dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Ragdoll fizika
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jul 17, 2006 3:16 pm    Post subject:

Es arī izmantoju ODE (pagātnē, tagad esmu pārslēdzies uz Newton). Šādā veidā sanāca normāla kustība (nerotēja).
Hints: neliec spēku atkarībā no peles pārvietojuma vai klaviatūras nospiedieniem. No inputa nosaki ātrumu kādā uz kuru pusi gribi pārvietoties, un tad izrēķini vajadzīgo spēku, ar kuru to vari iegūt šo ātrumu (ņemot vērā patreizējo ātrumu). Tas laikam saucās inverse dynamics.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Tue Jul 18, 2006 6:17 pm    Post subject:

Prmkaart lai kaadu svaru uzliktu,tas vienalga rip un otrkaart tavam variantam probleema ir trepes.

Es BEIDZOT ATRADU kaa tas daraams!:


Taatad ir kaste,pie kuras piestiprinaats viss cilveeks un bumba,kas ir kaaju lomaa.Pieliekot speeku bumbai,mees paarvietojam cilveeku.

Te buus kaa tas izskataas dziivee:

_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jul 18, 2006 7:22 pm    Post subject:

mm... interesants variants.
Trepes cik zinu ar fizikas dzini implementē tā, ka taisa raycastu no pleijera vidus uz leju nākamajā pozīcijā, un ja zeme neatrodās augstāks par noteiktu punktu, tad čarakteru automātiski uzliek tā, lai tas precīzi pieskarās tai zemei (t.i. trepes pakāpienam).
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Tue Jul 18, 2006 7:26 pm    Post subject:

Kaapeec tik sarezhgjiiti?Sphere collision jau automaatiski atbalsta trepes un sliipas virsmas.Es tiko uzkonstrueeju to variantu,kuru biju atradis.Pagaidaam viss straadaa lieliski.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jul 18, 2006 7:37 pm    Post subject:

Nezinu, tā esmu tikai lasījis. Sarežģīti jau tasnav. Raycastus normāli fizikas dziņi (piem ode, newton) nodrošina paši. Taču šis sfēras variants kā jau minēju ir ļoti ok.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 1:28 am    Post subject:

Tomeer atgriezos pie Newton.Visu laiku biju programmeejis ar Newton,bet tad apvainojos uz to,jo ar jauno 1.53 versiju paraadijaas paaraak daudz izmainju.Salamaajos Newton forumaa(posti jau ir izdzeesti) un paargaaju uz ODE.Lai arii ODE izmanto S.T.A.L.K.E.R. (labaakas reklaamas vienaarshi nevar buut), es vairs nekad neatgrieziishos pie taas.Galvenais iemesls->fizikas pakaljaabuushana.Ar vinju vienkaarshi nav iespeejams straadaat(ja vajag pastaastiit siikaa,varu pastaastiit) un arii forums,kur mekleet paliidziibu vinjiem nav+maz tutoriaalju un otrs iemesls-tas ir lenaaks par newton,kas man diezko nepatiik.
Nu taa.Padaliijos ar pieredzi.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 8:19 am    Post subject:

Imo, tas ir ļoti labi, ka produkts attīstās un tajā ir izmaiņas. Labs piemērs tam ir arī Python programmēšanas valoda. Lai arī to izmanto diezgan daudzi, un citkārt nolamā autorus par izmaiņām, taču vienalga, laiku pa laikam no versijas uz versiju tiek radītas izmaiņas un manā izpratnē tas ir patīkami - redzēt, ka produkts attīstās nevis stāv uz vietas. Un prasti jau attīstās uz labo pusi, ne slikto.

Pastāsti gan, kas tieši tev ar ODE nebija iespējams strādāt.[/list]
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 8:55 am    Post subject:

Pirmkart,ja ERP un CFM (kljuudas palielinaashana-to izmanto lai virsmu padariitu miikstu) kaut nedaudz palielina objekti dazhreiz izkriit cauri virsmaam (pat ljoti mazaam virsmaam).Otrkaart saliekot divus objetus par tuvu un savienojot tos ar joint objekts saak NAAVIIGI bouce'eet pret sienaam,griidu,utt. liidz uznjem taadu aatrumu,ka aizlido prom.Treshkaart bumbai pieliekt kautvai minimaalu speeku,taa uzskrien augshaa pa sienu un peec tam brauc pa griestiem-to nevareeja izlabot pat ar milziigu svaru un milziigu gravitaaciju(kad tie bijapaaraak lieli,bumba vienkaarshi izkrita cauri zemei).Ir veel paaris siikumi,kas rada nelielas neertiibas(nu,piemeram,tas,ka katrs collision ir jaadara pasham-bet nu citreiz tas var buut noderiigi).Un veel-uzliekot objektam pozitiivu velocity,tas kustas uz priekshu,bet uzliekt 0 velocity,tas neapstaajas(kaut arii vecaakaas versijaas apstaajaas,bet arii ne vienmeer).

Nu taa.Taas buutu galvenaas lietas,kas man nepatik,neskaitot aatrumu un veel shaadus taadus siikumus(laikam taapeec,ka biju pieradis pie Newton).
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 9:37 am    Post subject:

elvman wrote:
Otrkaart saliekot divus objetus par tuvu un savienojot tos ar joint objekts saak NAAVIIGI bouce'eet pret sienaam,griidu,utt.

Vai gadījumā tu netaisīji vairāk kā vienu collision jointu starp abiem šiem objetiem, kad tie kolidēja? ODE'i ir teikts, ka tā nevajag darīt.

Quote:
Treshkaart bumbai pieliekt kautvai minimaalu speeku,taa uzskrien augshaa pa sienu un peec tam brauc pa griestiem

Tas gan ir dīvaini, neko tādu nebiju novērojis.

Quote:
Un veel-uzliekot objektam pozitiivu velocity,tas kustas uz priekshu,bet uzliekt 0 velocity,tas neapstaajas
Tas pats par šo.. Dīvaini. Tiešām nebiji pielicis kautkādus spēkus papildus tam objektam?

Mūsu šitie 3D Squares prototips tika taisīts ar ODE, un neko tādu, ko tu stāsti mēs nenovērojām. Nu jā dažas nepatīkamas lietas, kas kaitināja, bija - kautvai objektu krišana caur plānām virsmām pie lieliem ātrumiem (pret to labi līdz laika substepošana, Newtonam ir tas labais continous collision mode, kas pēc būtības dara to pašu). Bet nu neko tādu, ko tu stāsti mēs nenovērojām. Varbūt kautkādas dīvainas lietas tur darījies...
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 9:41 am    Post subject:

bubu wrote:
Bet nu neko tādu, ko tu stāsti mēs nenovērojām. Varbūt kautkādas dīvainas lietas tur darījies...

Nee neko diivainu nedariiju.Visas darbiibas izmeegjinaaju ar visaam svara un gravitaacijas kombinaacijaam(liidz obekti vienkaarshi izkrita cauri.Lasiju tutorialus un tur tika teikts,ka ir noveerojamas shaadas paraadiibas,taka es neesmu vieniigais.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group