View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
coderpp
Joined: 20 Aug 2005 Posts: 167 Location: Rīga, Koknese, Gajiena
|
Posted: Sat Apr 29, 2006 9:21 am Post subject: Terrain |
|
Terrain es ielaadeeju no 3ds faila. Kaa lai es vienam modelim uzlieku vairaakas tekstuuras. Taa lai lidz noteiktam augstumam ir tekstuura1, tad augstaak ir cita tekstuura un kalnu galos veel pavisam cita tekstuura. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sat Apr 29, 2006 4:31 pm Post subject: |
|
Nu te tev nāksies būt mazliet konkrētākam... tu prasi kā to izdarīt 3dmaxī? Vai kā to izdarīt programmā? Vai varbūt vēl kaut ko citu... Esi mazliet specifiskāks - kādu tieši informāciju tu dabū no 3ds faila, un ko gribi izdarīt programmā... |
|
Back to top |
|
|
coderpp
Joined: 20 Aug 2005 Posts: 167 Location: Rīga, Koknese, Gajiena
|
Posted: Sat Apr 29, 2006 4:44 pm Post subject: |
|
To man vajag izdariit programma. No 3ds faila es dabuuju pashu zemes modeli un UV kordinates. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sat Apr 29, 2006 4:56 pm Post subject: |
|
Nu tad ja der kā tu saki, vienkārši cita tekstūra atkarībā no aukstuma, iesaku pie ielādes sadalīt modeli 3, vai cik tur daļās, katrai tekstūrai savu "modeli", un zīmēt katru ar atsevišķu tekstūru.
Ja tomēr gribi gludu pāreju no vienas uz otru tekstūru, tad laikam visjēdzīgāk ir uzrakstīt šeideri, kas blendē tekstūras atkarībā no augstuma.
Vai arī ja mazliet prastāk, tad var izmantot detail texturingu: http://www.gametutorials.com/gtstore/pc-70-1-height-map-3-detail-texturing.aspx un "color mapi" ģenerēt pēc augstuma. Vai varbūt pat iztikt ar vienu tekstūru, un katram vertexam tikai pamainīt krāsu atkarībā no augstuma. |
|
Back to top |
|
|
coderpp
Joined: 20 Aug 2005 Posts: 167 Location: Rīga, Koknese, Gajiena
|
Posted: Sat Apr 29, 2006 5:20 pm Post subject: |
|
Bet kaa lai sadala tajaas daljaas?? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sat Apr 29, 2006 5:26 pm Post subject: |
|
Nu man tev būs jāstāsta kā manipulēt ar tevis paša rakstītām struktūrām? Vai arī kā izdomāt algoritmu: "ejam cauri visiem trīsstūriem, katram trīsstūrim apskatamies kāds būtu vēlamais tekstūras id un pievienojam attiecīgajai daļai" ? |
|
Back to top |
|
|
|