dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

GPU izmantošana matemātiskiem aprēķiniem
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Feb 05, 2007 3:00 pm    Post subject:

Quote:
Bet precīzāk -
CPU - 1,078 s,
SSE - 0,26 s,
GPU - 0,09 s.

CPU ir domaats bez SSE? SSE ir CPU instrukcijas (tu jauc kopaa govi un kungja sulu). Piekasos vaardiem, bet buusim preciizi, ja runaajam par testiem.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Feb 05, 2007 3:25 pm    Post subject:

Nu labi, FPU... Rolling Eyes
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Feb 05, 2007 5:08 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Bet jautājums ir šāds - Kur reāli to var izmantot? Vai tikai rotējošam kubam/plaknei, kuru piemēri ir atrodami? Un kā iet kopā, ja shader instrukcijas jau ir noloslogotas uz grafiku?

Var, piemēram, fizikas aprēķiniem. Pašlaik esmu gandrīz uzrakstījis vienkāršu fizikas simulāciju divās dimensijās. Neoptimizētā variantā tīri tikai CPU spēj attēlot ap 1100 bumbiņas, pēc tam jau sākas <5FPS. Taču GPU (arī neoptimizētā variantā) spēj mierīgi attēlot 2000 bumbiņas un FPS vēl joprojām ir daži simti (neatceros cik precīzi). Izmantotie algoritmi (eilera metode kustībai; kolīziju meklēšana un apstrāde) abos gadījumos ir identiski.

Vienīgā problēma, kas ir pašlaik - ATI draiveris nespēj nokompilēt manu GLSL šeideri. Notiek vienkārši krašs. Ar Nvidia gan nav problēmu.

Rotējošam kubam/plaknei gan nav vērts izmantot GPU - nebūs nekādi FPS pieaugumi.

Quote:
Te tiek runāts par matricu reizināšanu, taču nedz ATI, nedz nVidia par SSE neko laikam nav dzirdējuši.

Maldies. Ir gan dzirdējuši. Abi divi izmanto SSE (tur kur var un vajag to izmantot)

Quote:
Gribētos to visu redzēt vienā nelielā piemērā: SSE + Dual Core tehnoloģija + GPU.

Bez Dual Core, tb tikai GPU advancētāku izmantošanas piemērus vari apskatīt DirectX SDK (ne gan ar GL, bet ar DX).
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group