dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Multiple lights ar sheideriem

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX
View previous topic :: View next topic  
Author Message
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Thu May 18, 2006 1:01 pm    Post subject: Multiple lights ar sheideriem

Esmu nonaacis pie dilemmas.Taatad-ieks Engine ir klase CLight ar visiem parametriem.Secinam,ka gaismu skaits bus dinamisks.Kaa peec iespeejas "maigaak" to vareetu panaakt ar Shader Model 1.x?Nu sliktaakajaa gadiijumaa 2.
Pagaidam cik esmu atradis netaa,tad ir taadi veidi:
1)Katram gaismu skaitam veidot savu shader'i.
2)Multi-pass rendering (shausmigi neizdevigi)

Veids,ko es pats izdomaju-izveidot sheideri,kas atbalsta piemeram 10 gaismas (pilniba pietiekami).Padot shaderim konstantes ar katras gaismas parametriem.Ja gaisma neeksisteet,tad visi parametri ir 0 (diffuse-255,255,255),liidz ar to taa neko neietekmee.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Thu May 18, 2006 9:54 pm    Post subject:

Pirms kaada gada vai vairaak man bija liidziigs jautaajums un tas tika apspriests shajaa forumaa .. neatceros kuraa sadaljaa.
Es izmeegjinaaju pa priekshu variantu ar sheideri 3 gaismaam, bet tas bija ljoti leeni uz 2.0. Uz 3.0 protams var taisiit dinamisku gaismu skaitu, bet nu ja tu gribi atbalstiit olskuulu hardwari, tad tas neder.
Pats beigaas paliku pie multipass un gaismaam ar ierobezhotu raadiusu, un nemaz tas nav neizdeviigi - multipass tiek lietots daudzaas "lielajaas" speelees. Doom3 piem arii ir multipass. Galvenais peectam liimeni dizaineejot nesalikt daudzas gaismas ar lielu raadiusu tuvu vienu otrai. Hardwarei daudz labaak patiik vairaakas reizes norendereet gjeometriju ar vienkaarshaaku PS nekaa vienreiz ar mega sarezgjiitu.
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Thu May 18, 2006 10:32 pm    Post subject:

pirmais variants der tikai tādā gadījumā, ja netiek lietotas ēnas izmantojot stencil buferi, jo stencila ēnas darbojas tikai ar multi-pass.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Fri May 19, 2006 9:17 pm    Post subject:

Juus vareetu ieteikt kaadu multipass rendering tutorial.Es te mekleeju pa netu,bet nevienu labu nevaru atrast.Ir tikai teorija-t.i. renderejam visu gjeometriju vienreiz,noaminat gaismu un renderejam atkal.Bet kuraa buferii rendereet un kaa rezultaatus kombineet?

--EDIT--
Itka atradu vienu,bet tomer pasakiet ja ir kads labs links.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Fri May 19, 2006 9:50 pm    Post subject:

http://www.ati.com/developer/demos/r8000.html

paskaties treasure Chest demo, tas gluži nav tutorialis bet kodu var papētīt.

edit:

sorry tur tikai demo tagad, sourci tagad var dabūt tikai ņemot visu ati sdk.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Fri May 19, 2006 10:31 pm    Post subject:

Nu jaa,bet tur tikai sheideru sources ir.Pasha projekta source nav,taka neko daudz man tas nelidz.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sat May 20, 2006 11:40 pm    Post subject:

Ok es padodos.Visu netu paarmekleeju,bet neatradu kaa dabuut multipass rendering gatavu.Atradu tikai vienu iespeeju-uztaisiit tekstuuru ekraana lielumaa katrai gaismai.Tad rendereet shajaa tekstuuraa un beigaas rezultaatu savienot un ieliktframe bufferii.Bet tas izklausaas LEENI.Varbuut kaads var aatri iemest te kaadu koda gabalinju?

P.S. Es visas gaismas esmu uztaisijis.Visu izdarijis,bet nav multipass rendering t.i. rendereejas tikai peedeejaa gaisma.Kaa lai dabuuju,ka rendereejas visas?
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun May 21, 2006 8:47 am    Post subject:

Kaapeec mekleet gruutiibas, kur taadu nav? Nevaig nekaadus render targetus - vienkaarshi renderee katru gaismu it kaa taa buutu vieniigaa, tikai iesleedz additiivu blending modi (nu tas kas ieksh ogl ir GL_ONE,GL_ONE - kur rezultaats ir jau esoshais + ienaakoshais pikselis).
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun May 21, 2006 10:58 am    Post subject:

Aaa ok.Es jau taa rendereeju,bet nekaa nesanaaca.Taatad droshi vien kaut kur kljuuda.Bet paldies.Tulit izlaboshu kljuudu un droshi ven viss buus kaartiibaa.

--EDIT--
Atradu kljuudu-
m_pD3DDevice->SetRenderState(D3DRS_ALPHABLENDENABLE, FALSE);
Taatad alphablend bija izsleegts.Iesleedzu.Tagad viss straadaa.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group