|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 3:00 pm Post subject: |
|
Quote: | Bet precīzāk -
CPU - 1,078 s,
SSE - 0,26 s,
GPU - 0,09 s. |
CPU ir domaats bez SSE? SSE ir CPU instrukcijas (tu jauc kopaa govi un kungja sulu). Piekasos vaardiem, bet buusim preciizi, ja runaajam par testiem. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 3:25 pm Post subject: |
|
Nu labi, FPU... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 5:08 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Bet jautājums ir šāds - Kur reāli to var izmantot? Vai tikai rotējošam kubam/plaknei, kuru piemēri ir atrodami? Un kā iet kopā, ja shader instrukcijas jau ir noloslogotas uz grafiku? |
Var, piemēram, fizikas aprēķiniem. Pašlaik esmu gandrīz uzrakstījis vienkāršu fizikas simulāciju divās dimensijās. Neoptimizētā variantā tīri tikai CPU spēj attēlot ap 1100 bumbiņas, pēc tam jau sākas <5FPS. Taču GPU (arī neoptimizētā variantā) spēj mierīgi attēlot 2000 bumbiņas un FPS vēl joprojām ir daži simti (neatceros cik precīzi). Izmantotie algoritmi (eilera metode kustībai; kolīziju meklēšana un apstrāde) abos gadījumos ir identiski.
Vienīgā problēma, kas ir pašlaik - ATI draiveris nespēj nokompilēt manu GLSL šeideri. Notiek vienkārši krašs. Ar Nvidia gan nav problēmu.
Rotējošam kubam/plaknei gan nav vērts izmantot GPU - nebūs nekādi FPS pieaugumi.
Quote: | Te tiek runāts par matricu reizināšanu, taču nedz ATI, nedz nVidia par SSE neko laikam nav dzirdējuši. |
Maldies. Ir gan dzirdējuši. Abi divi izmanto SSE (tur kur var un vajag to izmantot)
Quote: | Gribētos to visu redzēt vienā nelielā piemērā: SSE + Dual Core tehnoloģija + GPU. |
Bez Dual Core, tb tikai GPU advancētāku izmantošanas piemērus vari apskatīt DirectX SDK (ne gan ar GL, bet ar DX). |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|