View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 5:07 pm Post subject: |
|
Hmm.. biju palaidis garām ko tādu.. būs jāiedziļinās. |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 10:26 am Post subject: |
|
palasijos.. nu nez, jau trapezoiidu eenas bija riktiiga saape pakaljaa pareizi implementeet, shitais vareetu buut vel trakaak man taa liekas, kaut gan tik siik neiedziljinaajos. Metode itkā interesanta, taču daudz lēnāka par citām -kā nekā katrs segments jārenderē atsevišķi - tātad jāmeklē redzamie objekti katram segmentam atsevišķi, šis tas tiktu rendereets vairaakkārtīgi jo ietilptu vairākos segmentos. Nav iekšā to visu mēģināt uzkodēt :/ |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 10:45 am Post subject: |
|
Pirmkārt, DEV, raytracing ēnas ir reālas un darbojās dinamiski.
Turklāt ļauj dabūt ēnas bez kroplībām.
Fragmentu kartes? Iedomājies, ka tev ir 100 kartes, katra no kurām ir pa 64 * 64. Tad nu iedomājies, ka SM 3 tās visas koriģē ar vertex šeideri.
Protams, fragmentu kartes nav raytraced ēnas..... ai labi, imho, bitīt matos...... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 11:51 am Post subject: |
|
Edij, uz muusdienu grafiskās hardwares nav iespējams iegūt raytraced ēnas - tas ka to var 3d maxis nenozīmē ka to var izmantot spēlēs. Tā nu reiz tās lietas ir. Tas ko redzam realtime grafikā patiesībā ir 2D grafika un tapēc raytrace nav iespējams..
Un par fragmentu kartēm vienalga neko nesapratu - tu akal esi sagramstijis kkādus terminus un lieto nevietā.. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 1:25 pm Post subject: |
|
Labi, es jau nepiesienos fragmentu kartēm, laigan ar laiku tas ieviesīsies.
Reku piemērs par raytraced shadows.
Varbūt es nemāku lasīt, varbūt būšu pārpratis:
http://www.humus.ca/index.php?page=3D&ID=53
Vai tas atkal nav tas? Kā tai gadījumā ar MaxScript? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 2:43 pm Post subject: |
|
Nu tu toch nemaaki lasīt un kodu ar neesi apskatijies - kā jau pareizi teicu reaytracings uz hardwares nav realizeejams - vienkārši zīmējot punktu uz ekrāna nav informācijas par citu ģeometriju lai varētu veikt stara trasēšanu.
Tevis norādītajā demo autors izmantoja tikai sfēras un un šeiderī vnk skrienot cauri masīvam ar sfēru pozīcijām un zinot to rādiusu un gaismas pozīciju var viegli pateikt ka punkts ir ēnā - reāli tas nav nekāds raytracings un neko vairāk par sfērām arī nevar izmantot.. principā kā jau teicu - raytracings nav iespējams.
Un par fragmentu kartēm - nu atsūti linku ja vari... gribās redzēt ko pa brīnumiem tu esi atradis :)
PS: runājot par trapezoiidu ēnām - mēģināšu brīvā brīdī pārtaisīt izmantojot variance shadowmapes - tādejādi varētu pilnībā novērst robus un smuki izpludināt kontūras. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 11:00 am Post subject: |
|
Labi, dev, nestriidos.
Gribeetos gan paluukt tavu diplomdarbu, ja tev nav iebildumu.
Padzilinaashu savas zinaashanas.
Par fragment kartem? Taa ir tikai teorija. Taa naaks ar laiku. Varbuut ideja jau ir, bet ar citu nosaukumu. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
|