View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
martinezzz
Joined: 02 Feb 2010 Posts: 42
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 10:19 am Post subject: sapigais jautajums par shadowiem un lightingu ka tadu |
|
esmu aplukojis klasiskas pieejamas enu kastinga metodes aka deepsi , stencili shadow volumes .... un ir diezgan bedigi ... mana smadzene plus minus ar grutibam varetu mosh stencilus pavilkt volumes jau baiga ezoterika iskatijas kad lasiju nehe tutoru sapratu ka ar vienreizeju izlasishanu gaisma neatausa ... deep mapem liekas ka varetu but tads vidusceljsh tachu ak vai katram pointlaitam jarendere 6 paasi ... mana gaima planots diezgan spiest uz visadam gaisminjam daudz visadu verkju ar lampochkam un paarsvara ar pointlaitem efekts ir tiehi tad ja vinji reali spidinas nevis ir tikai glowy spraiti..
taka esmu uz pauzes vai nav kads uber superigs risinajums kkas kaa realtaim photon mapings kas varetu reize dot enu un gaismu ...
biju taisijis experimentu kur no katra normalja rendereju mazu 16x16 texturu lai no tas iegutu atieciga punkta laitinga viziju ...
protams ka mans fps bija tuvu nullei ... ta nu sho ideju atmetu...
ir doma no gaismas avota emitet miljons primitivu kas aplipina geometriju .. tachu tas laikam ari bus zero fps ....
vopshem vai ir kadam idejas kas varetu but jauns shaja shadow casting pasaulee ... kaa varetu forshi ielaitot pasakumu ... lai butu unlimited laitsourci iespejami ka Final Gather lait emitejoshas mapes kkas tads.. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 10:37 am Post subject: |
|
Tevis aprakstītās idejas arī esmu teorētiski apskatījis un par to štukojis.
Bet tālāk praks\e nevaru ieviest, nav man matemātiskās dotības. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 11:33 am Post subject: |
|
Stencil ēnas ir novecojis posms. Neviens īsti tās mūsdienās vairs neizmanto. Visa nākotne (un tagadne) mūsdienīgām spēlēm pieder shadow mapēm, kur ēnu taisa renderējot dziļuma buferi no gaismas skatpunkta. Modernos renderēšanas veidos (piemēram, deffered, vai light-prepass) shadow mappings iederas ideāli un nodrošina praktiski unlimited gaismas avotus pie sakarīgas performances. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 11:51 am Post subject: |
|
Bubu varētu uztaisīt, vai aprakstīt latviski pamācību par to, kā vienkārši izveidot shadow mapes vienkāršai scēnai. Domāju būtu labs darbs ieguldīts.
Ja pieliktu kaudzi teorijas, tad būtu vēl superāk. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 1:38 pm Post subject: |
|
Būs laikam jāiedziļinās un jāpārtulko ar autora atļauju. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
martinezzz
Joined: 02 Feb 2010 Posts: 42
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 3:08 pm Post subject: |
|
eh atkal jalasa daudz |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 3:13 pm Post subject: |
|
Tieši tāpēc arī vajag uztaisīt tādu nelielu apmācību, lai būtu skaidrs pēc pāris rindkopām, kas tas ir un kā to dara, nevis lasīt svešā valodā n-tās lapas un lipināt tās kopā. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
martinezzz
Joined: 02 Feb 2010 Posts: 42
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 3:34 pm Post subject: |
|
tas vienkarshakais bai sakarigs tutors pat es sapratu bus laikam tas ari jaliek iekshaa |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 4:00 pm Post subject: |
|
martinezzz wrote: | eh atkal jalasa daudz :D |
Tā tas būs par visu. Ne tikai par shadow mappingu. Bet gan par jebkuru tēmu. Zināšanas no 0 nenāk - EDDY, tas arī uz tevi attiecas. |
|
Back to top |
|
|
martinezzz
Joined: 02 Feb 2010 Posts: 42
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 4:11 pm Post subject: |
|
klau iebazu to kodu ieshaa visitka tip top kompilejas tachu met ara
printf("GL_FRAMEBUFFER_COMPLETE_EXT failed, CANNOT use FBO\n")
tas man kkas nav riktigi ar ogl vidjokarti vai ko ?? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 4:27 pm Post subject: |
|
Tas nozīmē, ka FBO setupu, kuru tu uzstādi, tava videokarte vai draiveris neatbalsta. Vai nu updeito draiveri, ja tev tas ir aizvēsturisks, vai arī jālabo kodā kļūda. Tas viss ir šeit: http://www.opengl.org/documentation/ |
|
Back to top |
|
|
martinezzz
Joined: 02 Feb 2010 Posts: 42
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 8:30 pm Post subject: |
|
nu draiveris diezvai vecs butu .... vienvardsakot iskatas ka shovakar shadowsi vel nebuuus un taa pazhiznji liekas ka esi jau nokjeris bet nekaa |
|
Back to top |
|
|
martinezzz
Joined: 02 Feb 2010 Posts: 42
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 9:08 pm Post subject: |
|
nokompileju to tutorjali un uz mana kompja vinsh nerada shadowsus .. bet ari nemet araa to eroru |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 10:48 pm Post subject: |
|
Tad vajag padebugot un pameklēt problēmu. Tā notiek programmēšana +/- 50% kodēšanai un 50% debugošanai (cipari no zila gaisa). |
|
Back to top |
|
|
|