View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Sat May 20, 2006 1:47 pm Post subject: |
|
a kaadaaveidaa var "iziet" caur tiem pixeljiem un glut kaada ir taa funkcij a es vienkaarshi speelju programmeeshanaa maz ko saprotu tapeec luudzu neuzskati mani par pilniigu idiotu _________________
|
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 10:22 pm Post subject: |
|
Nu plz pasakiet kaa to izdariit jo taisu savu pirmo speeli un tieshi shii lieta man visu bremzee... nu Piem. kaa tu RON speelee izņēmi no bildes to lieko kraasu..
P.S. Sorry ka postoju tik veelu. Ilgi netiku pie interneta... _________________
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 10:39 pm Post subject: |
|
OpenGL vai DirectX vai vēl kautkas savādāks? |
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 12:26 pm Post subject: |
|
OpenGL un Delphi 7 _________________
|
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 1:48 pm Post subject: |
|
Tas saucas color-key transparency,kad viena noteikta kraasa ir caurspiidiiga(RON gadiijumaa taa bija RGB(255,0,255)-violeta).
Pameegjini mekleet google: opengl color-key transparency _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 3:11 pm Post subject: |
|
Paldies! Mekleejot iisti neatradu ko vajadzeeja bet uzduuros taadai lietai ka dazhos saitos bija rakstiits ka dazhi bilzhu veidi(BMP u.c.) nesupporto color key transparency bet dazhi supporto(piem. TGA) un atcereejos ka kautkad biju skatiijies programmu kuraa vienkaarshi ieladee TGA Textuuru un iesleedz alpha blendingu un tajaas vietaas kur bildee bija melna tie pixelji bija caurspidiigi(neredzami) vai ar TGA tieshaam visu to lietu var izdariit tik viegli? _________________
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 4:12 pm Post subject: |
|
Neviens tev neaizliedz ielādēt bildi atmiņā, un iziet visiem viņas pikseļiem ciklā cauri, salīdzinot katra pikseļa krāsu ar color-key. Un ja krāsas sakrīt, tad uzstādīt tiem pikseļiem alpha pilnīgu caurspīdīgumu. |
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 7:02 pm Post subject: |
|
To pashu veidu kaa dariit es saprotu bet kaa nolasiit tos pixeljus un uzstadiit konkreetam pixelim to caurspiidiigumu kaadas funkcijas jaaizmanto... Biju redzeejis funkciju glReadPixels bet kaa vinja straadaa? _________________
|
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 7:29 pm Post subject: |
|
glReadPixels ar šito nav nekāda sakara. Vienkārši, kad taisi ogl tekstūru, piemēram, ar gluBuild2DMipmaps, tad izmanto, piemēram, GL_RGBA formātu un balkus krāsām norādi arī alfas vērtību. Kā tu viņu iegūsti, pilnīgi vienalga - nolasi uzreiz no faila, vai arī pats ieliec attiecīgo vērtību programmā, vadoties pēc pikseļa krāsas, vai vēl kaut kā. Tālāk tik, kad renderē, ieslēdz blendingu vai alfa testu. |
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 7:35 pm Post subject: |
|
Ok shhito ta es tagad beidzot ierubiiju, bet man veel 1 maz jautaajums Kaa var uz monitora ieksh opengl izkrasot pixeli noteikta kraasaa nu piem. shajaa gadījumā man vajag lai speele izskatiitos kaa filma nu ka augshaa buutu melna josla un apakshaa kaa to var izdariit? _________________
|
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 7:40 pm Post subject: |
|
OpenGL neļauj pašam pa tiešo strādāt ar ekrāna pikseļiem. Tā vietā vari uztaisīt ortogonālu skatu, kur viena vienība precīzi sakrīt ar 1 ekrāna pikseli, un pēc tam zīmēt ar GL_POINTS / GL_LINES / GL_kā_jau_to_parasti_dara . |
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 7:49 pm Post subject: |
|
Kaa to var uztaisiit? Un WTF ir tas ortognaalais vai kaadz tur skats? _________________
|
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 8:01 pm Post subject: |
|
Code: |
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glLoadIdentity();
glOrtho(0.0f, 1024.0f, 768.0f, 0.0f, -100.0f, 100.0f);
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
glLoadIdentity();
|
Tas ir, ja ekrāns ir 1024*768. Tālāk zīmē ar glVertex2f, un iztēlojies, ka zīmē pa tiešo uz ekrāna pikseļiem. Ortogonāls skats, vienkārši runājot, ir skats bez perspektīvas. |
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 8:10 pm Post subject: |
|
Un kaa to ortho peec tam izsleegt? _________________
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 8:12 pm Post subject: |
|
Tas saucās ortogonālā projekcija, nevis skats :)
Bet GiGa nedaudz samelojās. OpenGL ļauj strādāt ar atsevišķiem pikseļiem (glReadPixels/glWritePixels, norādot x,y un width=1,height=1), taču tas ir drausmīgi lēni, jo netiek izmantotas nekādas videokartes akselerācijas iespējas. Tad jau uzreiz tīrā GDI strādāt un miers. |
|
Back to top |
|
|
|