View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 1:36 pm Post subject: heh |
|
Shodien meegjinaaju nokaut XBox360 - iisti nesanaaca. Gandrīz 22 miljoni teksturētu poligonu, bet FPS veljoprojām virs 12 FPS
30 Fps saglabājas vel pie 10 miljoniem.
.. un tas viss HD rezolūcijā |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 8:55 pm Post subject: |
|
njaa, dazhiem veicas stradaat "industrijaa" un paspeeleeties ar jaunajaam speeljmantinjaam demn arii gribaas |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 10:51 am Post subject: |
|
Tikai 200 poundi, Core sistēmas variants.
Vai tu, Dev, gadījumā neprogrammē jaunai konsolei spēles? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 11:53 am Post subject: |
|
es runaaju par sdk kitu kas pieejams tikai izredzeetajiem. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 12:01 pm Post subject: |
|
Nu tad neko.... jāiet nodzerties. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Olby Indago dalībnieks
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 230
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 3:19 pm Post subject: |
|
A kur dev strādā? |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 3:50 pm Post subject: |
|
ctxm |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 11:00 am Post subject: |
|
Gribēju tev jautāt, Dev, kur ir vieglāk programmēt - uz konsolēm vai uz PC?
Interesanti, kāds tad ir atbalsts no Microsoft puses? Kādus tūļus šie dod?Pastāsti. Man, piemēram, tas ir interesanti. Domāju, ka lielākai daļai tāpat. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 12:46 pm Post subject: |
|
Ja jau zīmējies, tad pastāsti gan sīkāk par šo jomu, dev. Man arī gribētos dzirdēt tīri no insaidera par to, kā notiek konsoļu spēļu developings. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 12:47 pm Post subject: |
|
Es esmu par 100% pārliecināts, ka priekš konsolēm vieglāk programmēt, jo to specifikācija/iespējas ir fiksētas un nemainās/nevariē no viena PC uz citu PC. |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Sat Apr 15, 2006 11:54 am Post subject: |
|
Neko daudz nepastāstīšum jo pats tikai nesen to sāku.
Programmēt ir apmēram tā pat kā priekš Win, jo Xbox griež modificētu Dx9+ (ar dažādiem specifikiem papildinājumiem dēļ advacētās hardwares). Xbox 360 sdk buutiibaa ir Dx9 sdk + visas daudz dažādas bibliotēkas priekš visa pārējā - xbox live, xinput, GUI utt.
Feini ir tas ka programma izpildās uz konsoles un televizora un uz kompja monitora visu laiku ir redzama vizuālā studija un var skatiities debug informāciju, laist PIX u.c. debugtooljus. Laikam jau ja ir 2 monitori to pashu var dabūt arī priekš PC spēlēm.
Slikti ir tas ka nav Edit and continiue, un programmas paarkompilēšana un palaišana pa jaunu nav tik ātra, jo pēc kompilēšanas ir jākopē uz konsoles cieto.
No tehniskās puses - nav fixed pipeline, tā ka pat lai uzzīmētu trijstūri uz ekrāna ir jālieto vertex/pixel šeideri. Vel ir 6 individuāli nepārāk jaudīgi CPU kodoli - tas nozīmē ir diezgan traks multithreadings jātaisa ja gribam izmantot CPU pilnībā. Video karte ir kkāds ATI brīnums kas uz PC vel laikam nav pieejams un uztur šādas tādas DX10 fīčas (piem ģeometrijas sintēzi uz GPU)
Vispār hardware ir diezgan specifiska ar ļoti daudz īpatnībām. Ir jāievēro ļoti daudz dažādi sīkumi lai kods izpildītos efektīvi. Parasts neoptimizēts PC kods var izpildīties lēni, taču raktot to pareizi viss var notikt mega ātri. Par laimi ir kaudzēm dažādi whitepaperi no M$ puses par dažādām tēmām.
Labi ir tas ka ir fiksēta pecifikācija, taču slikti ir tas, ka no M$ puses ir tik daudz prasību lai spēle tiktu pieņemta, ka var pakārties lai to visu ievērotu - ir jāatbalsta visas xbox fīčas - jebkāds džoistiku skaits, ir cietais vai nav cietais, atmiņas kartes, xbox live - tīkla spēle, highscores, online save games, achievmenti utt.. un finālā vel ir jātbalsta gan parastā gan HD platekrāna rezolūcija. Tas nozīmē ir jābūt 2 interfeisa variantiem un 2 resursu komplektiem. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sat Apr 15, 2006 12:17 pm Post subject: |
|
OOO 6 kodoli!Izklausaas briesmiigi.
Starp citu kaarteejo reizi piepildaas teiciens - "veesture atkaartojas". Saakumaa,kad paraadijaas pirmaas DOS 3D speeles,matricas (un viss ar to saistitais) tika programmeetas ar roku.Tad uz kaadu briidi paraadiijaas Fixed-function pipeline.Un ko mees redzam tagad?Atgriezhamies pie veestures un programmeejam visu ar roku, tikai tagad nevis uz CPU,bet GPU (izmainaas tikai nieka viens burts un tas pats ASCII tabulaa ir tikai 4 iedaljas taalaak). _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
|