dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

DogFight
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Nov 10, 2003 12:37 pm    Post subject: Re: reply for armor

"dungeon siege" - tas gan vissu izsaka Smile
Bet giga pareizi teica - definee vairaakas tekstuuras vai 3d modelus un maini peec vajadziibas - no problem!!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Thu Nov 13, 2003 11:46 am    Post subject:

Man te ir neliela dilema - par to kaa efektiivaak noteikt vai punkts ir ieksh fov. Ir divi varianti:
1)Konuss sastaav no cetraam plakneem (neskaitot faar and near clipingu), siis plaknes tiek reekinaatas no openGL projekcijas un modela matricaam. (par prieksrociibu var uzskatiit to ka funkcija ir neatkariiga no no kameras klasses). Punkts tiek klasificeets pret siim plakneem.
2)Mans personiigais variants kas izmanto kameras lokaalo telpu (forward, up, right vectors) un ogl matricas neaiztiek vispaar. Neliela vektoru matene.

Kaa tu domaa cik efektiiva ir ogl matricu izmantosana?
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Anonymous
Guest





PostPosted: Thu Nov 13, 2003 2:08 pm    Post subject: but...

un kaa ar direct x? Laughing
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Fri Nov 14, 2003 7:47 pm    Post subject:

Quote:

Kaa tu domaa cik efektiiva ir ogl matricu izmantosana?


tas ka tu vinju ielaadee no ogl, neko lielu laikam nevar pielikt pie apreekiniem, jo, sliktaakajaa gadiijumaa, tiek dariits 1 reizi kadraa. Nu kaa ir ar aatrumu saliidzinaashanu, nevaru teikt, skaties cik un kaadas darbiibas tiek izdariitas clipojot ar oglf matricaam, un cik ar tavu algoritmu.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Tue Nov 18, 2003 10:39 am    Post subject:

tiesi taa, lai taas matricas paarveerstu par kaut ko lietojamu ir vajadziigi diezgan daudz aprekini..

Morpheus: Man veljoprojaam nau skaidrs kaapeec lielaakaa dala tautas izveelas DX, kaada ir prieksrociiba pret OGL?
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Wed Nov 19, 2003 8:11 pm    Post subject:

Nu ja tu esi izreekinaajis, ka tava metode buus aatraaka, un taa ir arii eerti pielietojama, tad es neredzu, kur ir probleemas izveelee Smile

Par to DX, nezinu, vai lielaakaa dalja tautas izveelaas DX, peedeeja laika speelees paarsvaraa esmu redzeejis 2 render modes: OGL un Software, es domaaju, ka, ja DX buutu tik ljoti labaaks par OGL, tad lielie industrijas puishi izveeleetos vinju, nevis OGL, ne Question
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Anonymous
Guest





PostPosted: Thu Nov 20, 2003 10:26 am    Post subject: maybe

bet pameegjini ar cilveeciigiem liidzekljiem uztaisiit pixel vai vertex sheideru ar OGL Laughing
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Thu Nov 20, 2003 10:43 pm    Post subject:

Quote:

bet pameegjini ar cilveeciigiem liidzekljiem uztaisiit pixel vai vertex sheideru ar OGL


esi dzirdeejis par taadu cg valodu? lai uztaisiitu vertex shaderu(neko gan iipashu nedariija, bet bija vertex shader proga) man vajadzeeja apmeeram 30 min maaciishanaas, pixel shaderu gan veel neesu meeginaajis piedabuut pie darboshanaas, bet nekas tik gruuts tas nav. Tur gan vajag diezgan daudz teorijas zinaat par gaismu, atspulgiem, highlightiem utt, ja grib kaukaadu reaalu shaderu uztaisiit, bet tas jau vienalga kaadaa veidaa taisi, teorija viena un taa pati. Tagad taisaas OGL izlaist kaukaadu Advanced Shading Language, ar to varbuut buus daudz vienkaarshaak, bet taakaa neesu to meeginaajis, nevaru galvot.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Anonymous
Guest





PostPosted: Fri Nov 21, 2003 1:09 pm    Post subject: es arii

es arii esmu dzirdeejis par cg, pats esmu tajaa kaut ko nebuut taisiijis, bet tomeer es uzskatu, ka DirectX rulez forever Cool
bet nevis taapat vien, bet es domaaju, ka ir forshaak, ja "viss ir pa rokai"
(DInput, DPlay, D3D, DDraw, DSound, DMusic, DShow), bet tas jau ir tikai mans viedoklis Rolling Eyes
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Fri Nov 21, 2003 4:47 pm    Post subject:

Quote:

es arii esmu dzirdeejis par cg, pats esmu tajaa kaut ko nebuut taisiijis, bet tomeer es uzskatu, ka DirectX rulez forever


droshi paliec pie sava viedoklja, bet mans viedoklis ir un paliek OGL rulez for ever Cool

Quote:

es domaaju, ka ir forshaak, ja "viss ir pa rokai" (DInput, DPlay, D3D, DDraw, DSound, DMusic, DShow),


nu a ja nu tev vajag taisiit kauko ne prieks Win platformas, bet pienjemsim linux, vai veel kaukaa? tad ir problemas gan, hehe Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Eikju^
Guest





PostPosted: Sun Nov 23, 2003 3:24 pm    Post subject:

Nebūtu labāk izmantot kādu gatavu engine?

Btw, iesakiet man, lūdzu, kādu normālu freeware sdk vai engini C videi.
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Nov 23, 2003 3:30 pm    Post subject:

Quote:

Nebūtu labāk izmantot kādu gatavu engine?


manupraat tad iztruukst tas pac labaakais un jautraakais - speeles taisiishana no nulles, un tad vairs nevar taa riktiigi teikt, ka tu pac esi taisiijis speeli Rolling Eyes

pameegini crystal space, tas itkaa labs esot, bet manliekas prieks c++ nevis c.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Eikju^
Guest





PostPosted: Sun Nov 23, 2003 4:24 pm    Post subject:

Paldies, būtu jāievērtē tas crystal space.
Jebkurā gadījumā, izmanto gatavu engini vai nē, 3d spēli no nulles uztaisīt nevar IMHO.
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Nov 23, 2003 8:09 pm    Post subject:

Quote:

Jebkurā gadījumā, izmanto gatavu engini vai nē, 3d spēli no nulles uztaisīt nevar


kaa tad tas ir domaats? :roll:

un wtf noziimee "IMHO" Question Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Sun Nov 23, 2003 11:04 pm    Post subject:

IMHO - in my humble opinion
Iesaku gan izmantot latvisko analogu - PMND - peec manaam necilajaam domaam.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group