|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 9:44 am Post subject: C4 dzinējs |
|
Iesākumā gribēju uzzināt par šo dzinēju personīgi no Deratizatora, bet iedomājos, ka tas varētu būt noderīgi un interesanti arī citiem.
Tātad, kādas ir praktiskās iespējas C4 dzinējam tieši grafiskajā ziņā?
Bump, ēnas, gloss u.t.t. kā arī personāžu animācijas iespējas. Cik tās ērtas, cik efektīvas?
Spēlējot pirms gada viņu (C4 izstrādātāju) piedāvāto demo versiju, nebiju īpašā sajūsmā. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 10:05 am Post subject: |
|
"Fīču" sarakstu var izlasīt terathon.com C4 Features sadaļā.
Tieši lietojamības ziņā - ļoti ērts un saprotams. Dažās vietās trūkst dokumentācijas, bet pieejamais kods un forums to atsver.
EDDY tu atkal kul tukšu, jo tajā demo, kas tev tā nepatika bija tas viss, ko tu uzskaitīji un vēl daudz, daudz vairāk.
Es labprāt redzētu vēl kādu C4 lietotāju no Latvijas, bet laikam pagaidām nespīd, ja vien tas nebūs kāds, kas saistīts ar VoH.
Priekš EDDY, snake un citiem būs krietni par smagu, bet bubu un pārējie mīl katram spēļukam rakstīt visu pa jaunu, galvenais, ka savu _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 10:17 am Post subject: |
|
DeRatizators wrote: | bet bubu un pārējie mīl katram spēļukam rakstīt visu pa jaunu, galvenais, ka savu :P |
Nop, tā nav tiesa. Neatbalstu divriteņa atkalizgudrošanu. Vienkārši apsveru iespējas, un izvēlos visatbilstošāko risinājumu katram konkrētajam gadījumam. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 10:38 am Post subject: |
|
Nē, tukšu es nekuļu.
Vienkārši interesē, cik tas ir ērti un effektīvi.
Piemēram ēnas. Kā tās realizējas? Sametam objektu čupu scēnā un viss notiek? Kāda tehnoloģija - rendertarget mape, volume ēnas, prastās stencila vai soft shadows uz SM3 bāzes.
Tāpat arī bump. Vai tas ir paralax, vai triviālais tekstūru offseta miksings no nehe opengl lapas?
Gloss .. vai ir iespējams specular mapping ar savu tekstūru?
Tāpat arī raytracing. Vai tas ir?
Animācija. Cik tā viegli exportējama? Laikam izmantojat Collada. Ir pamācība ar to apieties. Kā animētie objekti izskatās scēnā?
Vai ir Cal3d veida gļuki exportējot (kad daži vertexi nav pievienojušies)?
Ko var uzšūt animētajam modelim? Bump .. gloss .. raytracing? Selfshadow ēnas ir?
Mani interesē praktiskais viedoklis. Teorija lai paliek tev.
Un mani interesē pagaidām tikai grafiskā puse. Kā bubu pareizi saka -
"Neatbalstu divriteņa atkalizgudrošanu".
P.S. Par smagu man nekas nav, tikai trūkst source code no kā špikot. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 11:06 am Post subject: |
|
EDDY wrote: | Nē, tukšu es nekuļu.
Vienkārši interesē, cik tas ir ērti un effektīvi.
Piemēram ēnas. Kā tās realizējas? Sametam objektu čupu scēnā un viss notiek? Kāda tehnoloģija - rendertarget mape, volume ēnas, prastās stencila vai soft shadows uz SM3 bāzes.
Tāpat arī bump. Vai tas ir paralax, vai triviālais tekstūru offseta miksings no nehe opengl lapas?
Gloss .. vai ir iespējams specular mapping ar savu tekstūru?
Tāpat arī raytracing. Vai tas ir?
Animācija. Cik tā viegli exportējama? Laikam izmantojat Collada. Ir pamācība ar to apieties. Kā animētie objekti izskatās scēnā?
Vai ir Cal3d veida gļuki exportējot (kad daži vertexi nav pievienojušies)?
Ko var uzšūt animētajam modelim? Bump .. gloss .. raytracing? Selfshadow ēnas ir?
Mani interesē praktiskais viedoklis. Teorija lai paliek tev.
Un mani interesē pagaidām tikai grafiskā puse. Kā bubu pareizi saka -
"Neatbalstu divriteņa atkalizgudrošanu".
P.S. Par smagu man nekas nav, tikai trūkst source code no kā špikot. |
Varu tikai apstiprināt, ka Features sadaļā ir rakstīta taisnība.
Ja tu kārtīgi papētītu demo, tad tādus jautājumus neuzdotu. Pie tam patreiz pieejamā demo ir iekļauti rīki objektu un materiālu importēšanai, un līmeņu redaktors (pati dziņa versija gan tur ir samērā veca).
Nekādu dīvainu gļuku eskportējot nav, ja izmanto normālu exportētaju. Vienīgais nosacījums ir, ka animācijām vajag izmantot reset/freez transform. Kad tas netiek darīts, tad gan var rasties visādi dīvaini gļuki.
Raytrace apgaismojuma tur nav.
Dinamiskie shadowmapi būs kaut kad drīz. Shadowmapi izmantojami pagaidām tikai neanimētiem objektiem. _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 11:52 am Post subject: |
|
EDDY wrote: | soft shadows uz SM3 bāzes. |
Soft shadowiem nekāds SM3 nav vajadzīgs. Pilnīgi pietiek ar SM2. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 1:58 pm Post subject: |
|
Quote: | Es labprāt redzētu vēl kādu C4 lietotāju no Latvijas, bet laikam pagaidām nespīd, ja vien tas nebūs kāds, kas saistīts ar VoH. |
Pats jau ilgāku laiku metu uz viņu acis, jo no lētajiem komerciālajiem enginiem šeit, C4 liekas vis sakarīgākais (nesaprotu, kāpēc viņš zaudē Torque, kas ir liels mudžeklis un TV3D SDK 6.5, kas atbalsta tikai DirectX 8 ). Pagaidām pilnībā pietiek ar Irrlicht fīčām, ņemot vērā, ka tieši šobrīd viņš ļoti strauji attīstās, bet ar laiku noteikti būs jāpāriet vainu uz C4, vai arī ko līdzvērtīgu.
EDIT: Ooops, paskatijos Truevision lapā, un beidzot tas atbalsta DX9. Būs jāiečeko, ko tad šis piedāvā. _________________ long time; /* know C */
Last edited by elvman on Mon Oct 08, 2007 2:15 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 2:12 pm Post subject: |
|
Ja ar zaudēšanu tu domā reitingu uz devmaster.net, tad der atcerēties ka GG ir Devmaster sponsori.
Pie tam, kad Torque nebija 1. vietā, uz Devmaster tika "pielabota" reitingu sistēma _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 3:29 pm Post subject: |
|
DeRatizators wrote: | "Fīču" sarakstu var izlasīt terathon.com C4 Features sadaļā.
Tieši lietojamības ziņā - ļoti ērts un saprotams. Dažās vietās trūkst dokumentācijas, bet pieejamais kods un forums to atsver.
EDDY tu atkal kul tukšu, jo tajā demo, kas tev tā nepatika bija tas viss, ko tu uzskaitīji un vēl daudz, daudz vairāk.
Es labprāt redzētu vēl kādu C4 lietotāju no Latvijas, bet laikam pagaidām nespīd, ja vien tas nebūs kāds, kas saistīts ar VoH.
Priekš EDDY, snake un citiem būs krietni par smagu, bet bubu un pārējie mīl katram spēļukam rakstīt visu pa jaunu, galvenais, ka savu |
ew ew ew! kāds tur ar mani sakars? kas man būs krietni par smagu? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 6:00 pm Post subject: |
|
C4 ir izmantots OOP visur, kur tam ir jēga, tāpēc daudziem tas būs pārāk sarežģīts. _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 6:18 pm Post subject: |
|
aha, OOP, tas labs! es vsp bez klasēm mocītos savus sīkos dll'us taisot.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 6:26 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | aha, OOP, tas labs! es vsp bez klasēm mocītos savus sīkos dll'us taisot.. |
Kā tad Ja tā, tad tev atliek tikai ieķeksēt atbildi:
a) Es patiesībā nezinu kas ir OOP, tāpēc nezinu kas ir refactoring;
b) Es esmu mazohists, tāpēc nekad neizmantoju refactoring;
c) Beigsim offtopu. _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 6:33 pm Post subject: |
|
es ņemu B un C
un btw, mans kods arī varētu nebūt labi lasāms, bet es cenšos to strukturizēt, lai atrastu tieši to, ko man vajag! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 8:11 pm Post subject: |
|
Kāds gan dll failiem sakars ar klasēm? Atbilde - nekāds. Pats esi vien sapinies savā pārlieku sarežģītajā struktūrā. Bez OOP var arī ļoti labi programmēt neveidojot nekādus sīkus dll vai ne-dll failus. Pavisam cits jautājums ir - cik tāds kods ir viegli (vai grūti) uzturams. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 8:39 pm Post subject: |
|
nu par to es arī runāju: bez OOP būtu grūtāk orientēties kodā! neteicu, ka tur kāds sakars ar tiem dll'iem! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|