View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 4:03 pm Post subject: Charu Animaacija |
|
Vai kaads var ieteikt savus padomus kaa speeliitee dabuu ieksaa charu animaaciju (tobish vairaak grafika, par to kaa programmeet - nestaastiit )
Vieniigais kas man ir izdevies ir dabuut engiinaa ieksaa .x failu (neanimeetu, taisu maxii, eksporteju)
un (pat labaak) veco
P.S Polionu skaits sameeraa neliels ( chari 3d rpg speeliitei itkaa domaati)
Jautaajumi uz kuriem atbildeet:
1) Kaadu faila formaatu Tu izmanto? (piem .x )
2) Ar kaadu progu veido? ( piem. Maya)
3) Kaadu eksporteri lieto?
4) kaada tipa speeliitee tu to izmanto? (piem. Fps)
5) Varbuut jaaizmanto iipashas 3d progas(Maya) fiichas (piem. jaanimee tikai ar bones etc.) lai to dabuutu gatavu?
Liels paldies par daliishanos pieredzee ar iesaaceeju! |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 7:28 pm Post subject: |
|
pirmie punkti nav svarīgi, bet
5) viss atkarīgs no plugina, ja tas atbalsta teiksim bipedus maksī tad tos var izmantot. Ir plugini kas nesaprot bipedus, darbojas tikai ar parastajiem bones. Ar Mayu ir citādāk, tur ir tikai kauli, tā ka tur mazāk problēmu ar pluginiem. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 8:07 pm Post subject: |
|
Ja izmanto kaulus(or bipedu) tad programmaa arii jaaoperee ar kauliem(nevis freimiem)?
Man patiikams liekas variants, ka piem ir chara animaacija sastaaav no piem. 100 freimiem un pirmie 20 - piem attack, naakoshie 20 - nospraagst utt. un man tikai vajag progaa "izrinkjot" pa attieciigajiem freiimiem, lai ieguutu vajadziigo animaccijas gabalinju
to anggelus : kaadu formaatu tu ieteiktu izmantot shajaa gadiijumaa? (ja pienem ka runa ir par +/- vienkaarshu charu animaaciju rpg) Paldies! |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 8:21 pm Post subject: |
|
Quote: | Ja izmanto kaulus(or bipedu) tad programmaa arii jaaoperee ar kauliem(nevis freimiem)? |
kaulu animācijai arī ir freimi. Katrs kauls tiek interpolēts starp freimiem un pēc tam attiecīgi tiek izrēkinātas vertexu koordinātes attiecīgi pie kura kaula tās piesaistītas un ar kādu weight vērtību.
vienkāršai animācijai var darīt arī kā tu rakstīji, k afailā glabājas teiksim 100 freimu animācija ar visām iespējamajām pozām un pēc tam uzstāda attiecīgo freimu kuru vajag. Bet šinī gadījumā ir viens mīnuss - nevar kombinēt animācijas, teiksim skrien un šauj animāciju apvienošana, tad būtu jātaisa 3 dažādas animācijas 1)skrien, 2)šauj, 3)skrien un šauj. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 8:54 pm Post subject: |
|
Nu es domaaju ka kombinaacija buutu prieks saakuma paaraak sarezgiita un arii shinii gadiijumaa nevadziiga..
Kaads var ieteikt kaadu paarbaudiitu exporteri no maxsa? (viticamaak .x failu, un/vai ir bipeda atbalsts (lietoju lielaa daudzumaa... ))
Vai varbuut ir kaads cits lietojams formaats ko nezinu? Vai tiesaam visas speeliishu kompaanijas raksta katru reizi jaunu animeetu modelju formaatu + veel exporteri prieks progas, kuraa chinii grafiku (visticamaak taa arii ir)? |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 9:01 pm Post subject: |
|
Katrs lielais developeris raksta pats savu formātu un eksporteri
maksim var izmantot DXSDK esošo eksporteri, tas atbalsta bipedus
vai arii Panda pluginu, vienīgi tas saprot tikai parastos kaulus
http://www.andytather.co.uk/Panda/directxmax_downloads.aspx
vēl diezgan plaši pielietots ir Cal3D [url]cal3d.sourceforge.net[/url] _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 11:54 am Post subject: |
|
Runaajot par peedeejo, tas ir gana labs, paarbaudiits.
Bet DirectX formaata- *.X exporters kaut kaa neeksportee to animaaciju.
Proveeju gan kaulus, gan Biped, gan Skin, gan Physique, nekas nemainaas..... neder ne Panda, nekas. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:54 pm Post subject: |
|
ar ko tu paarbaudi vai animaacija exporteejas? _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 3:53 pm Post subject: |
|
Pirmkārt ar to pašu DirectX viewer, otrkārt ar DirectX SDK piemēriem, gan Simple Animation, gan Skinned, gan Local Variable PRT u.t.t. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 4:26 pm Post subject: |
|
nu nevaru vispaar taa iisti iedomaaties kas tev ir par probleemu - man nav probleemu gan ar m$ exporteri gan ar pandu. vieniigais kur abi saiet sviestaa ir mirroreetus bones exporteejot _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 4:36 pm Post subject: |
|
Vai vari uztaisīt kādu tutriāli, kā tu eksportē un kādu piemēru tu izmanto, lai manītu, kas notiekās? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Jun 09, 2006 11:32 am Post subject: |
|
Nē, Lāci, es varu dabūt animētus čarus ārā, jo izmantoju Cal3d.
Vienkārši domāju paprovēt izmantot *.X formātu, bet še tev nu, bezsakars.
Nedomāju, ka atradīšu kādu formātu, kas no 3ds Max tiktu pārnests uz Deep Exploration (turpmāk tekstā DE) ar animāciju. Ja nu vienīgi DE
ir plug-ins, kas izveido tiešo saiti. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
|
Back to top |
|
|
|