|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Anonymous Guest
|
Posted: Mon Nov 24, 2003 11:21 am Post subject: |
|
Quote: | 3d speeli no nulles uztaisiit nevar |
nu, un kaa tad paliek ar manu projektu
imho, no nulles var uztaisiit JEBKO, vajag tikai gribeet |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Nov 24, 2003 11:28 am Post subject: Uz briidi biju atsleedzies :) |
|
Es arii esmu meeginaajis cg bet ir taada probleema ka ir vajadziiga sameeraa jaudiiga videkarte, ar manu GeF4 MX nekas paaraak jautrs nebija. Bet iespeejas ir vienkaarsi fantastiskas. Veel runaa ka cg ir neatkariiga no videokartes (nu ir tikai divas nopietnas iespeejas: nvidia vai ati ) kas kadiijumaa ar efektiem kas izmanto gf kombainierus darotos tikai uz nv.
Par gataviem engine manas domas ir taadas ka ja ir labs jau gatavs dzinis tad kaapeec neizmatot jo svariigaakais tacu ir gameplay un sizets, lietotaajs tacu neredz cik advanceetu kodu tu essi uzrakstiijis.. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Nov 24, 2003 11:43 am Post subject: |
|
GiGa wrote: | ja DX buutu tik ljoti labaaks par OGL, tad lielie industrijas puishi izveeleetos vinju, nevis OGL |
Ar "lielie industrijas puishi" tu domaa JKarmaku un ID jo manupraat vins vieniigais lielaa meerogaa izmanto ogl? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Nov 24, 2003 4:44 pm Post subject: |
|
Nu es domaaju vispaar paarsvaraa speelees tiek izmantots ogl
Pat ja es domaatu tikai Carmacku'u tad tas jau buutu pietiekami: cik simtiem (labi, simtiem varbuut ir paarspiileejums bet 10'itemie to4na )speelju ir taisiitu uz quake 2 un 3 engine, kas abi izmanto ogl? taapat vinja doom3 izmanto ogl. taa pat hl2 izmanto ogengl. Protams ir arii pietiekami daudz speelju uz direct X, un lielaakajai daljai speelju ir iespeeja abus izveeleeties, bet es te nemeeginu pateikt, ka direct x ir suuds, nepaarprotiet mani jautaajums skaneeja taa:
Quote: |
Man veljoprojaam nau skaidrs kaapeec lielaakaa dala tautas izveelas DX, kaada ir prieksrociiba pret OGL?
|
un es gribu pateikt ka nekaada lielaa prieksrociiba nav, ja taada vispaar ir. Laikam kaa vienmeer abiem ir savi plusi un miinusi. Man personiigi patiik ka OGL ir os-independant, tam arii ir taada prieksrociiba kaa stencil buffers, kas manupraat nav directX'am, un veel saadi taadi siikumi. Nu bet arii 100% apgalvot ka kaads ir daudz labaaks es nenjemos. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Tue Nov 25, 2003 10:50 am Post subject: jcarmack & stencil buffers... |
|
runaajot par JCarmack'u, bijiibaa jaanoliec galvas jo doom3 ir simply excellent!
runaajot par stencil bufferiem:
1) they often are unnecessary
2) uz directx 9 ir taada lieta kaa Direct3DDevice9::CreateStencilBuffer(...)
un ::CreateStencilBufferExt(...)
_____________________________________________________________
P.S. I didn't know than HL2 uses OGL!!! |
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Tue Nov 25, 2003 10:56 am Post subject: engines |
|
par gataviem enginiem:
es domaaju, ka briivi pieejamie 3D engini nekaadas reaalas iespeejas nepiedaavaa, ja nu vieniigi PowerRender ir diezgan features rich, un tomeer tikai taisot enginu no 0, var panaakt sev veelamaakos rezultus, imho.
P.S. CrystalSpace un visi citi opensource non-commercial 3d engini nav pat piemineeshanas veerti, es esmu runaajis, HAU! |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Tue Nov 25, 2003 5:20 pm Post subject: |
|
Par Carmacku pilniibaa piekriitu morpheusam, noliekt galvu un mesties celjos! Bet ne tikai doomIII deelj. atcereesimies ka wolfenstein 3d un doomI savos laikos arii bija labaakie savaa zanraa. Bet esmu paarliecinaats, ka pienaaks laiks, kad cilveki skatiisies uz doom3 un hl2 taa pat, kaa tagad uz wolf3d
par 3d enginiem arii piekriitu morpheusam
bet par stencil bufferiem - nezinaaju, ka d3d ir taads nu bet tas tikai pieraada, ka nekaada lielaa starpiiba stap ogl un d3d nav.
Un protams stencil buffers nav ljoti nepiecieshama lieta, ta4u eenaas un atspiidumos taa gan ir ljoti noderiiga lieta _________________
|
|
Back to top |
|
|
chaosman
Joined: 28 Oct 2003 Posts: 64 Location: Rīga
|
Posted: Tue Nov 25, 2003 7:14 pm Post subject: Re: engines |
|
Nu vispaar jau Half Life 2 izmanto arii DirectX... Ne paaraak daudz, liekas ka tiekai prieksh sheideriem, bet principaa izmanto. Taa paraadiija source koda izpeete
morpheus wrote: | par gataviem enginiem:
es domaaju, ka briivi pieejamie 3D engini nekaadas reaalas iespeejas nepiedaavaa, ja nu vieniigi PowerRender ir diezgan features rich, un tomeer tikai taisot enginu no 0, var panaakt sev veelamaakos rezultus, imho.
P.S. CrystalSpace un visi citi opensource non-commercial 3d engini nav pat piemineeshanas veerti, es esmu runaajis, HAU! |
Iesaku negruziit par lietaam, no kuraam tu nekaa nesaproti. Crsytal Space piedaavaa praktiski visas taas pashas fichas, ko vidusmeera komerciaals engine un veel vairaak. Piemeeram: fizika, augsta liimenja API prieksh sheideriem, stencil buffers, neslikts visiblity culler, daudzu grafikas failu formaatu imports/exports utt. Varbuut viss nav ideaalaa liimenii, vidusmeera pashtaisiitam komerciaalam dzinim jau arii probleemu pietiek. :P
Taisiisi engine no nulles? Iesaku padomaat par to, ka tam pasham CS shobriid ir > 1 milj. rindinju koda! Pareekiniet, cik gadu paietu, kameer viens vai divi cilveeki (normaali straadaajot 8h dienaa, nevis kaut kad briivajaa laikaa!) uzrakstiitu taadu daudzumu?
morpheus wrote: |
es domaaju, ka ir forshaak, ja "viss ir pa rokai"
(DInput, DPlay, D3D, DDraw, DSound, DMusic, DShow)
|
IMHO DirectX suukaa - kaa jau tipisks M$ produkts. Vismaz tie komponenti kurus es esmu kaadreiz lietojis (es neesmu lietojis Direct3D). Praktiski vieniigais noderiigais izraadiijaas DirectDraw un tas pats gandriiz vienmeer uz ekraana deva rezultaatus, kas nesakrita ar gaidiitajiem. DInput, DSound utt. vietaa vispaar labaak lietot standarta WinAPI. |
|
Back to top |
|
|
Eikju^ Guest
|
Posted: Tue Nov 25, 2003 10:46 pm Post subject: |
|
Quote: | PMND - peec manaam necilajaam domaam | , njā, šitādu variāciju gan nebiju dzirdējis |
|
Back to top |
|
|
chaosman
Joined: 28 Oct 2003 Posts: 64 Location: Rīga
|
Posted: Wed Nov 26, 2003 3:17 pm Post subject: |
|
Starp citu, atgriežoties pie šī foruma sākotnējās tēmas: vakardien atklāju, ka DogFight neiet uz mana mājas PC (Win98, RivaTNT2). Videokartes draiveru update arī nepalīdzēja. Nekādu kļūdas paziņojumu es nesaņemu, spēle vienkārši iesalst loading sākumā. |
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Thu Nov 27, 2003 10:03 am Post subject: es domaaju, domaaju, domaaju... |
|
es domaaju, ka chaosman'am kaut jur ir taisniiba, tikai kuraa galaa - nevaru saprast
par crystalspace un paareejiem:
es domaaju, ka fizika vispaar jaataisa kaa atseviskjs engine, tjipa HAVOC vai kaut kas taads;
es nedomaaju, ka non-commercial projekti ir sliktaaki par commercial, tikai lielaakaa dalja ir visai nepabeigti;
tajaas 1000000 rindinjaas HL2 koda ietilpst gan pati speele, gan visi engini, gan scriptu gjeneraators, gan noteikti veel kaut kaadi middleware, imho;
par to, ka DX sux:
es domaaju, ka vispaar nevis kaut kaads API sux tikpat daudz/maz kaa OGL vai kaut vai GLIDE, iespeejas ir aptuveni taadas pashas.
windows api, protams ir liels un varens, bet ne visspeeciigs, taapeec jau pastaav visi D*.
--------------------------------------------------------------------------------------
Quote: | Iesaku negruziit par lietaam, no kuraam tu nekaa nesaproti |
vai tu tieshaam esi par to tik paarliecinaats, chaosman
--------------------------------------------------------------------------------------
P.S. kur/kaa var dabuut HL2 sources, vajag izpeetes noluukiem , esiet kaads tik labs un pastumiet kaadu adresi! |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sat Nov 29, 2003 10:52 am Post subject: Re: engines |
|
chaosman wrote: | Taisiisi engine no nulles? Iesaku padomaat par to, ka tam pasham CS shobriid ir > 1 milj. rindinju koda! Pareekiniet, cik gadu paietu, kameer viens vai divi cilveeki (normaali straadaajot 8h dienaa, nevis kaut kad briivajaa laikaa!) uzrakstiitu taadu daudzumu?
|
Beidzot, viens reaali domaajoss cilveeks.
Viss tas programmeetaaju bars speelu kompaanijaas sanem naudu ne deel kreeslu deldeesanas. Un apskaties cik ilgi jau top Doom3 - manupraat pat geenijiem ir nepieciesams laiks lai kaut ko paveiktu.
D3d vs. ogl - tas jau paarveersas par religisku karu vispasaules meerogaa.. |
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Mon Dec 01, 2003 9:44 am Post subject: nuja |
|
es to visu saprotu, gan par gjeenijiem, gan par kreeslu deldeeshanu , gan par laiku, gan great and mighty DOOM III.
tachu:
1) engine jau man taisaas gadu un ir par 5/6 gatava;
2) es netaisos apdziit doom 3, un arii nav man tas zhanrs;
3) par gjeeniju nepiedzimst;
4) visu raadiis laiks... |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Tue Dec 02, 2003 3:32 pm Post subject: Re: nuja |
|
morpheus wrote: | par gjeeniju nepiedzimst |
Nepiekriitu, principaa nepeikriitu!!
Vai tavupraat ikviens luuzeris ir speejiigs radiit maakslasdarbu. Geeniji atskiras ar savu iipaso skatiijumu uz pasauli.. Var iemaaciities jebko bet to kas atskir geniaalu (maakslas) darbu no vienkaasa diletantisma ir tiesi geenija subjektiivais skatiijums un to nevar iemaaciities, tikai attistiit..
Bet par paareejo - nu cereesim ka tev ir taisniiba. |
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Wed Dec 03, 2003 2:37 pm Post subject: Re: nuja |
|
Hobits wrote: | morpheus wrote: | par gjeeniju nepiedzimst |
Nepiekriitu, principaa nepeikriitu!!
Vai tavupraat ikviens luuzeris ir speejiigs radiit maakslasdarbu. Geeniji atskiras ar savu iipaso skatiijumu uz pasauli.. Var iemaaciities jebko bet to kas atskir geniaalu (maakslas) darbu no vienkaasa diletantisma ir tiesi geenija subjektiivais skatiijums un to nevar iemaaciities, tikai attistiit..
Bet par paareejo - nu cereesim ka tev ir taisniiba. |
ceru ka taa arii buus |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|