|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 11:50 am Post subject: |
|
EDDY wrote: | No kurienes man zināt, ir tas dll kreisais, vai nav? :wink: |
Kā tu zini kā programmēt? Ja lieto kādas funkcijas/klases/API, tad taču jāzin, no kurienes tās/tie nāk. Tad arī viss būs skaidrs.
Quote: | Kur tās tekstūras un modeļu dati glabājas? Operatīvajā? Ja tā, tad kāpēc videokartei ir pašai sava atmiņa? Manuprāt tāpēc, lai nevajadzētu dzīt datus no RAM uz videokarti. |
To var elementāri +/- aprēķināt un norādīt spēles uzstādījumos. Ka vēlams tik un tik Mb atmiņas. Pie tam, ja tu to pārsniegsi, tad nekad nebūs tā, ka kaut kas neies (ja nu vienīgi vairāk par procesam atļaujamo virtuālās atmiņas izmēru). Videokarte var datus swapot uz parasto RAM'u. Gan GL, gan DX tā dara. Vienīgi tad būs lielāka bremze, ja tekstūras vai citi buferi trash'osies uz RAM'u.
snake5 wrote: | Pirmkārt jau poligoni videokartei kasa vēl mazāk kā to skaits. Zīmēti tiek trijstūri. |
Trīsstūri ir poligoni. Tātad videokarte zīmē poligonus (lai gan tikai viena veida). Ja Jānis brauc ar BMW, tas nozīmē, ka viņš brauc ar mašīnu (pofig, ka ar viena veida, bet brauc taču ar mašīnu, nevis ar vilcienu!). |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 12:04 pm Post subject: |
|
Aprēķināt jau nebūtu problēmas, atliek tik nospiest F9 podziņu.
Bet kā ielikt iekš RAM vai VRAM? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 12:35 pm Post subject: |
|
EDDY, kāpēc tev vienīgajam parasti ir dažādas problēmas ar exe palaišanu, bildes parādīšanu utt.? Ja tu, piemēram, kodē Visual Studio, tad tur ļoti skaisti viss aprasktīts, kas jādara, lai exe palaistos uz visām kastēm. Arī Ogre skaisti strādā uz vairumu video kartēm, bet tev laikam ir sanācis pat to sačakarēt (neiedziļinājos topikā).
Pareizi ir abi varianti: gan trijstūris, gan trīsstūris. Tas tā, izlienot no tēmas. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 12:36 pm Post subject: |
|
Quote: | Trīsstūri ir poligoni. Tātad videokarte zīmē poligonus (lai gan tikai viena veida). Ja Jānis brauc ar BMW, tas nozīmē, ka viņš brauc ar mašīnu (pofig, ka ar viena veida, bet brauc taču ar mašīnu, nevis ar vilcienu!). |
"Trijstūri" arī ir pareizs nosaukums.
Un es nesaku, ka trijstūri nav poligoni, es saku, ka tā ir pārāk neprecīza (bezgalīgi neprecīza) mērvienība, lai to lietotu pie zīmēto objektu skaita.
Es varu uzzīmēt tikai vienu poligonu un dabūt 2 fps uz jaunākās videokartes ar vienkāršiem šeideriem...
Quote: | Bet kā ielikt iekš RAM vai VRAM? |
Normālos apstākļos tu to nevēlēsies darīt - ja vien nav interese pašam apstrādāt visu resursu mētāšanu no vienas atmiņas uz otru un atpakaļ. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Last edited by snake5 on Tue Jun 01, 2010 12:37 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 12:36 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Bet kā ielikt iekš RAM vai VRAM? |
Mūsdienu videokarte un draiveris to pats labāk zinās un mācēs izdarīt. Tādu optimizāciju atstāj draivera ziņā, šaubos vai tev vai arī man tas labāk sanāks, nekā draiveru developeriem Nvidia/ATI/citur, kuri zin precīzāk un detalizētāk kā darbojas videokartes hardware. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 1:34 pm Post subject: |
|
Par to RAM vs VRAM biju domājis, ka tev ir zināmas kādas funkcijas, kuras es varu kā programmētājs aktivizēt, neiedziļinoties sīkumos.
Elvman, šī nav spēle. Šis ir testa fragments. Labi, nākamreiz labošos un būs klāt arī pāris bildes. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 2:03 pm Post subject: |
|
Te viens attēls:
_________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 2:34 pm Post subject: |
|
Attēlā izskatās, ka kaut kas nav ok ar anti-aliasingu (es gribētu teikt, ka tāda tur nav). _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 3:06 pm Post subject: |
|
Nav, nav, visu jau nevar uzreiz. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 8:24 pm Post subject: |
|
Kas noticis ar to sienu pa labi? Kautkāda jocīga. Tā kā izblurota, tā kā nē. Izskatās aizdomīgi katra ziņā. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 10:17 pm Post subject: |
|
1. iespēja: Murgaini sablendotas kopā 2 tekstūras (Content\models\SIENAS\Concrete_018_B.jpg var apskatīt)
2. iespēja: dīvains šeideris (kad daļēji iebraucu sienā, mazs gabals apkārt "caurumam" izskatījās ielocīts).
3. iespēja - abas iepriekšējās iespējas kopā. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 7:19 am Post subject: |
|
Diffuse tekstūrai nav ne vainas, tā blur neveido. Vaina varētu būt normal mapping stiprumā, jo veidoju ar Crazybump, BET ....
... kā jau minēju, šim Parallax mapping nestrādā korekti. Laikam nāksies pārrakstīt šeideri, vai nospert no kāda smuka piemēra.
Manuprāt, Sneik, parādi to bildi bez šitā bloom efekta, nospied F3.
Man nesanāca ekrānšāviņu izveidot, rāda melnu bildi ....
elvman wrote: | Ja tu, piemēram, kodē Visual Studio, tad tur ļoti skaisti viss aprasktīts, kas jādara, lai exe palaistos uz visām kastēm. |
Kur tieši par to rakstīts? :wink:
Runājot tieši par antialiasing, man laikam problēmas ar tā uzlikšanu, jo nekādu efektu nemanu. Slodze ir, bet zobainums paliek (varbūt mazāks ir, neiedziļinājos).
Vispār ar to videodraiveri problēmas. Nevaru uzlikt advanced režīmu. Kāds varbūt zin, kuru paku man likt virsū, ja man ir Server 2008 64 bit? Vistas? XP? Visu izprovēju, bet man rāda par Catalyst Control Panel nesaderību ar OS. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 8:10 am Post subject: |
|
EDDY wrote: | Kur tieši par to rakstīts? :wink: |
Dokumentācijā (doh). Gan tajā, kas nāk līdzi Studijai, gan MSDN'ā.
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/zebw5zk9.aspx (attiecas arī uz 2k5 un 2k8 studijām)
AFAIK, AMD oficiāli nesuportē Catalyst'u uz 2k8 servera. Ja Windows Updeits pats tam neatrod draiveri tad nekas labs tev tur nesanāks. Serverim jau nekādu kruto akselerāciju nevajag, tāpēc neviens tam arī īpaši nepūlas ar savietojamību. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 8:19 am Post subject: |
|
bubu wrote: | Serverim jau nekādu kruto akselerāciju nevajag, tāpēc neviens tam arī īpaši nepūlas ar savietojamību. |
Tad kāpēc ir serveru plates ar diviem PCI-e x16 slotiem? Tās speciāli ir paredzētas CAD intensive aplikācijām.
Tad ko man likt? Win 7? Atpazīs 16 threads? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 9:15 am Post subject: |
|
Quote: | Diffuse tekstūrai nav ne vainas, tā blur neveido. |
Tajā tekstūrā jau ir blur pa pustekstūru, jo kādam ienāca prātā uz augstas izšķirtspējas tekstūras uzblendot vienu daudz sliktāku... Pietam tā tekstūra ir 2x lielāka gan garumā, gan platumā par oriģinālu, var redzēt pikseļu dubultošanos (ne tik skaidri gan, jo palielināta ar filtru). Lieki iztērēta videokartes atmiņa... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|