View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 8:41 am Post subject: |
|
Ahh, Bubu, bet neredzu te neviena vaarda, kas saistiitos man ar kameru.
Nee, nu tieshaam, driiz es saakshu uzskatiit, ka kamera ir modleviews, vai viewmode. Murgs.... Labaak ieshu graamatinju palasiit. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:44 am Post subject: |
|
Kamera jau arī ir matrica, kas satur informāciju par pozīciju un rotāciju 3d telpā.
Un lai OpenGL saprastu kur ir tava kamera, vajadzētu apmēram šādi:
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
glLoadMatrixf( myCamera->GetMatrix() );
kur myCamera ir pointeris uz kameras klasi
tagad skaidrs? _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 7:52 am Post subject: |
|
Skaidrs. Pagaidam......
klau a varbuut tu gribi man paliidzeet taadu uztaisiit prieksh cilveka modelja? Vinjam jagriezhas un jastaigaa, kaa tas ir visos kvestos.
Tas nozime, ka vinjsh buus kaa kamera.
Esmu jau tavu vardu iegraveejis speeles titros.... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 8:53 am Post subject: |
|
Pag, kur problēma ar modeļa renderēšanu?? Ja vajat rotēt tikai ap Y asi:
Code: | glPushMatrix();
glRotatef(angleY, 0, 1, 0);
drawModel();
glPopMatrix(); |
un visa māksla.
Ja vajag uz augšu un leju arī grozīties, tad pirms esošā glRotate uzliec vēl vienu: glRotatef(angleX, 1, 0, 0);
Vienkāršai kamerai ar to vajadzētu pietik (lidošanas simulatoros gan ne). |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 9:11 am Post subject: |
|
Nee, Bubu, tu kad spied podzinju W, vinsh iet pa kreisi, kad spied S, tad pa labi, ar nosaciijumu, kad esi pagriezis modeli pa 90 graadiem. Diemzhel tavs piemers neder, Bubu. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 11:34 am Post subject: |
|
Tu tad vajadzēja tā uzreiz arī pateikt. Te nav nekāds zīlēšanas/gaišredzības kantoris.
WASD kustību nevajag taisīt absolūti, bet relatīvi pret spēlētāju. Transformē tos virziena vektorus (spēkus/ātrumus) tāpat kā zīmēšanā (ar vienu/diviem rotate). |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 12:41 pm Post subject: |
|
Godiigi sakot, es nesapratu.
Paskaidro cilveekam saprotamaa valodaa, luudzu.
Manupraat te kaut kur pashaa nehe.gamedev bija piemers ar kubiku, kursh roteeja. Dammmm, ne tur un netur.
Viss, shiis divas speeles buus manas peedeejaas..... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 2:07 pm Post subject: |
|
Holy crap..
Ienāku šajā forumā reizi nedēļā un gardi nosmejos par jaunajiem Edija piedzīvojumiem
Puiši, es nesaprotu kā jūs vel spējat pacietīgi tērēt savu laiku un kko skaidrot :D
Edij, palasi un izproti kas notiek ar verteksi tā ceļā no definēšanas līdz rasterizācijai uz ekrāna un tev vairs nebuūs tik stulbi jautājumi - tu sapratīsi visu par transformācijām, par matricām (kas tas ir un ko vinjas ziemā ēd) un ne gaismas, ne kameras ne speelētāji tev vairs nesagādās problēmas. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 3:03 pm Post subject: |
|
Tavs miilakais vardinsh, Dev, ir stulbs?
Vispaar jau es prasu izskaidrot dazhas lietas.
Man taks nav $$$, lai seedetu i-netaa vai pirktu graamatas.
A, nu tev jau PO ... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Delfins
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 60 Location: Riga
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 3:24 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Man taks nav $$$, lai seedetu i-netaa vai pirktu graamatas. |
ļoti daudzi manuāļi/grāmatas ir pieejami p2p tīklos... _________________ .... ....... _ o
... ... .. _\ \>
.... ....(_)/(_) |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 3:41 pm Post subject: |
|
Laba doma i-net !=p2p.
Vispaar man ir riebums lasiit graamatu ieksh datora, pat ja tas ir notebooks. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 3:52 pm Post subject: |
|
nav naudas lai seedeetu i-netaa :O ??? Tu tak vislaik tur seedi un visi forumi pilni ar taviem postiem.. Nemuldi - vnk tev slinkums maaciities, gribi lai lietas naak viegli vai arii lai visi tavaa vietaa visu izdara un pasaka. Tu esi pieaudzis cilvēks ar maksimāli infantīlu attieksmi.
Kaa tu domaa taadi cilvēki kā Bubu, Giga, Elvmans, Anggelus u.c. iemaacijās tās lietas? Nejau meditācijas ceļā un arī ne no gudriem padomdevējiem kas visu pateiktu priekšā. Resursi internetaa ir pietiekami. Ja nav internets - arii bez taa var, jo pat latvijaa var dabuut paaris graamatas par OpenGL vai DX par dazhiem latiem veikalā 636. karoč tās ir gaļimās atmazkas - mācīties ir no kā.. kautvai izlasi DirectX SDK dokumentāciju
Un vel no savas puses silti iesaku atmest domu par Evitu vai citiem saviem superprojektiem, un sākt ar vienkāršu lietu izstudēšanu - bet tādu nopietnu izstudēšanu.. neizmantojot Copy/Paste no citu cilvēku rakstītām programmām. Ja nesaproti kautko - sēdi un meklē informāciju par attiecīgo tēmu, līdz nav neviens neskaidrs punkts. Tu nekādi nevarēsi būt game developeris nesaprotot lietas līdz saknei.
Kautgan pa priekšu izdomā kas tu gribi būt - spriežot pēc tavām aktivitātēm CG forumā, šeit un dažādiem taviem izteikumiem, tev ir nopietnas problēmas ar pašnovērtējumu (tu sevi prezentē kā speciālistu visās jomās).. Principā cilvēks var būt speciālists tikai vienā jomā kurai tad jāvelta visi resursi.. Ja ļoti cenšās, var izspiest arī divas, bet ne vairāk
Ja tu nēsi speciālists nevienā jomā - visas tikai virspusēji aptaustijis, no tevis nav nekādas jēgas.. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 3:59 pm Post subject: |
|
Tagad tev vareetu iedot zhetonu par eksperimenta veiksmigo atrisinajumu. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 5:39 pm Post subject: |
|
Es esmu mēms..
Nekas cits laikam neatliks kā pievienoties "ignore EDDY" pulciņam. Ja tu EDDY šitā dirsīsi visiem pēc kārtas, tad vairs neviens te nepaliks, kas tev palīdzēs. No manis palīdzību vairs negaidi. Vari sagaidīt tikai ļaunus smieklus laiku pa laikam. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 7:31 am Post subject: |
|
Automatiski man jasaprot, ka no foruma nav nekaadas jeegas.
Jo luudzot kaadam nedaudz izstastit par gaismu un kameru attiecibam ieksh matricam, tas jums izvershas par balangaanu.
Labi, turpmaak neko jums neprasiishu, bet pats dariishu.
Ar ko tas viss saakaas?
Godiigi sakot, esmu viilies dazhos tipos, kuri solot sadarboties, vienkarshi ignoree. Un nesakiet viss, ka vinji ir apvainojushies.
Kaa juus pret mani, taa es pret jums. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
|