dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Ragdoll fizika
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 4:33 pm    Post subject: Ragdoll fizika

Man te viena robleema-kaa apvienot cilveeka (ragdoll) ieshanu ar fiziku.Man nav priekshstata.Principaa vajadzeetu buut taa,ka sperot soli,cilveeks balstas uz vienas kaajas(iespeeja apkrist),tad vinsh sper naakosho soli un ar kaaju spiezh augshaa visu kjrmeni.
Vai arii esmu panjemis par sarezhgjiitu?Varbuut njemt vienkaarshu objekta animaciju un izmantot ragdoll fiziku,tikai tad,kad cilveeks kriit(ir miris)?
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 4:44 pm    Post subject:

Tu esi ņēmis mazliet par sarežģītu. Līdz šim laikam nevienā spēlē neesmu redzējis, ka cilvēkam (nu vai arī monstram) dzīvam esot viņa kaulus kontrolētu kaut kas kā vien animācija.

Dzirdēju, ka jaunajam Havoc'am būs kaut kādā veidā integrēta šitā lieta. Ka dzīvam cilvēkam varēs, piemēram, iesist ar bomi, un vinš reaģēs nevis pēc vienkāršas animācijas, bet pēc fizikas aprēķiniem un arī mēģinās noturēt līdzsvaru, ja sitiens būs pietiekami stiprs, lai būtu iespēja apgāzties. Kā arī būšot iespēja beigtam nokritušam cilvēkam, kuram katrs kauls sagriezies kā nu sanācis, likt uzstutēties kājās tā, lai tas izskatītos dabīgi.

Piedomāt vēl kādas interesantas lietiņas nav grūti, un, kur attīstīties šajā virzienā, ir ļoti daudz.

Bet tā ir nākotne. Turklāt, ja Tevis izvēlētajā fizikas sdk jau nav paredzēti šitādi prikoli, kaut ko tādu ielikt no malas varētu būt diezgan nāvīgs darbs.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 4:59 pm    Post subject:

Vari iemest kaadu linku uz to Havoc.Meegjinaaju atrast googlaa,a tur visaadi Cry Havoc (galda speele par vidulaikiem),Game Havoc (forums) utt.
_________________
long time; /* know C */


Last edited by elvman on Mon Jul 10, 2006 5:00 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 4:59 pm    Post subject:

Ir iespēja arī kontrolēt kaulu sistēmu bez oriģinālās animācijas.
Vispār var trīs veidos attēlot krišanu:

1.) Oriģinālā animācija.
2.) Ragdoll fizikas effekts.
3.) Kontrolēt no tastatūras reālā laikā.

Vajag precīzāk?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 5:05 pm    Post subject:

Havok ir praktiski populaarākais komerciālais fizikas dzinis, kas diez vai būs pa kabatai.
offtopic - atkal kaut kaads effekts Very Happy
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 5:05 pm    Post subject:

Jaa un es speeles programmeeju pirmo meenesi.Veciit tu domaa,ka es esmu tik stulbs,ka nezinu kaa dabuut krishanas efektu?Sheit runa ir par ragdoll fiziku un nevis par animaacijaam.Kaapeec tu vispaar postee,ja tavam postam nav nekaadas jeegas?Kraaj postu skaitu?

--EDIT--
Shi bija domaats TO EDDY:
_________________
long time; /* know C */


Last edited by elvman on Mon Jul 10, 2006 5:45 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 5:31 pm    Post subject:

Jap, Havoc diezvai būs risinājums priekš mums Smile Es ar to vnk gribēju pateikt, ka kaut kad nākotnē tas būs iespējams Havoc'ā, un pēc tam vēl tālākā nākotnē gan jau arī mums - ar bezmaksas fizikas sdk Smile Vēl ir par agru pašam ko tādu taisīt...
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 5:46 pm    Post subject:

Nu tad viss kaartiibaa.Varu turbinaat no taas vietas,kur biju palicis.Vienkaarshi saaku domaat,ka varbuut ir iespeeja visu ar fiziku panaakt,bet nu laikam tad visu daru pareizi.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 5:46 pm    Post subject:

Cik esmu lasījis, redzējis un domājis, tad Ragdoll pēc būtības vajadzīgs brīvi krītošu ķermeņu simulācijai. Neviens ar to netaisa animācijas (un ja arī taisītu, tad jau to varis nesauktu par ragdoll). Ragdoll būtībā izmanto parasti nomirstos "modelim" un tam nokrītot brīvi uz grīdas.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Jul 11, 2006 1:42 pm    Post subject:

Jā, Elwman, tā ir kā saki. Es krāju postus un ceru dabūt par to Ginesa rekordu grāmatā vietu. Laughing
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 11:09 pm    Post subject:

Cik man zinaams, tad liidziiga sisteema tiek izmatota ieksh Spore, un taa nav nekaada taalaa naakote.
Protams ka Havoc sitiis to sisteemu pushu 100-kaartiigi Smile

Spore tiem dzivniekiem nav nekaadas ieprieksh izveidotas animaacijas, bet vis ir proceduraals. Esmu paarliecinaats, ka par shito teemu var atrast arii kaadu peecniecisko doku, bet naak miegs un negribas mekleet...
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Thu Jul 13, 2006 9:34 am    Post subject:

Nu atradu nedaudz infas par fizikas iestumshanu starp animaacijas kadriem

http://graphics.cs.ucr.edu/rglRes.html

tik tur tik un taa vajag tonnu ar animaacijaam...

Uz 100% animaaciju izmantojot fiziku elvmanam buus nedaudz jaauzgaida, kaut gan uz GDC06 esot bijushas paaris prezentaacijas par shito teemu, taa ka laikam visai driiz mees redzeesim "fizikaalo animaaciju" kaada speelee Smile
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Jul 17, 2006 12:59 pm    Post subject:

Principaa jautaajumu uzdevu shaada iemesla delj:
Ja defineejam cilveeka bounding box:


Bet ja saakam pielikt tam speeku (lai tas kustas),tad berzes rezultaataa cilveeks saak ripot:


Kaa lai tiek valjaa no shii efekta?Atsleegt berzi?Atsleegt fiziku?Bet ja taa,tad kaada jeega no fizikas?Vai varbuut pacelt objektu nedaudz virs zemes un tad to dariit.Iiisti nesaprotu.Mekleeju tutorial par sho teemu, bet kaa parasti-nekaa.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jul 17, 2006 3:03 pm    Post subject:

Paga, ja jau tev cilvēks ir kastē, tad tai pieliekot spēku nekas nekur neripos. Vismaz man tā līdzīgi realizējot, nekas neripoja. Ripos tad, ja būs sfēra, nevis kaste. Svarīgi ir lai tam cilvēkam/kastei būtu pietiekoši liela masa, tas arī ir no svara.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Jul 17, 2006 3:10 pm    Post subject:

Tik elementaari?Bet tad jau tas objekts buus naaviigi smagais->jaapieliek liels speeks.Neticu,ka kaads speelees taa dara.

P.S. es izmantoju ODE.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group