|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Anonymous Guest
|
Posted: Tue Oct 07, 2003 7:47 pm Post subject: Vai kaads zin??? |
|
Es gribeetu zinaat no kaadas programee6anas valodas vajadzeetu saakt maacities programee6anu.(Jo pats vispaar neko nejedzu programee6anaa) un kur var taas noka4aaat ??? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Thu Oct 09, 2003 8:44 pm Post subject: |
|
Manupraat vajag saakt maaciities to, kuraa plaano arii taalaak dariities - es iesaku C++, laps free-ware kompilators ir Bloodsheds Dev-C++ _________________
|
|
Back to top |
|
|
oasis Guest
|
Posted: Sun Oct 26, 2003 8:18 am Post subject: |
|
vai delphi ir arii lloti pateiciigs gaamju programmeeshanai |
|
Back to top |
|
|
nezinitis Guest
|
Posted: Fri Dec 17, 2004 1:46 pm Post subject: kur lai dabuu |
|
kur es varu dabut dzini prieksh delfiem (vai paskala) |
|
Back to top |
|
|
zutiic Indago dalībnieks
Joined: 12 Jan 2004 Posts: 140 Location: Rīga
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 11:39 am Post subject: |
|
blood-warrior: saakt maaciities iesaku no visual basic vai kauch prastaa basic - tas i tas no kaa visi(?) saak.
neziniitim: apsties http://www.devmaster.net/engines/ <== tur i lloti daudz i komerciaali, i nekomerciaali, ar/bez sourceem dzinji dazaadaam progr. valodaam. |
|
Back to top |
|
|
WhiteShadow
Joined: 23 Sep 2004 Posts: 26 Location: Valmiera
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 1:47 pm Post subject: |
|
Ja gribi saakt ar Delphi - try GLScene (www.glscene.org) _________________ Black holes are where God divided by zero. |
|
Back to top |
|
|
PAnzers
Joined: 18 Dec 2004 Posts: 10
|
Posted: Sun Dec 26, 2004 7:16 pm Post subject: |
|
vai ar Pascal vareetu dzini uztaisīt? vai arī prieksh speelju programmēšanas labāk ir C++ |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Dec 26, 2004 7:24 pm Post subject: |
|
Nu, skatoties, ko tu domaa ar pascal... galvenais dabuu jeedziigu kompilatoru, kas atbalsta pietiekami vajadziigaas biblenes un buus oki. Laikam kaut kaadu Delphi jaunaako? Kuru tieshi, lai labaak pasaka kaads cits, jo pats ar pascal nenjemos, un kaa te lietas apgrozaas nezinu.
Bet kad runa iet par nopietnaam speeleem - ne velti vismaz 90% (iisteniibaa, noteikti jau vairaak) no komerciaalaam speeleem taisiitas uz C++. Tikai, lai taa kaartiigi izjustu C++ dotaas priekshrociibas, buus kaads laicinshs jaapamaacaas, bet, saakt, ja gribi, vari no kaadas citas valodas. Kaut gan, kaa jau ieprieksh teicu, manupraat labaak saakt no taas valodas, kuru domaa izmantot galaa. _________________
|
|
Back to top |
|
|
PAnzers
Joined: 18 Dec 2004 Posts: 10
|
Posted: Sun Dec 26, 2004 8:57 pm Post subject: |
|
Gribētos jau sākt ar C++ un ar to arī turpināt. A Dev-C++ ir normāls kompilators? Apskatījos, pat Latviešu valoda ir. GiGa, kā noprotu tu kaut ko saproti no C++? Varbūt vari ieteikt kaadu turtoriāli, priekš iesācēja. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Dec 26, 2004 9:35 pm Post subject: |
|
Nu Dev-C++ ir IDE nevis kompilators (nu tjip IDE = interfeiss visam - kompilatoram, debugeram, linkerim utt), kas izmanto Mingw kompilatoru, kas itkaa ir labs, varbuut ir kaut kaadi miinusi saliidzinot ar kaut kaadu jaunaako .NET, bet, hey, Dev-C++ vismaz ir pieejams par briivu oficiaali un man peedeejaa laikaa patiik dariit lietas legaali. Kas man Dev-C++ nepatiik - tas ir tieshi debugers. Microsoftam tas protams ir labaaks, laigan izdziivot var.
Kopsummaa un vienkaarshaa valodaa - Dev-C++ nav ne vainas, varbuut, kad kljuusi advanceetaaks, izjutiisi taa miinusus, bet varbuut liidz tam tie buus izlaboti Pats izmantoju Dev-C++ un vieniigais, ko vareetu veeleeties ir mazliet vairaak debugoshanas iespeeju un lai dazreiz call stackaa neraadiitu visaadus suudus :)
Par tutoriaaljiem iesaaceejiem: http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/ - shitas manupraat ir onlainaa vislabaakais pieejamais, bet saproti, ka viss, tas kas tur rakstiits tev nav jaaizprot uzreiz, ej paleenaam uz priekshu un nesasteidz, izproti vienu lietu, pirms kjeries pie naakamaas. Piemeeram es kaadus gadus 1-2 zinaaju tikai to, kas attiecaas uz pirmajaam 3 nodaljaam, un programmeeju mazas DOSiskas speeliites (prieksh taa gan Dev-C++ nederees...), un tikai, kad jutos ar to pilniibaa uz 'tu', tad kjeeros kaut kam citam klaat. Laigan tad es maaciijos kaadaa 5-6 klasee un Tev ieteiktu tam aatraak tikt paari Bet atceries, ka ja rodas kaadas neskaidriibas Tu vienmeer vari prasiit te, tas ir tieshi, kas shim forumam pietruukst - kaads, kursh biezi uzdotu jautaajumus par to, ko vins paslaik apguust Protams ljoti pozitiiva lieta buutu kaada graamata, kur autors visas taas lietas izskaidrotu pamatiigaak, un pavisam kruti buutu kaads cilveeks, kuram personiigi (aci pret aci) var paprasiit nesaprotamaas lietas, bet nu tas ne katram diemzeel pieejams...
Veelu veiksmi shito te lietinju apguushanaa, un galvenais, atceries, ka kompis neko nedariis tavaa vietaa - tava programma dariis tieshi to ko tu liksi, rindinju pa rinjinjai _________________
|
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Mon Dec 27, 2004 12:20 am Post subject: |
|
Nuuu..mazas dosiskas speeliites? Kaapeec lai Dev-Cpp to nevareetu? _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Dec 27, 2004 12:48 am Post subject: |
|
Nu kaa var Dev-C++ nokompileet progu, kura var iedarbinaat 13h modi, vai vispaar izsaukt kaadu interrupt'u? Vismaz es nezinu, kaa to izdariit.... un kaadu tad veel var grafisko modi iesleegt ar Dev-C++ ? Txt based speeliites ilgi taisot apniik _________________
|
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Mon Dec 27, 2004 2:35 am Post subject: |
|
Ahh, taadaa zinjaa. Nu jaa. Es vnk samulsu, kaapeec gan nevareetu mazus konsoles gaamuciishus textgrafikaa:). _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Dec 27, 2004 1:40 pm Post subject: |
|
GiGa wrote: | Nu kaa var Dev-C++ nokompileet progu, kura var iedarbinaat 13h modi, vai vispaar izsaukt kaadu interrupt'u? Vismaz es nezinu, kaa to izdariit.... un kaadu tad veel var grafisko modi iesleegt ar Dev-C++ ? Txt based speeliites ilgi taisot apniik ;) |
Dev-C++ defaultā izmanto MinGW (GCC) kompilētāju, kas paredzēts programmu veidošanai Win32 videi. Turpretī, ja tam pieslēgtu DJGPP (arī GCC), kas paredzēts tieši 32-bitu DOS vides programmu veidošanai, tad tur to 13h modi varētu dabūt diezgan viegli ;) |
|
Back to top |
|
|
C++
Joined: 20 Feb 2005 Posts: 49 Location: Sigulda
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 3:49 pm Post subject: |
|
Nu piemēram transport tycoon vai tetri var uzbliest ar Dev-C++ ??? |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|