View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 9:26 pm Post subject: |
|
Gaismas ir dažādu veidu un tiek realizētas dažādi. Tīri hardwarei uzkrautās dinamiskās gaismas, piemēram, OpenGLā var būt max 8. Bet rēķinot apgaismojumu dažādos veidos, un manipulējot ar tām pašām 8 var panākt, ka spēlē izskatās ka tiek lietots daudz vairāk gaismu.
Iesākumā palasi internetā tekstiņus par lightmap. Tas dos priekšstatu kā panākt statisku apgaismojumu. Vēlāk vari pasērčot citas tēmas par apgaismojumu. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 10:45 am Post subject: |
|
Jā, protams. Aprēķinot gaismas ietekmi uz apkārtējiem objektiem tiek ņemts vērā arī atstarotā gaisma no citiem objektiem, ne tikai pa tiešo no gaismas izstarotā objekta.
Tai pat lapā paskaties uz linkiem Radiosity, photon mapping, ... u.c. Tie ir global illumination algoritmi (tb implementācijas). Pasērčojot uz šiem keywordiem netā var atrast vairāk informācijas. |
|
Back to top |
|
|
Olby Indago dalībnieks
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 230
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 2:02 pm Post subject: |
|
Es nezinu kā jums džeki bet kad kodējot savas gāmes es izmantoju lightmapus un tad vienkārši kad cilvēks pieiet pie gaismas avota es izmantoju savu dinamisko gaismas ķermeņu funkciju kura izvietu visus 8 (var arī mazāk) gaismas avotus cik vien iespējams tuvāk spēlētājam, tādejādi gan modeļi tiek apgaismoti līdzīgi kā tas ir uz lightmap, gan arī visas iespējamās dinamiskās lampas arī deg vajadzīgajās vietās un rezultāts mani arī apmierina. Viegli un efektīgi tā teikt! |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 3:06 pm Post subject: |
|
Ko tieši?
Diseiblot tekstūru? glDisable(GL_TEXTURE_2D);
Diseiblot gaismu? glDisable(GL_LIGHTn); |
|
Back to top |
|
|
Olby Indago dalībnieks
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 230
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 7:31 pm Post subject: |
|
Par to es arī kādreiz lauzu galvu bet nolēmu iet vieglāku ceļu un pagaidām par to nedomāt bet manējais modeļu formāts to implentēt ļautu diezgan ātri, tākā vēlāk varbūt pačakarēšos ar to![/b] |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 7:40 pm Post subject: |
|
pilniigi statiskaam gaismaam viena lightmape, bet taas kas tev buus iesleedzamas izsleedzamas, katrai sava lightmape, un peec tam vienkaarsi rendereejot blendee visas nepieciesamaas kopaa _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 8:08 pm Post subject: |
|
ar mental ray var genereet _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
|