objektam noteiktās vietās attiecīgos leņķos. nu, tipa rakstīt kaut kādu failu, kur glabājas kartes koordinātes, kur tik leņkis, kur šitik, vot i spēle tev noteiktās veitās liks mahai grozīties attiecīgi zemei. pret akmeni, tur man liekas ar tas pats ar failu. failā rakstīts, ja, piemēram, tu brauc ar tādu ātrumu un neko nedari, lai neietriektos akmenī, tad mašīna tajā vietā uzlido + samazina ātrumu. es nez, te tā tik baigās aptuvenības pasviedu. gan jau kāds guru tev apskaidros labāk
Back to top
View user's profile
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Fri Apr 14, 2006 8:52 am    Post subject:

Ar to pagrieshanu pa graadiem. ja tu taa vienkaarshi groziisi tur nekas nesanaaks jo taa speele piebaasta pilna ar fiziku tapeec man liekas ka tur kautkaa apm. taa kakjipa ja mashiina saskaraas ar kaadu objektu dat kjipa uzreiz reekjina atsitiena speeku un visu tikai nesaprotu kaa atsitoties izreekjinaat rotaacijas aatrumu un virzienu...

P.S speelee skats ir no saana
_________________


Back to top
View user's profile
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Fri Apr 14, 2006 2:14 pm    Post subject:

Veel... Ar kaadu formulu var roteet objektu ap taa viduspunktu?
_________________


Back to top
View user's profile
ugizs



Joined: 07 Jan 2006
Posts: 119

PostPosted: Fri Apr 14, 2006 3:11 pm    Post subject:

tā es tev nevarēšu palīdzēt, bet zinu, ka citi tev palīdzēs, ja nosauksi ko izmanto, lai radītu savu spēli, a to viņi nevar uzminēt
Back to top
View user's profile
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Fri Apr 14, 2006 3:19 pm    Post subject:

Nu es ar Delphi un izmantoju OpenGL
_________________


Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Fri Apr 14, 2006 4:06 pm    Post subject:

Nu nezinu,kaa juus te domaajat,bet es ieteiktu njemt katru mashiinas riteni un noteikt taa augstumu (saakumaa izdarot collision detection).Un tad ar tangensu apreekjinaat mashiinas lenkji un pagriezt vinju par taadu lenkji.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Fri Apr 14, 2006 10:30 pm    Post subject:

Nu jaa bet: Ar kaadu formulu var roteet objektu ap taa viduspunktu?
ir tachu kautkaada matemaatiska formula ar kuru var roteet objektu ap taa viduspunktu?

Vai arii isaak sakot:Kaa Var roteet objektus?!(izjnemot taadas funkcijas kaa glRotate())
_________________


Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Apr 15, 2006 7:41 pm    Post subject:

http://www.google.com/search?q=2d+rotation+matrix
un pirmajā linkā ir tava atbilde (9./10. vienādojums)
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group