dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Vortex of Hostility
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Mon Aug 04, 2008 1:45 pm    Post subject:

snake5 wrote:
Quote:
Man nav vēlēšanās ķīlēt hitboxus un pēc tam vēl papildus ragdollu.

attieksme...
veido lielu, kārtīgu projektu, bet negribi domāt par sīkumiem..
es paņēmu 2h no citiem darbiem tikai lai sakonfigurētu ragdollu, dēļ viena sīkuma - lai smukāk krīt (funny, eh?), bet man spēles žanrs to prasa
es jau te redzu lielo AAA spēļu veidotāju attieksmi - "kas grib/var palaist spēli, lai spēlē" Very Happy
20+ daļas ragdollam ir muļķīgi likt, tas pat neizskatās smuki un to ir grūtāk sakonfigurēt
ja šī informācija vēl ir pareiza:
Quote:
VoH will include:
...
intense gunfights;
...
and highly addictive gameplay.

tad kā tu domā iztikt ar tik prasti veidotu crapīgu ragdollu (kā redzi, nekā vēl neesmu teicis par jointiem, ceru, ka būs ok, kaut gan jointu limitu konfigurēšana ir hell of a work)


Nezinu neko par AAA veidotāju attieksmi. Man ir aizdomas, ka tu arī nezini.

Es tikai zinu, ka 2 reizes pārdarīt vienu un to pašu darbu ir nelietderīgi. Jā, pagaidām tas ir 1 rigs, bet nav teikts, ka visā spēlē būs tikai 1, tieši otrādi.

Pie tam ir darāmas daudz svarīgākas lietas par ragdolliem.
Smukāka vai mazāk smukāka ragdolla krisšana neietekmēs gameplay.
Un vispār, kāpēc tu domā, ka šī konkrēta ragdolla krisšana nebūs smuka, kad tas tiks pabeigts ? Tā mantra par 13 capsulām ir bībelē rakstīta vai ?
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Aug 04, 2008 1:47 pm    Post subject:

tev arī
DeRatizators wrote:
Man nav vēlēšanās ķīlēt hitboxus un pēc tam vēl papildus ragdollu.

ja nebūtu WIP, domā, būtu citādāk?

EDIT: tā krišana pagaidām nav smuka
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 04, 2008 1:50 pm    Post subject:

DeRatizators wrote:
Nezinu neko par AAA veidotāju attieksmi. Man ir aizdomas, ka tu arī nezini.

Skaties, ka tu nenovērtē par zemu shnjagu... Viņš visu zin - sākot ar NULL pointeriem Unreala Engīnē 3 un nevajadzīgajiem šeideriem AAA spēlēs, un beidzot pat ar std::vector implementētāju sazvērestību padarīt std::vektoru lēnāku par sneika konteineriem.
Back to top
View user's profile Send e-mail
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Mon Aug 04, 2008 1:56 pm    Post subject:

snake5 wrote:
tev arī
DeRatizators wrote:
Man nav vēlēšanās ķīlēt hitboxus un pēc tam vēl papildus ragdollu.

ja nebūtu WIP, domā, būtu citādāk?


Tas tāpēc, ka tika atrasts risinājums kā var vienlaicīgi taisīt hitboxus un ragdollu. Papildus laiks aiziet tikai jointu limitu iestatīšanai.

Pag, ja pareizi sapratu, tu piesienies pie tā, ka es atradu veidu kā workflow padarīt efektīvāku ?
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Aug 04, 2008 2:03 pm    Post subject:

DeRatizators wrote:
Pag, ja pareizi sapratu, tu piesienies pie tā, ka es atradu veidu kā workflow padarīt efektīvāku ?

galīgi nepareizi

iemidzinām diskusiju, līdz parādīsi pabeigtu ragdollu, ok? Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Mon Aug 18, 2008 10:12 pm    Post subject:

Sākot no rītdienas 20:00 notiks patreizējās versijas testi (līdz pat 24. augustam).
Testam vajadzētu pietikt ar:

WinXP/Vista;
P4 3.0Ghz;
512MB;
6600GT;
stabilu internetu.

Var pieteikties tie, kas to nav izdarījuši un kuriem PC nav sliktāks par norādīto.
Pieteikumam jāpiereģistrējas mūsu forumā, tur man jāaizsūta kompja specifikācija un vēlamais logins/pass priekš spēles accounta. Pēc tam kad es to saņemšu foruma lietotājs tiks iekļauts testeru grupā un iegūs papildus info.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Wed Sep 10, 2008 12:18 am    Post subject:

Oktobrī būs jauni testi.
Būs arī daži sīkāki pa nedēļas nogalēm, šomēnes. Lūdzams visus, kas ir pieteikušies, apmeklēt mūsu forumu.

Lielākās izmaiņas:
Quote:

*10.09.2008
>Fixed:
Players camera going through the wall;
Weapons not going through the wall anymore. Weapon is "put down" if it hits a wall with only "change weapon" action available while blocked.

*31.08.2008
>New:
Weapon recoil influences player view;
Damage taken influences player view, includes aim-off;
>Fixed:
Fixed "wandering weapon"
Fixed "fantom limbs"


*25.08.2008
>New:
Player slowing down if hit with stopping damage. Penalty depends on stopping damage inflicted.
>Fixed:
Sever glitch when player runs around with empty weapon (sometimes crash);
Fixed minor animation problem when changing weapons after stop;

*24.08.2008
>Fixed:
Memory leaks in PhysX integration;
Occasional crash on player respawn;


*21.08.2008
>Fixed:
Other players interfering with Crosshair
Occasional crash on login.


*19.08.2008
>New:
Crouching. Crouching increases precision too.
>Fixed:
Occasional server crash related to Shotgun fire;
Animation interpolation glitch when landing after a jump (with released "forward" );
Problem with Shotgun crosshair if shotgun is first weapon used;


*18.08.2008
>New:
Ragdolls with PhysX;
Rigid bodies with PhysX (except grenades);
Hitboxes. Damage depends on which body part hit;
Different protection coverage for Different Armor types (+ shoulders).
>Fixed:
Shotgun efficiency, now all pellets do damage;

*20.07.2008
>New:
Animated crosshair;
>Fixed:
Occasional fire sound glitches in weapon rapid fire mode.
Problem that prevented strafing if attempted right after Sprint.
Accuracy problem with first shot done right after long bursts.
Shotgun shot distribution changed to radial.
HUD wrong loaded ammo indicator display on weapon change.



Galvas un ieroča caurduršanās mazināta ar haka palīdzību (pietjūnēta minēšana). Reāli sanāk, ka var būt 1 kadrs (dažreiz), kad tik un tā iziet cauri... bet manuprāt krietni labak ir dažreiz vienā kadrā nekā vienmēr Very Happy
Priekš īsta IK bijis pamaz laika, kopā visām lietām bija tikai 1.5 nedēļa.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Fri Sep 19, 2008 11:28 am    Post subject:

Tomēr izlēmu, ka pats realizēšu arī spēles servera versiju, ko varēs instalēt citi lietotāji ārpus VoH dzelžiem.
Lai uz tā tiktu, spēlētājam tik un tā sākumā būs nepieciešams vērsties pie master servera.

Pie šāda atsevišķa servera jau ir sākts strādāt, bet tas būs pieejams tikai nākamgad.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Page 16 of 16

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group