dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

DogFight
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anonymous
Guest





PostPosted: Mon Nov 24, 2003 11:21 am    Post subject:

Quote:
3d speeli no nulles uztaisiit nevar

nu, un kaa tad paliek ar manu projektu Question Very Happy
imho, no nulles var uztaisiit JEBKO, vajag tikai gribeet
Back to top
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Nov 24, 2003 11:28 am    Post subject: Uz briidi biju atsleedzies :)

Es arii esmu meeginaajis cg bet ir taada probleema ka ir vajadziiga sameeraa jaudiiga videkarte, ar manu GeF4 MX nekas paaraak jautrs nebija. Bet iespeejas ir vienkaarsi fantastiskas. Veel runaa ka cg ir neatkariiga no videokartes (nu ir tikai divas nopietnas iespeejas: nvidia vai ati Smile) kas kadiijumaa ar efektiem kas izmanto gf kombainierus darotos tikai uz nv.

Par gataviem engine manas domas ir taadas ka ja ir labs jau gatavs dzinis tad kaapeec neizmatot jo svariigaakais tacu ir gameplay un sizets, lietotaajs tacu neredz cik advanceetu kodu tu essi uzrakstiijis..
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Nov 24, 2003 11:43 am    Post subject:

GiGa wrote:
ja DX buutu tik ljoti labaaks par OGL, tad lielie industrijas puishi izveeleetos vinju, nevis OGL


Ar "lielie industrijas puishi" tu domaa JKarmaku un ID jo manupraat vins vieniigais lielaa meerogaa izmanto ogl?
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Nov 24, 2003 4:44 pm    Post subject:

Nu es domaaju vispaar paarsvaraa speelees tiek izmantots ogl Rolling Eyes

Pat ja es domaatu tikai Carmacku'u tad tas jau buutu pietiekami: cik simtiem (labi, simtiem varbuut ir paarspiileejums bet 10'itemie to4na Smile )speelju ir taisiitu uz quake 2 un 3 engine, kas abi izmanto ogl? taapat vinja doom3 izmanto ogl. taa pat hl2 izmanto ogengl. Protams ir arii pietiekami daudz speelju uz direct X, un lielaakajai daljai speelju ir iespeeja abus izveeleeties, bet es te nemeeginu pateikt, ka direct x ir suuds, nepaarprotiet mani Smile jautaajums skaneeja taa:
Quote:

Man veljoprojaam nau skaidrs kaapeec lielaakaa dala tautas izveelas DX, kaada ir prieksrociiba pret OGL?


un es gribu pateikt ka nekaada lielaa prieksrociiba nav, ja taada vispaar ir. Laikam kaa vienmeer abiem ir savi plusi un miinusi. Man personiigi patiik ka OGL ir os-independant, tam arii ir taada prieksrociiba kaa stencil buffers, kas manupraat nav directX'am, un veel saadi taadi siikumi. Nu bet arii 100% apgalvot ka kaads ir daudz labaaks es nenjemos.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Anonymous
Guest





PostPosted: Tue Nov 25, 2003 10:50 am    Post subject: jcarmack & stencil buffers...

runaajot par JCarmack'u, bijiibaa jaanoliec galvas Laughing jo doom3 ir simply excellent!
runaajot par stencil bufferiem:
1) they often are unnecessary Wink
2) uz directx 9 ir taada lieta kaa Direct3DDevice9::CreateStencilBuffer(...)
un ::CreateStencilBufferExt(...)
_____________________________________________________________
P.S. I didn't know than HL2 uses OGL!!!
Back to top
Anonymous
Guest





PostPosted: Tue Nov 25, 2003 10:56 am    Post subject: engines

par gataviem enginiem:
es domaaju, ka briivi pieejamie 3D engini nekaadas reaalas iespeejas nepiedaavaa, ja nu vieniigi PowerRender ir diezgan features rich, un tomeer tikai taisot enginu no 0, var panaakt sev veelamaakos rezultus, imho.
P.S. CrystalSpace un visi citi opensource non-commercial 3d engini nav pat piemineeshanas veerti, es esmu runaajis, HAU! Laughing
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Tue Nov 25, 2003 5:20 pm    Post subject:

Par Carmacku pilniibaa piekriitu morpheusam, noliekt galvu un mesties celjos! Bet ne tikai doomIII deelj. atcereesimies ka wolfenstein 3d un doomI savos laikos arii bija labaakie savaa zanraa. Bet esmu paarliecinaats, ka pienaaks laiks, kad cilveki skatiisies uz doom3 un hl2 taa pat, kaa tagad uz wolf3d Smile

par 3d enginiem arii piekriitu morpheusam Smile

bet par stencil bufferiem - nezinaaju, ka d3d ir taads Smile nu bet tas tikai pieraada, ka nekaada lielaa starpiiba stap ogl un d3d nav.

Un protams stencil buffers nav ljoti nepiecieshama lieta, ta4u eenaas un atspiidumos taa gan ir ljoti noderiiga lieta Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
chaosman



Joined: 28 Oct 2003
Posts: 64
Location: Rīga

PostPosted: Tue Nov 25, 2003 7:14 pm    Post subject: Re: engines

Nu vispaar jau Half Life 2 izmanto arii DirectX... Ne paaraak daudz, liekas ka tiekai prieksh sheideriem, bet principaa izmanto. Taa paraadiija source koda izpeete Wink

morpheus wrote:
par gataviem enginiem:
es domaaju, ka briivi pieejamie 3D engini nekaadas reaalas iespeejas nepiedaavaa, ja nu vieniigi PowerRender ir diezgan features rich, un tomeer tikai taisot enginu no 0, var panaakt sev veelamaakos rezultus, imho.
P.S. CrystalSpace un visi citi opensource non-commercial 3d engini nav pat piemineeshanas veerti, es esmu runaajis, HAU! Laughing


Iesaku negruziit par lietaam, no kuraam tu nekaa nesaproti. Crsytal Space piedaavaa praktiski visas taas pashas fichas, ko vidusmeera komerciaals engine un veel vairaak. Piemeeram: fizika, augsta liimenja API prieksh sheideriem, stencil buffers, neslikts visiblity culler, daudzu grafikas failu formaatu imports/exports utt. Varbuut viss nav ideaalaa liimenii, vidusmeera pashtaisiitam komerciaalam dzinim jau arii probleemu pietiek. :P

Taisiisi engine no nulles? Iesaku padomaat par to, ka tam pasham CS shobriid ir > 1 milj. rindinju koda! Pareekiniet, cik gadu paietu, kameer viens vai divi cilveeki (normaali straadaajot 8h dienaa, nevis kaut kad briivajaa laikaa!) uzrakstiitu taadu daudzumu?

morpheus wrote:

es domaaju, ka ir forshaak, ja "viss ir pa rokai"
(DInput, DPlay, D3D, DDraw, DSound, DMusic, DShow)


IMHO DirectX suukaa - kaa jau tipisks M$ produkts. Vismaz tie komponenti kurus es esmu kaadreiz lietojis (es neesmu lietojis Direct3D). Praktiski vieniigais noderiigais izraadiijaas DirectDraw un tas pats gandriiz vienmeer uz ekraana deva rezultaatus, kas nesakrita ar gaidiitajiem. DInput, DSound utt. vietaa vispaar labaak lietot standarta WinAPI.
Back to top
View user's profile
Eikju^
Guest





PostPosted: Tue Nov 25, 2003 10:46 pm    Post subject:

Quote:
PMND - peec manaam necilajaam domaam
, njā, šitādu variāciju gan nebiju dzirdējis Laughing
Back to top
chaosman



Joined: 28 Oct 2003
Posts: 64
Location: Rīga

PostPosted: Wed Nov 26, 2003 3:17 pm    Post subject:

Starp citu, atgriežoties pie šī foruma sākotnējās tēmas: vakardien atklāju, ka DogFight neiet uz mana mājas PC (Win98, RivaTNT2). Videokartes draiveru update arī nepalīdzēja. Nekādu kļūdas paziņojumu es nesaņemu, spēle vienkārši iesalst loading sākumā.
Back to top
View user's profile
Anonymous
Guest





PostPosted: Thu Nov 27, 2003 10:03 am    Post subject: es domaaju, domaaju, domaaju...

es domaaju, ka chaosman'am kaut jur ir taisniiba, tikai kuraa galaa - nevaru saprast Laughing
par crystalspace un paareejiem:
es domaaju, ka fizika vispaar jaataisa kaa atseviskjs engine, tjipa HAVOC vai kaut kas taads;
es nedomaaju, ka non-commercial projekti ir sliktaaki par commercial, tikai lielaakaa dalja ir visai nepabeigti;
tajaas 1000000 rindinjaas HL2 koda ietilpst gan pati speele, gan visi engini, gan scriptu gjeneraators, gan noteikti veel kaut kaadi middleware, imho;
par to, ka DX sux:
es domaaju, ka vispaar nevis kaut kaads API sux tikpat daudz/maz kaa OGL vai kaut vai GLIDE, iespeejas ir aptuveni taadas pashas.
windows api, protams ir liels un varens, bet ne visspeeciigs, taapeec jau pastaav visi D*.
--------------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Iesaku negruziit par lietaam, no kuraam tu nekaa nesaproti

vai tu tieshaam esi par to tik paarliecinaats, chaosman Question
--------------------------------------------------------------------------------------
P.S. kur/kaa var dabuut HL2 sources, vajag izpeetes noluukiem Laughing , esiet kaads tik labs un pastumiet kaadu adresi!
Back to top
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Sat Nov 29, 2003 10:52 am    Post subject: Re: engines

chaosman wrote:
Taisiisi engine no nulles? Iesaku padomaat par to, ka tam pasham CS shobriid ir > 1 milj. rindinju koda! Pareekiniet, cik gadu paietu, kameer viens vai divi cilveeki (normaali straadaajot 8h dienaa, nevis kaut kad briivajaa laikaa!) uzrakstiitu taadu daudzumu?


Beidzot, viens reaali domaajoss cilveeks. Smile
Viss tas programmeetaaju bars speelu kompaanijaas sanem naudu ne deel kreeslu deldeesanas. Un apskaties cik ilgi jau top Doom3 - manupraat pat geenijiem ir nepieciesams laiks lai kaut ko paveiktu.

D3d vs. ogl - tas jau paarveersas par religisku karu vispasaules meerogaa.. Exclamation
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Anonymous
Guest





PostPosted: Mon Dec 01, 2003 9:44 am    Post subject: nuja

es to visu saprotu, gan par gjeenijiem, gan par kreeslu deldeeshanu Very Happy , gan par laiku, gan great and mighty DOOM III.
tachu:
1) engine jau man taisaas gadu un ir par 5/6 gatava;
2) es netaisos apdziit doom 3, un arii nav man tas zhanrs;
3) par gjeeniju nepiedzimst;
4) visu raadiis laiks...
Back to top
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Tue Dec 02, 2003 3:32 pm    Post subject: Re: nuja

morpheus wrote:
par gjeeniju nepiedzimst


Nepiekriitu, principaa nepeikriitu!!
Vai tavupraat ikviens luuzeris ir speejiigs radiit maakslasdarbu. Geeniji atskiras ar savu iipaso skatiijumu uz pasauli.. Var iemaaciities jebko bet to kas atskir geniaalu (maakslas) darbu no vienkaasa diletantisma ir tiesi geenija subjektiivais skatiijums un to nevar iemaaciities, tikai attistiit..

Bet par paareejo - nu cereesim ka tev ir taisniiba. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Anonymous
Guest





PostPosted: Wed Dec 03, 2003 2:37 pm    Post subject: Re: nuja

Hobits wrote:
morpheus wrote:
par gjeeniju nepiedzimst


Nepiekriitu, principaa nepeikriitu!!
Vai tavupraat ikviens luuzeris ir speejiigs radiit maakslasdarbu. Geeniji atskiras ar savu iipaso skatiijumu uz pasauli.. Var iemaaciities jebko bet to kas atskir geniaalu (maakslas) darbu no vienkaasa diletantisma ir tiesi geenija subjektiivais skatiijums un to nevar iemaaciities, tikai attistiit..

Bet par paareejo - nu cereesim ka tev ir taisniiba. Rolling Eyes


ceru ka taa arii buus
Back to top
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 4 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group