dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Manupraat gruuta lieta...
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Sat May 20, 2006 1:47 pm    Post subject:

a kaadaaveidaa var "iziet" caur tiem pixeljiem un glut kaada ir taa funkcij Rolling Eyes a es vienkaarshi speelju programmeeshanaa maz ko saprotu tapeec luudzu neuzskati mani par pilniigu idiotu
_________________


Back to top
View user's profile
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Tue Jul 04, 2006 10:22 pm    Post subject:

Nu plz pasakiet kaa to izdariit jo taisu savu pirmo speeli un tieshi shii lieta man visu bremzee... nu Piem. kaa tu RON speelee izņēmi no bildes to lieko kraasu..

P.S. Sorry ka postoju tik veelu. Ilgi netiku pie interneta...
_________________


Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jul 04, 2006 10:39 pm    Post subject:

OpenGL vai DirectX vai vēl kautkas savādāks?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 12:26 pm    Post subject:

OpenGL un Delphi 7
_________________


Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 1:48 pm    Post subject:

Tas saucas color-key transparency,kad viena noteikta kraasa ir caurspiidiiga(RON gadiijumaa taa bija RGB(255,0,255)-violeta).

Pameegjini mekleet google: opengl color-key transparency
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 3:11 pm    Post subject:

Paldies! Mekleejot iisti neatradu ko vajadzeeja bet uzduuros taadai lietai ka dazhos saitos bija rakstiits ka dazhi bilzhu veidi(BMP u.c.) nesupporto color key transparency bet dazhi supporto(piem. TGA) un atcereejos ka kautkad biju skatiijies programmu kuraa vienkaarshi ieladee TGA Textuuru un iesleedz alpha blendingu un tajaas vietaas kur bildee bija melna tie pixelji bija caurspidiigi(neredzami) vai ar TGA tieshaam visu to lietu var izdariit tik viegli?
_________________


Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 4:12 pm    Post subject:

Neviens tev neaizliedz ielādēt bildi atmiņā, un iziet visiem viņas pikseļiem ciklā cauri, salīdzinot katra pikseļa krāsu ar color-key. Un ja krāsas sakrīt, tad uzstādīt tiem pikseļiem alpha pilnīgu caurspīdīgumu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 7:02 pm    Post subject:

To pashu veidu kaa dariit es saprotu bet kaa nolasiit tos pixeljus un uzstadiit konkreetam pixelim to caurspiidiigumu kaadas funkcijas jaaizmanto... Biju redzeejis funkciju glReadPixels bet kaa vinja straadaa?
_________________


Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 7:29 pm    Post subject:

glReadPixels ar šito nav nekāda sakara. Vienkārši, kad taisi ogl tekstūru, piemēram, ar gluBuild2DMipmaps, tad izmanto, piemēram, GL_RGBA formātu un balkus krāsām norādi arī alfas vērtību. Kā tu viņu iegūsti, pilnīgi vienalga - nolasi uzreiz no faila, vai arī pats ieliec attiecīgo vērtību programmā, vadoties pēc pikseļa krāsas, vai vēl kaut kā. Tālāk tik, kad renderē, ieslēdz blendingu vai alfa testu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 7:35 pm    Post subject:

Ok shhito ta es tagad beidzot ierubiiju, bet man veel 1 maz jautaajums Very Happy Kaa var uz monitora ieksh opengl izkrasot pixeli noteikta kraasaa nu piem. shajaa gadījumā man vajag lai speele izskatiitos kaa filma nu ka augshaa buutu melna josla un apakshaa kaa to var izdariit?
_________________


Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 7:40 pm    Post subject:

OpenGL neļauj pašam pa tiešo strādāt ar ekrāna pikseļiem. Tā vietā vari uztaisīt ortogonālu skatu, kur viena vienība precīzi sakrīt ar 1 ekrāna pikseli, un pēc tam zīmēt ar GL_POINTS / GL_LINES / GL_kā_jau_to_parasti_dara .
Back to top
View user's profile Send e-mail
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 7:49 pm    Post subject:

Kaa to var uztaisiit? Un WTF ir tas ortognaalais vai kaadz tur skats? Very Happy
_________________


Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 8:01 pm    Post subject:

Code:

glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glLoadIdentity();
glOrtho(0.0f, 1024.0f, 768.0f, 0.0f, -100.0f, 100.0f);

glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
glLoadIdentity();


Tas ir, ja ekrāns ir 1024*768. Tālāk zīmē ar glVertex2f, un iztēlojies, ka zīmē pa tiešo uz ekrāna pikseļiem. Ortogonāls skats, vienkārši runājot, ir skats bez perspektīvas.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 8:10 pm    Post subject:

Un kaa to ortho peec tam izsleegt?
_________________


Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 8:12 pm    Post subject:

Tas saucās ortogonālā projekcija, nevis skats :)

Bet GiGa nedaudz samelojās. OpenGL ļauj strādāt ar atsevišķiem pikseļiem (glReadPixels/glWritePixels, norādot x,y un width=1,height=1), taču tas ir drausmīgi lēni, jo netiek izmantotas nekādas videokartes akselerācijas iespējas. Tad jau uzreiz tīrā GDI strādāt un miers.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group