View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Thu Oct 16, 2003 7:11 pm Post subject: |
|
aaaaaaaaaaaaaaaa, damn, s**t, f**k un veel nezin kas, akal aizmirsu ielogoties _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Oct 20, 2003 10:45 am Post subject: |
|
Sorry, nepiefikseeju ka taa ir arkaade (izskataas peec sima).
Bet quad-tree prieksrociiba ir taada ka tas lauj sameeraa vienkaarsi mainiit virsmas detalizaacijas liikmeni atkariibaa no distances liidz kamerai.
Taa saucamais LOD (level of detail) algoritms. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Oct 20, 2003 10:52 am Post subject: |
|
Nu ar octree jau var dariit to pashu LOD, te es to neesmu izdariijis, jo izmantoju 3ds formaatu zemei - buutu gruuti apreekinaat pashu LOD'eeto meshu. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Wed Oct 22, 2003 9:16 am Post subject: |
|
GiGa wrote: | Nu ar octree jau var dariit to pashu LOD. |
Vai tu iisumaa nevareetu aprakstiit kaa octree LOD darbojas, es agraak par octree+LOD neesmu dzirdeejis? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Wed Oct 22, 2003 11:35 am Post subject: |
|
Nu kaa? Nu tas pac LOD vien ir. Prieks katra octree tev ir viens high resolution mesh, un viens low resolution (nu ja grib var veel arii medium ielikt, vai pat veel vairaakaas pakaapees daliit). Tad, kad renderee nosaki attaalumu no acs liidz octree, un skatoties peec attaaluma ziimee vai nu high res vai low. Vai tad vareetu buut veel kaads veids, kaa tas vareetu darboties?
Quote: |
es agraak par octree+LOD neesmu dzirdeejis?
|
Nu es arii, es vispaar par LOD implementaacijaam neesu neko lasiijis vai dzirdeejis bet manas smadzenes smadzenjo ka kaapeec gan lai tas nestraadaatu ? _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Oct 27, 2003 12:01 pm Post subject: |
|
GiGa wrote: | Prieks katra octree tev ir viens high resolution mesh, un viens low resolution (nu ja grib var veel arii medium ielikt, vai pat veel vairaakaas pakaapees daliit) |
Nu patiesiibaa quad-tree LOD ir nedaudz sarezgiitaaks un realizacijas var buut dazaadas tacu galvenaa ficha ir taada ka ir iespeejams rendereet meshu daudz vairaak izskirtspeejaas, piem: katrs QT liimenis satur vienas izskirtspeejas sietu un paarvietojoties pa koku uz leju siets kluust smalkaaks. Taapeec ir iespeejams taisiit optimizaaciju ne tikai peec att. liidz kamerai bet arii pemeeram liidzenaakaam vietaam izmantot rupjaaku sietu bet kalnainaakaam smalkaaku. T.i. sieta smalkums tiek veidots dinamiski.. |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Tue Oct 28, 2003 11:02 pm Post subject: |
|
Quote: |
Nu patiesiibaa quad-tree LOD ir nedaudz sarezgiitaaks un realizacijas var buut dazaadas tacu galvenaa ficha ir taada ka ir iespeejams rendereet meshu daudz vairaak izskirtspeejaas, piem: katrs QT liimenis satur vienas izskirtspeejas sietu un paarvietojoties pa koku uz leju siets kluust smalkaaks. Taapeec ir iespeejams taisiit optimizaaciju ne tikai peec att. liidz kamerai bet arii pemeeram liidzenaakaam vietaam izmantot rupjaaku sietu bet kalnainaakaam smalkaaku. T.i. sieta smalkums tiek veidots dinamiski..
|
neredzu iemeslu, kura deelj to pashu nevareetu dariit ar oct-tree |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Tue Oct 28, 2003 11:05 pm Post subject: |
|
tas tur augseejais arii esmu es _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Fri Oct 31, 2003 11:12 am Post subject: It's realy going nowhere |
|
Ok, meeginaashu detalizeetaak iepaziities ar octree, jo pagaidaam man pasham nau skaidrs kura struktuura buutu labaaka. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Fri Oct 31, 2003 3:10 pm Post subject: |
|
Padomaajot vairaak par shito teemu nonaacu pie secinaajuma, ka quad-tree ir labaaks prieks zemes, jo ir daudz vieglaak implementeejams, tajaa pashaa laikaa resultaats abos gadiijumos buutu gandriiz identisks - tev bija taisniiba no pasha saakuma
Bet vajag quad-tree katrai node'i pievienot arii vertikaalaas max un min coordinaatas, lai vareetu dazreiz noclipoties arii deelj augstuma - pienjemsim ja tu lido augstu augstu ar lidmashiinu un sakties horizontaa, tad ja nebuus vert coord clippings, tad tik un taa rendereesies taa zeme kas tieshi zem tevis bet ko tu neredzi. Naakmreiz noteikti izmantoshu quad-tree _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Nov 03, 2003 9:45 am Post subject: |
|
GiGa wrote: | ja nebuus vert coord clippings, tad tik un taa rendereesies taa zeme kas tieshi zem tevis bet ko tu neredzi |
Nu vispaar veel pastaav taada lieta kaa FOV kliposana (field of view), respektiivi viss kas ir aarpus kameras redzes konusa netiek rendereets, jeb kaa gadiijumaa ar quad-t. : ja kaada qt dala jau ir neredzama tad taa tiek nogriezta jau saakumaa neejot taalaak pa koku (pienemot ka renderings darbojas rekursiivi). |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Nov 03, 2003 4:03 pm Post subject: |
|
Quote: |
Nu vispaar veel pastaav taada lieta kaa FOV kliposana
|
par to es jau arii runaaju . ar vert coord clippingu domaaju vertical coords. Ja netiks njemta veeraa nodu vertikaalaa coordinaate, tad dazas nodes nenocliposies, kuraam vajadzeetu noclipoties, to es gribeeju teikt _________________
|
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Tue Nov 04, 2003 11:32 am Post subject: par skiniem |
|
runaajot par visaadaam ar 3d grafiku saistiitaam lietaam, rodas jautaajums: kaa var iztaisiit realtime skinu nomainju?(piem. nomainot brunjas, tas paraadaas arii uz ekraana, ne tikai kaa property) |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Tue Nov 04, 2003 7:44 pm Post subject: |
|
Quote: |
kaa var iztaisiit realtime skinu nomainju?
|
Kaa tu to iisti domaa? Paskaidro konkreetaak! Iisumaa atbilde vareetu buut: ja tev vaig ziimeet vienas brunjas, tad ziimee taas, bet ja vajag citas brunjas, tad ziimee citas _________________
|
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Wed Nov 05, 2003 10:31 am Post subject: reply for armor |
|
tjipa kaa dungeon siege |
|
Back to top |
|
|
|