dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

loading

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ugizs



Joined: 07 Jan 2006
Posts: 119

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 9:37 pm    Post subject: loading

sveiki. nu te vairāk jautājums būs no nooba. tātad. vai loadings var darboties tā, ka programma ielādē informāciju no faila. pēc tam salīdzina katru, piemēram, rindiņu programmā ar failu, un, ja rindiņa ir pareiza, tad loading procents nāk klāt, ja nesakrīt, tad pārlādē to rindi;nu par jaunu? vai šāds loadings darbosies pareizi, vai man jāiet domāt tālāk. ja kas, man vakar izlaidums. seciniet paši, uz ko es tēmēju Wink Very Happy
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 9:54 pm    Post subject: Re: loading

ugizs wrote:
pēc tam salīdzina katru, piemēram, rindiņu programmā ar failu, un, ja rindiņa ir pareiza, tad ...

šo daļu nesapratu. Kas ar ko tev tur jāsalīdzina?
Back to top
View user's profile Send e-mail
ugizs



Joined: 07 Jan 2006
Posts: 119

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 10:04 pm    Post subject:

nu. es vispār nekad neesmu loading taisījis, tā ka tas ir normāli, ka nevar uztvert manis sacīto :D

nu es ar to salīdzināšanu domāju, ka tieši tajā vietā ir loading. es vnk neizprotu, ka parādīt to procesu, kad notiek modeļa ielāde. es nezinu nekādu funkciju, kur varētu rakstīt if(ielādējies==true) then bla bla bla....
un to ielādes procesu es domāju parādīt tajā momentā, kad programma salīdzina masīva informāciju ar faila informāciju... varat pasviest principu, kā tās lietas notiek. a to tā ir, dabīju gatavu dzinēju un jūtos kruts. kā sāku pats apgūt visu tehniku, tā uzreiz nuņņa.... Very Happy
Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 10:07 pm    Post subject:

Ā, Tu domā, ka teiksim, ja notiek līmeņa ielāde, tad līmeņa failā kaut kur būtu atzīmes, ka nu ir sasniegts, teiksim, 40% no visa līmeņa? Un, kad Tu nolasītu to atzīmi, tad attiecīgi uzliktu procentu rādītāju uz 40%?

Vai kā?
Back to top
View user's profile Send e-mail
ugizs



Joined: 07 Jan 2006
Posts: 119

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 10:12 pm    Post subject:

ei, laba ideja tev iešāvās, kaut gan tu mani mazliet savādāk saprati! bet tiešām. tas nav slikti, ja tiešām darītu tā, ka fails sadalīts par 'rindkopām' un katrai rindkopai savs procentu skaits?

šis variants man patīk.. ja vien jūs nepateiksiet, ka šis neder Razz
Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 10:15 pm    Post subject:

Nu manliekas, ka neder gan Smile Jo diezvai lielākā daļa darbību loading laikā būs saistītas ar nolasīšanu no viena konkrēta faila, un pat, ja tā, tad diezvai visas laikietilpīgās darbības varēs darīt pakāpeniski nolasot failu - visdrīzāk daudz vajadzēs darīt pēc tam, kad viss fails jau būs nolasīts.

Bet kā tad Tu īsti biji domājis?
Back to top
View user's profile Send e-mail
ugizs



Joined: 07 Jan 2006
Posts: 119

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 10:35 pm    Post subject:

man ideja bija nepareiza, jo es to neizprotu. tātad ideja- programma nolasa manu 3d failu. katrā rindiņā ir vertexa koordinātas. programma to visu saglabā laikam masīvā(šeit ir vieta, kur vispār neesu pārdomājis). tad vēl ir melns ekrāns Very Happy vai piemēram iet video vai titri, karoči kaut kas tāds, kas neprasa loading, kas ielādējas ātri. un tad, ka intro beidzas, tad sākas loadings, kura galvenā funkcija ir pārbaudīt visus vertexus, vai tie sakrīt. bet tur jau darbojas cits nolasīšanas veids, jo, ja būs tāds pats, kā sag;labājot masīvā, tad ļoti iespējams, ka modelī var rasties kļūda. un tad, kad visi vertexi nolasīti, tad arī loadings galā, vot i viss...
pohmelis....
Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 10:50 pm    Post subject:

Quote:
pārbaudīt visus vertexus, vai tie sakrīt


Prasīšu to pašu, ko bubu - ar ko tie vertexi sakrīt?
Back to top
View user's profile Send e-mail
ugizs



Joined: 07 Jan 2006
Posts: 119

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 10:54 pm    Post subject:

da nu.. man kauns jau teikt Very Happy Very Happy
Embarassed

masīva vertexi ar faila vertexiem
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 11:03 pm    Post subject:

Kamoon, ielādētie dati no faila vienmēr sakritīs ar tiem kur tu tos ielādēsi (atšķirības var rasties ļoti nopietnas kļūdas gadījumā - piemēram bojāts RAM, bet tad jau windows ātrāk uzskārsies, nekā tev tie dati atšķirsies). Pie tam - kāda jēga lasīt no faila visu divreiz?

Pseidokods:
Code:

  string ielaadeejamie_failu_vaardi_masiivaa[] = getFaili();
  int failu_skaits = count(ielaadeejamie_failu_vaardi_masiivaa);
  for (int i=0; i < failu_skaits; i++)
  {
    ielaadeetFailu(ielaadeejamie_failu_vaardi_masiivaa[i]);
    updateProgressBar(100.0*failu_skaits/i); // 0..100 - procentos
  }
  updateProgressBar(100.0);


Ja gribi precīzāku progress bari, tad updeito nevis pēc failu skaita, bet pēc failu izmēriem (baitos). Tb sarēķini, cik kopā sver visi faili, un pēc katra nolasītā dali to ar jau ielādēto failu izmēru kopā.

Advancētākā gadījumā šito vajadzētu pārtaisīt uz callbackiem, man liekas. Jo tad to updeitu varēsi saukt no kurienes gribi, tachu tas ļoti atkarīgs no tavas programmas struktūras (tb kā kas tiek no kurienes izsaukts).


Last edited by bubu on Sun Jun 11, 2006 11:07 pm; edited 4 times in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
ugizs



Joined: 07 Jan 2006
Posts: 119

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 11:05 pm    Post subject:

o, respect! tagad es pseidokodu nemēģināšu pārvērst 'savā kodā', bet rīt gan. paldies! tagad zināšu!
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group