View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Idols Guest
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 12:32 am Post subject: .BSP ar ko taisaam? |
|
ar ko juus taisaat BSP pasaules? varbuut ir kaada laba programminja ko vareetu ieteikt?
paldies! |
|
Back to top |
|
|
fest
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 187 Location: Madona
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 9:33 am Post subject: |
|
Kad taisīju mapes priekš CS, lietoju Valve Hammer Editor- tīri neslikta proga.
Kas attiecas uz BSP- tas skaitās novecojis formāts, un cik zinu nav ieteicams izmantot spēlēs. (Vismaz vīri no ogre3d.org/phpBB2 tā apglvo _________________ Signature for rent. Good as new.
4 lines max. 80 letters.
Ls 0,02/post
|
|
Back to top |
|
|
Idol Guest
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 3:31 pm Post subject: |
|
cik es lasu DarkBasic forumaa tad BSP ir tiiri labi saskanjots ar to un ir gandriiz tas pats kas .x, tikai BSP jau koluuzija kipa.. jo es ar DB Pro gribu darboties |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 4:33 pm Post subject: |
|
Nu cik es zinu tad .bsp fails un .x fails ir divas pavisam dazaadas lietas. X ir vienkaarshi modelja fails, kuram var arii animaacijas buut. BSP savukaart ir tieshi map'eem deriigs formaats, jo visa gjeometrija ir statiska un jau sadaliita binaaraa kokaa peec taa, vai poligons atrodas cita poligona priekshaa vai aizmuguree.
Un par to bsp koka novecoshanu - ja liimenji buus liidziigaa kvalitaatee kaa q2 un hl1 dienaas, imho, tad taads binaarais koks ir viens no labaakajiem risinaajumiem. Bet ja poligonu skaits un detalizaacija taisaas buut lielaaka, tad gan tas ir atmetams un novecojis variants... |
|
Back to top |
|
|
Idols Guest
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 5:51 pm Post subject: |
|
DB forumaa rakstiits ka .x arii var izmantot kaa mapi un daudzi pat saka ka tas ir labaak par BSP... es zinu tikai to ka BSP der DB pro bet varbuut kautkas citas arii? |
|
Back to top |
|
|
Olby Indago dalībnieks
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 230
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 6:04 pm Post subject: BSP |
|
BSP ir labs formāts, es to pats lietoju no 1998.g. jāņem vērā ka Half-Life 2 izmanto arī BSP formāta kartes un tas jau ir kvalitātes rādītājs. Taču līdz versijai 6.0 DarkBASIC Professional atbalsta BSP bet ļoooooti slikti, tāpēc labāk iekš DBPro izmanto X formātu prieksh mesha un nedaudz sliktākas kvalitātes X meshu priekš fizikas vai kolīzijas. |
|
Back to top |
|
|
InterNets
Joined: 20 Jan 2006 Posts: 1
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 6:55 pm Post subject: |
|
es uztaisu uz MilkShape .x formaata kautvai vienkaarshu kasti.. exporteeju to bet verot valjaa uz DBPro vins izmet erroru ka nevar atveert.. kas vareetu buut par stelli? :/
P.S. OLBY ar kaadiem softiem tu taisi BSP? |
|
Back to top |
|
|
eXeM
Joined: 22 Mar 2005 Posts: 155 Location: Ape
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 7:10 pm Post subject: |
|
shtelle i taada ka tev laikam formaatu versijas nesakriit... |
|
Back to top |
|
|
Olby Indago dalībnieks
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 230
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 7:46 pm Post subject: bsp |
|
Visus BSP vienmēr esmu taisījis iekš WorldCraft, jo šis softs man ir tuvāks sirdij nekā visi pārējie ar to arī sāku apgūt bsp ka formātu.
Runājot par directX modeļiem! Ja tev ir DBPro versija 5.9 tad viņam kkas tika izmainīts un tie nevienmēr var ielādēties. Ja ir iespēja tad apdeito Milksheipa exporteri tas var līdzēt ja nē vai arī nav nekā jaunāka, tad vari dawngreidoties uz DBPro versiju 5.8 tā bija vistabilākā, taču tajā vēl nebija ODE fizikas liba atbalsts un vēl citas fīčas, bet ja esi iesācējs tad jau to tev nemaz nevajag jo tās komandas tik un tā nekur nav dokumentētas līdz versijai 6.00.
Sola ka DBPro 6.00 izies TIKAI šī gada martā... |
|
Back to top |
|
|
|