dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Charu Animaacija

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 4:03 pm    Post subject: Charu Animaacija

Vai kaads var ieteikt savus padomus kaa speeliitee dabuu ieksaa charu animaaciju (tobish vairaak grafika, par to kaa programmeet - nestaastiit Wink )
Vieniigais kas man ir izdevies ir dabuut engiinaa ieksaa .x failu (neanimeetu, taisu maxii, eksporteju)
un (pat labaak) veco
P.S Polionu skaits sameeraa neliels ( chari 3d rpg speeliitei itkaa domaati)
Jautaajumi uz kuriem atbildeet:
1) Kaadu faila formaatu Tu izmanto? (piem .x )
2) Ar kaadu progu veido? ( piem. Maya)
3) Kaadu eksporteri lieto? Very Happy
4) kaada tipa speeliitee tu to izmanto? (piem. Fps)
5) Varbuut jaaizmanto iipashas 3d progas(Maya) fiichas (piem. jaanimee tikai ar bones etc.) lai to dabuutu gatavu?

Liels paldies par daliishanos pieredzee ar iesaaceeju! Confused Smile
Back to top
View user's profile
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 7:28 pm    Post subject:

pirmie punkti nav svarīgi, bet
5) viss atkarīgs no plugina, ja tas atbalsta teiksim bipedus maksī tad tos var izmantot. Ir plugini kas nesaprot bipedus, darbojas tikai ar parastajiem bones. Ar Mayu ir citādāk, tur ir tikai kauli, tā ka tur mazāk problēmu ar pluginiem.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 8:07 pm    Post subject:

Ja izmanto kaulus(or bipedu) tad programmaa arii jaaoperee ar kauliem(nevis freimiem)?
Man patiikams liekas variants, ka piem ir chara animaacija sastaaav no piem. 100 freimiem un pirmie 20 - piem attack, naakoshie 20 - nospraagst utt. un man tikai vajag progaa "izrinkjot" pa attieciigajiem freiimiem, lai ieguutu vajadziigo animaccijas gabalinju Confused

to anggelus : kaadu formaatu tu ieteiktu izmantot shajaa gadiijumaa? (ja pienem ka runa ir par +/- vienkaarshu charu animaaciju rpg) Paldies! Very Happy
Back to top
View user's profile
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 8:21 pm    Post subject:

Quote:
Ja izmanto kaulus(or bipedu) tad programmaa arii jaaoperee ar kauliem(nevis freimiem)?


kaulu animācijai arī ir freimi. Katrs kauls tiek interpolēts starp freimiem un pēc tam attiecīgi tiek izrēkinātas vertexu koordinātes attiecīgi pie kura kaula tās piesaistītas un ar kādu weight vērtību.

vienkāršai animācijai var darīt arī kā tu rakstīji, k afailā glabājas teiksim 100 freimu animācija ar visām iespējamajām pozām un pēc tam uzstāda attiecīgo freimu kuru vajag. Bet šinī gadījumā ir viens mīnuss - nevar kombinēt animācijas, teiksim skrien un šauj animāciju apvienošana, tad būtu jātaisa 3 dažādas animācijas 1)skrien, 2)šauj, 3)skrien un šauj.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 8:54 pm    Post subject:

Nu es domaaju ka kombinaacija buutu prieks saakuma paaraak sarezgiita un arii shinii gadiijumaa nevadziiga.. Very Happy

Kaads var ieteikt kaadu paarbaudiitu exporteri no maxsa? (viticamaak .x failu, un/vai ir bipeda atbalsts (lietoju lielaa daudzumaa... Wink ))

Vai varbuut ir kaads cits lietojams formaats ko nezinu? Vai tiesaam visas speeliishu kompaanijas raksta katru reizi jaunu animeetu modelju formaatu + veel exporteri prieks progas, kuraa chinii grafiku (visticamaak taa arii ir)? Shocked Confused
Back to top
View user's profile
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 9:01 pm    Post subject:

Katrs lielais developeris raksta pats savu formātu un eksporteri

maksim var izmantot DXSDK esošo eksporteri, tas atbalsta bipedus
vai arii Panda pluginu, vienīgi tas saprot tikai parastos kaulus
http://www.andytather.co.uk/Panda/directxmax_downloads.aspx

vēl diezgan plaši pielietots ir Cal3D [url]cal3d.sourceforge.net[/url]
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 11:54 am    Post subject:

Runaajot par peedeejo, tas ir gana labs, paarbaudiits.
Bet DirectX formaata- *.X exporters kaut kaa neeksportee to animaaciju.
Proveeju gan kaulus, gan Biped, gan Skin, gan Physique, nekas nemainaas..... neder ne Panda, nekas.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 1:54 pm    Post subject:

ar ko tu paarbaudi vai animaacija exporteejas?
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 3:53 pm    Post subject:

Pirmkārt ar to pašu DirectX viewer, otrkārt ar DirectX SDK piemēriem, gan Simple Animation, gan Skinned, gan Local Variable PRT u.t.t.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 4:26 pm    Post subject:

nu nevaru vispaar taa iisti iedomaaties kas tev ir par probleemu - man nav probleemu gan ar m$ exporteri gan ar pandu. vieniigais kur abi saiet sviestaa ir mirroreetus bones exporteejot
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 4:36 pm    Post subject:

Vai vari uztaisīt kādu tutriāli, kā tu eksportē un kādu piemēru tu izmanto, lai manītu, kas notiekās?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 6:07 pm    Post subject:

neir laika uztaisiit tutoriaali

sample scene http://3priedez.net/files/btest.max
pandas exports http://3priedez.net/files/btest.X

animation->key options=matrix
animation->timeline=key frames

btw ir arii taads toolis kaa deep exploration http://www.righthemisphere.com/products/dexp/index.html

konvertee starp daudz dazhaadiem 3d formaatiem

btw man gan viena lieta nedalec - tu taadu geimu taisi un taa un shitaa un beigaas nemaz animeetus charus no maxa nevari dabuut aaraa... weird
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jun 09, 2006 11:32 am    Post subject:

Nē, Lāci, es varu dabūt animētus čarus ārā, jo izmantoju Cal3d.
Vienkārši domāju paprovēt izmantot *.X formātu, bet še tev nu, bezsakars.
Nedomāju, ka atradīšu kādu formātu, kas no 3ds Max tiktu pārnests uz Deep Exploration (turpmāk tekstā DE) ar animāciju. Ja nu vienīgi DE
ir plug-ins, kas izveido tiešo saiti.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Fri Jun 09, 2006 1:34 pm    Post subject:

DE havo gan max gan maya supportu.

http://www.righthemisphere.com/support/help/supported_file_formats/de_ds_supported_file_formats.pdf
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group