dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

FMOD - problēmas
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Skaņa un mūzika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 1:31 pm    Post subject: FMOD - problēmas

Nokačātā FMOD paka ietver sevī tikai piemērus priekš consoles versijas.
Līdz ar to, rodas jautājums, kā to visu ielikt savā dzinējā.
20 minūtes čakarējos, līdz ieliku to FMOd savā demo gabalā.
Mūzika skan, viss notiek.
Bet ir viena problēma, ļoti smaga.... visas tās vajadzīgās lietas, ko pieprasa FMOd ir ieliktas pie void main(arg ....) funkcijas, jo izmantoju glut bāzētu vidi.
Provēju izveidot jaunas klases, lai varētu nospiežot podziņu, izsaukt *.mp3 mūzikas failu atskaņojam, tomēr še tev nu bija.
Īsti neatceros to sintaksi, bet FMOD ...... * channel = 0; ļauj veidot tikai tad, ja tas tev ir int const tips.
Provēju likt to visu iekš OnInit(), kur inicializēju (sagatavoju) visus failus, tomēr arī šādi nevar atdalīt, jo resource bļauj, ka tas nav definēts u.t.t.
Iekš header faila mainīgos resource, channel, u.t.t. arī nevar likt, tas pats pirmais variants.

Tā nu es netieku gudrs šai jautājumā. Varbūt kāds varētu iedot daļu no sava projekta, vai vismaz uzzīmētu blokshēmu, kur kas jāliek?

Paldies!
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 2:27 pm    Post subject: Re: FMOD - problēmas

EDDY wrote:
visas tās vajadzīgās lietas, ko pieprasa FMOd ir ieliktas pie void main(arg ....) funkcijas

wtf?
Quote:
Īsti neatceros to sintaksi, bet FMOD ...... * channel = 0; ļauj veidot tikai tad, ja tas tev ir int const tips.

wtf?
Quote:
jo resource bļauj, ka tas nav definēts u.t.t.

wtf? Nu tad nodefinē!
Quote:
Iekš header faila mainīgos resource, channel, u.t.t. arī nevar likt, tas pats pirmais variants.

Kā ta ne?! Iekš headeriem vari gan deklarēt gan definēt mainīgos.

Man sāk rasties priekšstats, ka tu pat C++ pamatus nemāki (mainīgo deklarēšanu)..
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 2:33 pm    Post subject:

Ja tu esi tik pārliecināts, tad lūdzams izdari to, ko es prasu - parādi, kā to praksē realizēt.
Ceru, ka tu zini, par ko lieta grozās?
Diemžēl pirmo WTF nesapratu, jo neba es to izdomāju, ka gandrīz visa tā realizācija iet caur main() funkciju.
Tev nešķiet, ka es jau provēju nodefinēt? Nedomāju, ka pieliekot const int pie channel, kaut kas mainītos. Nemainījās nekas, parādījās kļūda, ka tā darīt nedrīgst. Gaidu kādu reālu piemēru, nevis profesionālo snobismu.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday


Last edited by EDDY on Fri Jul 21, 2006 2:44 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 2:44 pm    Post subject:

Es labprāt izdarītu to, ko tu prasi, taču es nesaprotu, ko tieši tu prasi.
Cik es esmu izlobījis no tava teiktā, tu vienā funkcijā definētu mainīgo nemāki izmanto citā? Vienkāršākais variants - globāls mainīgais. Ja gribi smukākam kodu, tad nāksies domāt pašam kā to iznīdēt. Bet vispirms iesaku kārtīgi noformulēt ko tu gribi panākt vai nu ar pseidokodu vai ar mazu koda gabaliņu un parādīt kādus errorus tev izmet. Citādi sanāk kautkāda zīlēšana - varbūt uzminēšanu ko vajag, varbūt nē.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 2:47 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Diemžēl pirmo WTF nesapratu, jo neba es to izdomāju, ka gandrīz visa tā realizācija iet caur main() funkciju.

wtf, otro reizi. Tu pilnīgu bullšitu stāsti. No funkcijas, kurā tu izsauc FMOD api funkcijas, nav pilnīgi nekas atkarīgs. Tu FMOD api fjas vari saukt/realizēt/.. no kādas vien funkcijas vēlies[/quote]
Quote:
Tev nešķiet, ka es jau provēju nodefinēt?

nē.

Quote:
Nedomāju, ka pieliekot const int pie channel, kaut kas mainītos. Nemainījās nekas, parādījās kļūda, ka tā darīt nedrīgst.

Ko un kā tu tur esi licis?

Quote:
Gaidu kādu reālu piemēru, nevis profesionālo snobismu.

Gaidu kādu reālu piemēru, ko un kā tu dari, nevis pilnīgi sviestainus tekstus, no kuriem atbilde jāzīlē kafijas biezumos.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 2:48 pm    Post subject:

Es jau pateicu, ko es gribu.
Piemērs ir playstream no FMOd officiālās mājas lapas instalācijas pakas.
Esi tik labs, ieliec to piemēru teiksim kādā OpenGL piemērā (kaut vai, kur ar kameru pastaigājās), lai man top skaidrs kā tas notiek.
Vārdu sakot, sakrusto FMOD (playstream) ar OpenGL piemēru.
Tas ir viss, par to ielikšu tevi savas spēles titros. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 3:58 pm    Post subject:

Es tev teicu - es palīdzēšu tev tikai tad, ja tu skaidri pateiksi, ko tu nemāki un parādīsi koda gabalu, kas tev nesanāk (ar visiem kompilatora kļūdu paziņojumiem).

Playstream es paskatījus un vairāk par to, ka to visu vari elementāri atrisināt ar globāliem mainīgajiem, es vairs tev nestāstīšu. To es jau tev iepriekš pateicu.

P.S. Ja nezini, kas ir globāls mainīgais, tad lūdzu piemērs (x ir globālais mainīgais):
Code:
#include <iostream>
int x = 0;
void funkcija1()
{
    x++;
}
void funkcija2()
{
    std::cout << x << std::end;
}
int main()
{
    funkcija1();
    funkcija2();
    return 0;
}

Un kāds šeit mainīgajam x ir sakars ar main funkciju?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Delfins



Joined: 20 Jan 2003
Posts: 60
Location: Riga

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 4:02 pm    Post subject:

Es arī lasīju vienā PDF.. geimos bieži izsauktai f-jai labāk izmantot globāļus.. lai nestek-oties pārāk bieži.. tas tā...

PS: FMOD ir tikai API.. tā kā tur nav nekāds sakars ar main()... vai kam citam...
_________________
.... ....... _ o
... ... .. _\ \>
.... ....(_)/(_)
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Sat Jul 22, 2006 12:24 am    Post subject:

piedodiet EDDY snobismu, bet vai tu zini kas ir pseidokods?
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Jul 24, 2006 7:50 am    Post subject:

To Bubu: Zinu, kas ir globalais mainigais.
To Gazz: Kas ir pseidokods?

Redz, problema ir tur, ka tie mainigie ienjem FMOD::........ formu.

Sutiit tev kodu? Tas nav labi ..... .
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jul 24, 2006 7:59 am    Post subject:

Lūdzu pseidokoda piemērs: http://en.wikipedia.org/wiki/Pseudocodes
Kur ir problēma ar to FMOD::... sintaksi? Vai tu vispār zini, ko nozīmē x::y sintakse? Moška kādreiz RTFM izdari (studijai līdzi nāk diezgan labs helps), palasi par namespace.

Code:
#include <iostream>
namespace FMOD
{
    typedef int uuber_integer;
}

FMOD::uuber_integer x = 0;

void funkcija1()
{
    x++;
}
void funkcija2()
{
    std::cout << x << std::end;
}
int main()
{
    funkcija1();
    funkcija2();
    return 0;
}

Un es jau neprasu tev sūtīt visu savu kodu. Darīt man nebūtu ko lasīt to visu. Es prasu tev parādīt fragmentu kā un kur tu definē mainīgo, kā un kur tu to izmanto, un kādu galu galā rāda kļūdas paziņojumu. Tavu kodu man "zagt" simts gadus nevajadzēs, spriežot pēc taviem jautājumiem.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Jul 24, 2006 8:13 am    Post subject:

Proveshu skatiit, man kaut kaa liekas, ka tie FMOD:: .... channel, resource jau ir nodefineeti pashaa FMODS bibliotekaa.
OK, kaut kad iesuutishu to, ko tu prasi.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jul 24, 2006 8:19 am    Post subject:

Nē, tev nav pašam jādefinē tie channel un resource. Es tikai piemērā uzdefinēju tādu jaunu tipu, lai parādītu, kā strādā namesapce un :: sintakse.
Iedomājies, ka tajā manā piemērā šis koda gabals:
Code:
namespace FMOD
{
    typedef int uuber_integer;
}

ir ielikts iekš fmod.h faila, un tu to neredzi. Manā piemērā tā gabala vietā ir uzrakstīs tikai #include <fmod.h>. Bet globālā mainīgā definīcija tāpat paliek tāda pati.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Jul 24, 2006 10:02 am    Post subject:

Tas
Code:
namespace FMOD
{
    typedef int uuber_integer;
}

cik es sapratu jaaliek galvenajaa *.cpp failaa?
Skaidrs ... leenaam saak pielekt. Bet ir viens bet.
Man ir funkcijas tipa
Code:
void Demo::Funkcija()
.
Peec idejas to augstakmineto namespace jaaliek buutu *.h failaa, tur kur ir klase Demo.
Jo taalaak, jo dzilaak purvaa.... man jau galva kuup.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jul 24, 2006 10:13 am    Post subject:

Nē, tas namespace FMOD ... nekur nav jāliek. Tas jau ir iekš fmod.hpp inklūdes, kas nāk tam fmod API līdzi. Atver taču un paskaties.

Tu parādi savu koda struktūru, citādi es tiešām nesaprotu, ko tu tur nesaproti. Kā tu vari nenodeklarēt globalu mainīgo (kā x manā piemērā) un lietot to laimīgs? Es tiešām to galīgi nesaprotu.
Iesaku paskatīties C++ tutoriālus par mainīgo deklarēšanu/definēšanu un RTFM arī, ja jau negribi savas sources struktūru publicēt. Saproti taču, ka mani neinteresē, ko tava Demo::Funkcija() dara (tb tās kods). Mani interesē kā tu savas funkcijas izkārto pa failiem. Un kur definē/deklarē mainīgos.

Ja negribi rādīt, tad sorry, man vairs sāk aptrūkties gribēšana tev palīdzēt..
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Skaņa un mūzika All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group