View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 4:33 pm Post subject: Ragdoll fizika |
|
Man te viena robleema-kaa apvienot cilveeka (ragdoll) ieshanu ar fiziku.Man nav priekshstata.Principaa vajadzeetu buut taa,ka sperot soli,cilveeks balstas uz vienas kaajas(iespeeja apkrist),tad vinsh sper naakosho soli un ar kaaju spiezh augshaa visu kjrmeni.
Vai arii esmu panjemis par sarezhgjiitu?Varbuut njemt vienkaarshu objekta animaciju un izmantot ragdoll fiziku,tikai tad,kad cilveeks kriit(ir miris)? _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 4:44 pm Post subject: |
|
Tu esi ņēmis mazliet par sarežģītu. Līdz šim laikam nevienā spēlē neesmu redzējis, ka cilvēkam (nu vai arī monstram) dzīvam esot viņa kaulus kontrolētu kaut kas kā vien animācija.
Dzirdēju, ka jaunajam Havoc'am būs kaut kādā veidā integrēta šitā lieta. Ka dzīvam cilvēkam varēs, piemēram, iesist ar bomi, un vinš reaģēs nevis pēc vienkāršas animācijas, bet pēc fizikas aprēķiniem un arī mēģinās noturēt līdzsvaru, ja sitiens būs pietiekami stiprs, lai būtu iespēja apgāzties. Kā arī būšot iespēja beigtam nokritušam cilvēkam, kuram katrs kauls sagriezies kā nu sanācis, likt uzstutēties kājās tā, lai tas izskatītos dabīgi.
Piedomāt vēl kādas interesantas lietiņas nav grūti, un, kur attīstīties šajā virzienā, ir ļoti daudz.
Bet tā ir nākotne. Turklāt, ja Tevis izvēlētajā fizikas sdk jau nav paredzēti šitādi prikoli, kaut ko tādu ielikt no malas varētu būt diezgan nāvīgs darbs. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 4:59 pm Post subject: |
|
Vari iemest kaadu linku uz to Havoc.Meegjinaaju atrast googlaa,a tur visaadi Cry Havoc (galda speele par vidulaikiem),Game Havoc (forums) utt. _________________ long time; /* know C */
Last edited by elvman on Mon Jul 10, 2006 5:00 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 4:59 pm Post subject: |
|
Ir iespēja arī kontrolēt kaulu sistēmu bez oriģinālās animācijas.
Vispār var trīs veidos attēlot krišanu:
1.) Oriģinālā animācija.
2.) Ragdoll fizikas effekts.
3.) Kontrolēt no tastatūras reālā laikā.
Vajag precīzāk? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 5:05 pm Post subject: |
|
Havok ir praktiski populaarākais komerciālais fizikas dzinis, kas diez vai būs pa kabatai.
offtopic - atkal kaut kaads effekts |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 5:05 pm Post subject: |
|
Jaa un es speeles programmeeju pirmo meenesi.Veciit tu domaa,ka es esmu tik stulbs,ka nezinu kaa dabuut krishanas efektu?Sheit runa ir par ragdoll fiziku un nevis par animaacijaam.Kaapeec tu vispaar postee,ja tavam postam nav nekaadas jeegas?Kraaj postu skaitu?
--EDIT--
Shi bija domaats TO EDDY: _________________ long time; /* know C */
Last edited by elvman on Mon Jul 10, 2006 5:45 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 5:31 pm Post subject: |
|
Jap, Havoc diezvai būs risinājums priekš mums Es ar to vnk gribēju pateikt, ka kaut kad nākotnē tas būs iespējams Havoc'ā, un pēc tam vēl tālākā nākotnē gan jau arī mums - ar bezmaksas fizikas sdk Vēl ir par agru pašam ko tādu taisīt... |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 5:46 pm Post subject: |
|
Nu tad viss kaartiibaa.Varu turbinaat no taas vietas,kur biju palicis.Vienkaarshi saaku domaat,ka varbuut ir iespeeja visu ar fiziku panaakt,bet nu laikam tad visu daru pareizi. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 5:46 pm Post subject: |
|
Cik esmu lasījis, redzējis un domājis, tad Ragdoll pēc būtības vajadzīgs brīvi krītošu ķermeņu simulācijai. Neviens ar to netaisa animācijas (un ja arī taisītu, tad jau to varis nesauktu par ragdoll). Ragdoll būtībā izmanto parasti nomirstos "modelim" un tam nokrītot brīvi uz grīdas. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 1:42 pm Post subject: |
|
Jā, Elwman, tā ir kā saki. Es krāju postus un ceru dabūt par to Ginesa rekordu grāmatā vietu. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 11:09 pm Post subject: |
|
Cik man zinaams, tad liidziiga sisteema tiek izmatota ieksh Spore, un taa nav nekaada taalaa naakote.
Protams ka Havoc sitiis to sisteemu pushu 100-kaartiigi
Spore tiem dzivniekiem nav nekaadas ieprieksh izveidotas animaacijas, bet vis ir proceduraals. Esmu paarliecinaats, ka par shito teemu var atrast arii kaadu peecniecisko doku, bet naak miegs un negribas mekleet... _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 9:34 am Post subject: |
|
Nu atradu nedaudz infas par fizikas iestumshanu starp animaacijas kadriem
http://graphics.cs.ucr.edu/rglRes.html
tik tur tik un taa vajag tonnu ar animaacijaam...
Uz 100% animaaciju izmantojot fiziku elvmanam buus nedaudz jaauzgaida, kaut gan uz GDC06 esot bijushas paaris prezentaacijas par shito teemu, taa ka laikam visai driiz mees redzeesim "fizikaalo animaaciju" kaada speelee _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 12:59 pm Post subject: |
|
Principaa jautaajumu uzdevu shaada iemesla delj:
Ja defineejam cilveeka bounding box:
Bet ja saakam pielikt tam speeku (lai tas kustas),tad berzes rezultaataa cilveeks saak ripot:
Kaa lai tiek valjaa no shii efekta?Atsleegt berzi?Atsleegt fiziku?Bet ja taa,tad kaada jeega no fizikas?Vai varbuut pacelt objektu nedaudz virs zemes un tad to dariit.Iiisti nesaprotu.Mekleeju tutorial par sho teemu, bet kaa parasti-nekaa. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 3:03 pm Post subject: |
|
Paga, ja jau tev cilvēks ir kastē, tad tai pieliekot spēku nekas nekur neripos. Vismaz man tā līdzīgi realizējot, nekas neripoja. Ripos tad, ja būs sfēra, nevis kaste. Svarīgi ir lai tam cilvēkam/kastei būtu pietiekoši liela masa, tas arī ir no svara. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 3:10 pm Post subject: |
|
Tik elementaari?Bet tad jau tas objekts buus naaviigi smagais->jaapieliek liels speeks.Neticu,ka kaads speelees taa dara.
P.S. es izmantoju ODE. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
|