dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Kamdeelj projekti neizdodas.
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Wed May 03, 2006 5:05 pm    Post subject:

Man gan shkiet, ka droshākais veids kā veiksmīgi ielēkt lielajā game izstrādes biznesā pie reizes ar iespēju radīt labu spēli, ir izveidot pilnīgi pārveidotu kādas spēles modifikāciju. Tas ļauj piekļūt arī pašam engine un izzināt to, jo engine izstrādātāji ir ieinteresēti sadarbīboties ar veiksmīgiem moderiem - skat. piemēram Red Orchestra.

Jā, es apzinos, ka mana patreizējā pieeja ir nedaudz citāda Smile
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Wed May 03, 2006 5:27 pm    Post subject:

Manupraat vienkaarshi nav jaataisa kaarteejais Quake, GTA vai kas taads, bet gan jaaierobezhojas saakotneeji ar kkaadiem mazaakiem projektiem. (casual games utt) Shaadi projekti ir uz kaadiem 5+ meeneshiem parasti un tajos ir sastopamas gandriiz visas lielajaas speelees esoshaas lietas. Tas ir kas taads ko reaali var pabeigt, un kaartiigi piestraadaajot pat kkur nopaardot (ja ir orgjinaala ideja un labs gameplay).. sasniedzams meerkjis un iespeeja jau izdariit kko paliekoshu.
Shajaa forumaa visizteiktaakaa lieta ir tas ka sheit cilveekiem paarsvaraa liekas ka speele sastaav tikai no grafikas un sheideriem un ka paraadot kkaadu smuku screenshotu tu jau esi papusei karalis. Aizmirstiet par sheideriem un grafiku - tas ir noziimiigi, tachu taa ir vieglaakaa dalja.. gruutaakais ir tas kas nav redzams speeleetaaja aciim..

Taisot modifikaacijas citaam speeleem reaali nesanaak piekljuut dzineeja iekshaam - tikai virspusei.. attieciigi izpaliek tehniski gruutaako lietu izsprashana.
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Wed May 03, 2006 6:04 pm    Post subject:

Tieši tāpēc es devu RO kā piemēru, jo tas ko tu saki neattiecas uz pilnvērtīgiem projektiem, bet uz parastiem modiem ar kuru palīdzību nevar pārdot pašu spēli.
Ja nepirksi engine licenzi viņi nedos pašam pārdot spēli, bet izņēmuma gadījumos ļauj mainīt engine kodu. Protams tas obligāti nenozīmē, ka dod visu engine kodu, bet tomēr labs sākums.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Wed May 03, 2006 8:16 pm    Post subject:

Quote:
Gudri jau nu jūs te spriedelējat, bet realitāte ir tāda, ka tas viss ir kaķim zem astes -- ja gribēs cilvēks, uztaisīs spēli arī bez naudas, zināšanām un laika. Ja negribēs, tad arī ar visu naudu un mega iespējām neuztaisīs.


Pilniigi mans viedoklis.
Es kodeeshu no riita liidz naktij,kaa jau to dariju n-tos gadus liidz shim un taa droshi vien turpinaashu liidz GALAM (nu vismaz paris nakoshos gadus noteikti).

Un neinterese man jusu aiznjemumi,paregjojumi,modu taisishanas un veiksmigo spelju receptes.PILNIGI neinterese.

Vienkarshi netereshu laiku lasot shitos dumjos topikus PAR NEKO un atgriezishos kodu pasaule.

P.S. Nekad neesmu teicis,ka taa ir pareizi,bet man liekas tikai ta var kautko panakt.

--EDIT--
Ja nemaldos,tad "kautko" raksta atsevishkji
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Olby
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 19 Apr 2004
Posts: 230

PostPosted: Wed May 03, 2006 8:28 pm    Post subject:

@elvman: Gluži manas domas, un, jā, "kautko" rakstās atsevišķi! Wink
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Wed May 03, 2006 9:06 pm    Post subject:

Diezgan murgaini - tiinju teksti. Es nezinu cik juus veci, ka varat atljauties tikai kodeet un neko citu, tachu ir viennoziimiigi skaidrs, ka pieaudzis cilveeks, kam jaaruupeejas par sevi[gjimeni vai sazinvelko] nevar atljauties ko taadu. Varbuut tagad vel taadi neesat, tachu nepaies ne paaris gadi liidz juus taadi buusit - tapeec labaak jau laikus saprast lietas ja vien jums nav veelme liidz 45 gadu vecumam mitinaaties pie vecaakiem un uzaudzeet drausmiigu riepu..
Labi laikam atsleedzos no shii temata - savas domas pateicu. Speelju taisiishana ir nopietna lieta, kas prasa zinaashanas, pieredzi un nopietnu pieeju.. fanaatisms agri vai veelu izbeidzaas.
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Wed May 03, 2006 9:12 pm    Post subject:

Man ir darbs (programmeetaajs) un arii draudzene ir,bet shito variantu netaisos atmest un nekas ari ipashi netraucee,ja neskaita darbu,draudzeni un skolu.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Muntis



Joined: 04 Feb 2006
Posts: 23
Location: Riga

PostPosted: Thu May 04, 2006 12:08 am    Post subject:

elvman wrote:
Vienkarshi netereshu laiku lasot shitos dumjos topikus PAR NEKO un atgriezishos kodu pasaule.


Nu redz, peec manaam sheit arii paraadaas viena makten liela probleema. Jaa, teema aizgaaja ne tai virzienaa kur plaanots - paargaaja milziigaa gaushanaas vilnii - laika nava, veseliiba jaataupa un veel visaadi citaadi jocinji/spocinji. Ko dariit? Mekleet kaadu jau esoshu projektu un tur ieguut pieredzi? Jaa, ok, ejam un daram.

Var arii samierinaaties ar esosho situaaciiju un sperties uz priekshu (Bet shaadaa gadijumaa vajadziiga stipra kopiena).

BET shis jautaajums ir sen atbildeets -atbilde ir shii vieta.

Jautaajums bij tieshi shai kopienai - kaada ir pieredze ar projektiem, kaadas ir maaciibas kas guutas un shoreiz bez taadas iideeshanas...
_________________
Program to an interface, not an implementation.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Muntis



Joined: 04 Feb 2006
Posts: 23
Location: Riga

PostPosted: Thu May 04, 2006 2:05 am    Post subject:

Veel atradu:
dev wrote:
To Muntis: Nu ar PHP, sql un C# gamedev industrijaa taalu netiksi - taapat arii tie pashi Juuras vilki buutiibaa nav saliidzinaami ar hardcore speeleem.


Kas ir Hardcore speele?
Noteikti jau atkaartoshu ja ne pasha jau pateiktu, tad kaada cita jau teikto - vai ir runa par grafikas kvalitaati, bliikshkjiem, shviikstiem gaismas speeleem un taa taalaak? Shaadas lietinjas protams ir jauki, bet. Hm, panjemshu kaa piemeeru mani. No FPS peedeejaas ko taa aizrautiigi speeleeju bij HL un Wulfenstain RTC, visi paareejie paarskati un jaukaakaas bildiites nepiesaistija. Strateegjijaas - iznaaca pirmais HomeWorld, peec tam liidziigi sacepumi bira kaa no paarpilniibas raga, naakamais ieveerojamais sasniegums bija tikai WarCraft un tas pats lielaakoties balstiits uz brenda atpaziistamiibu.

No shaa ja es izdaru secinaajumus, rezultaats ir taads pats kaa Tev:

dev wrote:
Shajaa forumaa visizteiktaakaa lieta ir tas ka sheit cilveekiem paarsvaraa liekas ka speele sastaav tikai no grafikas un sheideriem un ka paraadot kkaadu smuku screenshotu tu jau esi papusei karalis. Aizmirstiet par sheideriem un grafiku - tas ir noziimiigi, tachu taa ir vieglaakaa dalja.. gruutaakais ir tas kas nav redzams speeleetaaja aciim..


Tad kura ir taa gruutaakaa dalja? Speeeles logjika? Pieredzeejis koderis pasviediis pretii taas implementaaciju kaut desmit valodaas.

OK, varbuut nesakariigi sanaaca. Lieta taada ka es ar biedriem jau esu +/-pienjeemis leemumu par nepiecieshajaam tehnologjijaam, tai skaitaa valodaam kas tiks izmantotas. Gribeetos arii tad pie reizes dzirdeet, kaadi ir kriteeriji peec kuriem juus shaadus leemumus pienjemat.
_________________
Program to an interface, not an implementation.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Thu May 04, 2006 10:37 am    Post subject:

Manu izveeli iespaido jau paarbaudiitas veertiibas.

Saakshu ar modeleeshanu- 3DS Max
Paarbaudiita veertiiba,eerti un vienkaarshi skripti (uzrakstiit eksporteri ir ljoti vienkaarshi).Eerta un sameeraa vienkaarsha (ja neiedziljinaas liidz zinaatnes liimenim) modeleeshana(protams,ja prot to dariit).
-Citus neesmu meegjinaajis

Programmeeshanas valoda - C++
Lielaakaa dalja speelju to izmanto,tas vien jau ir raadiitaajs.Arii man Visual C++ liekas eerts,tam ir visi vajadziigie SDK un lipraryji un uzcompileetaas programmas iet uz visaam sisteemaam,bez additional library vajadziibas (t.i. vbrun....dll utt).Pats esmu meegjinaajis,manupraat,visas iespeejamaas valodas-no VisualBasic liidz Delphi.Arii visaadas engines-DarkBasic,Irrlicht,Neoengine,OGRE,GameCreator utt.

Tekstuuras-Photoshop
Esmu meegjinaajis visaadus TextureMaker utt.,bet shii tomeer ir paarbaudiita veertiiba,kas ir eerta un sameeraa vienkaarsha (atkal,ja neiedziljinaas liidz zinaatnes liimenim).

Skripti-LUA
Paarbaudiita veertiiba,bet citas neesmu meegjinaajis.Tagad te forumaa dzirdeeju kautko par AngelScript.Mekleeju projektus,kas to izmanto.Apsveru varbuut paariet uz to (tuuliit nodarboshos ar testeeshanu).

Muuzika un skanja jau es domaaju sheit nav pieminama.Bet ja vajag,tad muzika-Fruity Loops,bet skanju parasti ar kaadu Wave editoru.

Prikola peec var piemineet speeles dokumentaacijas rakstiishanu-Microsoft Word.Paarbaudiita veertiiba he he.

Tas arii laikam viss.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Olby
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 19 Apr 2004
Posts: 230

PostPosted: Thu May 04, 2006 12:52 pm    Post subject:

Nu ja jau runa aizgāja par tūliem kurus izmantoju:

1) DBProfessional - takā vienīgā valoda (ja atskaita java un html) kuru es reāli pārvaldu tad basic lauciņā ar spēļu enginiem ir pašvaki. Ir daudzi priekš VB6 bet tās ir galīgas lames, BlitzBasic - hello mēs dzīvojam 21.gs un ir pieejamas jaunākās tehnoloģijas kā DX9 un šeideri, a tas vēl arvien izmanto DX7 - neder. Tad reāli paliek DBP tikai kura ja tā paskatās es neredzu nevienu lielu mīnusui ja neņem vērā ka tas ir "pusgatavais engins" un strādā beisikā. Pēc 6 versijas, kura iznāca 2 nedēļas atpakaļ, autori izlaboja visus bagus ko bija lietotāji paziņojuši forumā;

2) 3DS Max;

3) Corel PhotoPaint 13 - tā teikt ģimenes tradīcija un uz A.Photoshop nekad nepāriešu;

4) Pret mūziku ir īpaša attieksme mūsu ģimenē, gan man, gan sencim. Es strādāju ar Reason 3.0 un Adobe Audition 2.0. Saceru hiphop stila mūziku, ir plašu atskaņotāji skrečam un daudz citas ārējā hardware. Tāpē šajā jomā nav problēmu; Cool

5) Tā kā words ir liels un dārgs Wink , izmantoju bezmaksas alternatīvu AbiWord, protams, nav tik advancēts kā MSWord, taču dokumentu rakstīšanai pietiek un sver tikai 15 MB arī;

Un neviens nesaka ka pavadu mūžības pie pc ekrāna, protams, ir taču arī cita dzīve - draugi, draudzenes, skola, tv kaste, klubi, bet kad brīvāks brīdis un kad nekas cits nav jādara tad var pastrādāt pie savas spēles, tāpēc arī visi projekti tik lēni kustas, vismaz man točna. Laughing
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Thu May 04, 2006 2:24 pm    Post subject:

Borland Delphi kā programmēšanas vide. XCESS komponentus izmantoju kā darbam ar DX tieši zīmēšanai. DelphiX izmantoju skaņai un inputam.

Adobe Photoshop izmantoju lai visu sazīmētu un uzpucētu.

3D Max 3D modelīšiem.

Visām idejām un pierakstiem izmantoju sevis rakstītu softu Quick Notepad. Pēc izskata kā Word Pads tikai piemērotāks manai gaumei un vajadzībām.

Izmantoju Google un mIRC informācijas dabūšanai no interneta.

Video apstrāde un mūzika uz MAGIX Music & Video Maker veidoju.
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Thu May 04, 2006 2:39 pm    Post subject:

Dark basic un citi līdzīgi rīki tai skaitā visi citi gamecreatori ir bezjēdzīga laika tērēšana ja tavs mērķis ir dzīvē nodarboties ar gamedevelomepentu profesionāli.
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Thu May 04, 2006 3:09 pm    Post subject:

Quote:
Dark basic un citi līdzīgi rīki tai skaitā visi citi gamecreatori ir bezjēdzīga laika tērēšana ja tavs mērķis ir dzīvē nodarboties ar gamedevelomepentu profesionāli.

Iisti negribeetu piekrist,jo
pirmkaart,ja dziivee profesionaali nodarbosies ar GameDevelopment,tad droshi vien izmantosi kaadu engine,kuru princips ir liidziigs DarkBasic (t.i. skripteeshana).
otrkaart,programmeeshana ir tikai viena no GameDevelopment daljaam.Manupraat nav galvenais ar ko tu taisi speeli,bet galvenais,ka tu vispaar taisi (no taa tak rodaas pieredze)
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Olby
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 19 Apr 2004
Posts: 230

PostPosted: Thu May 04, 2006 7:31 pm    Post subject:

Ak dievs dev vai tu vispār DBPro esi lietojis, kāds skriptings, tur viss pašam savām rokām ir jākodē. Kāda starpība vai es lietoju kaut vai kaut kādu Torque Game Enginu vai Quake 3 Source starpība ir tāda ka tie ir jau gatavi engine un tur ar neilgu njemshanos ar skriptiem tu vari uztaisiit speeli. DBpro tev pasham ir jaakodee starpiiba ka tev netiek dota pieeja visiem low-level access pie DirectX kā tas būtu ja pats kodētu uz C++ visu no paša sākuma, tai vietā tev tiek piedāvāts vieglāks variants kas kreitni saīsinās spēles izstrādes procesu.

Šķiet jūs esat aizmirsuši pašu galveno kamdēļ mēs taisam spēles? Nevis lai skaits kods būtu un lai izstrādātājs teiktu: "Vot redzi es to viens pats paveicu ar DX9 triju gadu laikā!" Kamēr uz ekrāna griežas vienkāršs box. Mēs taisam spēles lai tās spēlētu lai būtu interesanti, lai spēlētāju tās aizrautu. Un kāda starpība šajā gad. kādu valodu tu lieto, kādu engine?

Kāda jēga uztaisīt uberkruto engine uz C++ savām rokām un krutām tehnoloģijām ja tas ir tikai suass engine un nekādas spēles tur nav! Parādi to parastam lietotājam un viņš teiks to pašu.

elvman pareizi saka: nav svarīgi ar ko tu taisi, bet ir svarīgi ko tu taisi un ka tu vispār kaut ko taisi!

Zin man baigā jēga ņemties un kodēt kādā no profesionālām valodām, lai uztaisītu tikai parastu čūskiņu, ja tajā pašā brīdī es to kaut kādā gamemeikerā vai darkbasicā varu izdarīt nepilnas dienas laikā un spēlētājs starpību nekādu neredzēs! Wink
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group