|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Lynx Indago Uzvarētājs
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 70 Location: Rīga
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 9:56 pm Post subject: Projekts - "Jūras Vilki" |
|
Tātad kādu laiku veidoju savu web browsera spēli. Nedomāju, ka tas sliktākais variants skatoties piemēram uz Alien Assualt Trade wards, Kings of Chaos u.c panākumiem. Spēlētāji viņiem ir daudz un pats process ir interesants. Un kā velviens no plusiem nāk klāt iespēja spēlēt piemēram darbā, kur nav usera privilēģijas kautko instalēt.
Par projektu: Ieplānots kā MMORPG, sākotnēji divās valodās starp kurām varēs brīvi pārslēgties - Latviešu, Angļu. Spēles ideja - tu esi kuģa kapteinis kautkur ap 19 gadsimta sākumu. Un attiecīgi ar šo statusu tev ir visas ar to saistītas iespējas un problēmas. Tirgoties, nodarboties ar laupīšanām, pildīt valstu misijas utt. Ir plānots izveidot Ai(kas daļēji jau darbojas) un dzīvu pasauli, kas attīstās neatkarīgi no spēlētāja.
Kas ir padarīts:
*Strādā pārvietošanās, tirgošanās, kuģu cīņas, kuģu pirkšana, labošana, chats, iebūvētas komandas priekš spēlētājiem un adminiem. Daļēji strādā Ai. Taverna funkcionē - varam algot jūrniekus.
Kas vel javeic:
Jaizveido skillu sistēma(te man vajadzīgs jūsu viedoklis) un jaintegrē essošajos skriptos. Jauzlabo vairāki algoritmi. Jasataisa bankas, janoslīpē ai. Jauztaisa iespēja doties abortāžā. Jaizdomā kā strādās questi un vai vispār tādi ir vajadzīgi. Jaizveido valstis un freelanceru(pirātu sistēma) ar attiecigiem bonusiem, ja tu esi kādā no pusēm.
Kas man ir vajadzīgs no jums? - Viedoklis
1)Nosaukums - sākotnējā ideja bija "Pirāti", bet tas izklausās tik nodrāzti, ka īsti nepatīk. Un tākā man izdoma uz vārdu došanu ir tuvu 0, jautaju pēc padoma.
2)Kas vajadzīgs, lai spēli padarītu interesantu un tieši "Jūs" vēlētos to spēlēt? Es esmu izgatavojis, ko es uzskatu par vajadzīgu, lai spēle funkcionētu un būtu pamats, lai varētu virzīt projektu tālāk un padarīt interesantāku ar vairāk iespējām.
3)Skill/Level sistēma - Kuru izvēlēties, kapēc? Tātād divas iespējas
a)Level sistēma - par katru nogremdēto, abortažēto kuģi, pārdoto preci ar peļnu, izieto questu mēs nopelnam pieredzi. Ko vēlāk iztērējam par skiliem tādejādi kļūstam stiprāki attiecīgajās jomās. Varētu vel ieviest perkus ik pa kādam levelam. Labi piemēri Fallout(perki), Sea Dogs(tieši par dzīvi uz jūras), World of Warcraft(kā MMORPG) u.c.
+ vieglāk kodējama, noteikti ir vel bet uz sitiena nenāk prātā.
- tieša, bez lielām variācijas iespējām. Iespēja, ka lielāks levels vienmēr uzvar vājāku, kas man nepatīk iekš lielajiem level based MMORPG.
b)Skillu sistēma par katru izdarīto lietu, mēs saņemam skill pointus attiecīgajā jomā - pārdodam lielu kravu saņemam 2.1 iekš tirzniecības. Izšaujam zalvi no lielgabaliem saņemam skillu šaušanā utt. Noteikts limits cik var dabūt skillu kopsummu, kas liks kārtīgi pardomāt par templati kādā būvēt varoni. Ļoti labs piemērs Ultima Online(vel aizvien spēlētu šo spēli, ja nebūtu nobrucis serveris ar visu manu 1.1 gada darbu). Tieši dēļ sabalansētās skillu sistēmas, kas uzreiz izveido sabalansētu pvp(kas man ir ļoti svarīgs spēlē)
+ lielas izvēršanās iespējas, daudz variācijas. Nepastāv iespēja ka lielāks levels elementāri novāc vājāku, jo neeksistē līmeņu ierobežojumi. Lielāka rīcibas brīviba.
- salīdzinoši vairāk jakodē, lieli apreiķini. Nepieciešams liels skillu daudzmums, lai būtu interesanti, pašlaik nav idejas tik daudz skilliem.
Te daži skrēni no spēles, saspiedu, lai ātrāk lādējas:
Galvenais logs ar karti, bišku sākumam aizņemos lauciņus no civ, kamēr nav mākslinieks.
Tirgošanās skrēns
Last edited by Lynx on Tue May 03, 2005 4:03 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 10:58 pm Post subject: |
|
Uff, Times New Roman fonts nav tas piemērotākais spēlēm, manuprāt. - vismaz manai gaumei. |
|
Back to top |
|
|
Lynx Indago Uzvarētājs
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 70 Location: Rīga
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 11:30 pm Post subject: |
|
hah Tik tālu, tas ir līdz fonta izvēlei es vel neesmu nonācis izstrādes procesā. Bet patiešām ņemšu šo ieteikumu vērā un meiģināšu uzlikt piemērotāku fontu 19.gs. stilam. Un galvenais, lai fonts ir pieejams defaultā un nav janovelk.
P.s paldies, bubu, par palidzibu ar javascriptu ieksh php.lv forumi, šeit tu vari redzēt gala rezultātu. Tagad vel tikai būs jadabūn gatavs ka daudzums tiek pareizināts ar pirkšanas vai pārdošanas cenu, atkarība vai mēs pērkam vai pārdodam un tiek izvadīts zem laukuma summa. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 11:51 pm Post subject: |
|
Baigi laps, Lynx! Taa tik turpinaat! Varbuut mums ir ceriibas uz kaadu linku, kur scriinos redzamo vareetu nomeeginaat? _________________
|
|
Back to top |
|
|
Lāčblēdis
Joined: 16 Jan 2005 Posts: 113
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 11:57 pm Post subject: |
|
Izskatās ļoti skaisti, un tēma man arī patīk. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 1:10 am Post subject: |
|
He nu kaut kaa atgaadina Sida Meijera Piraatus, vieniigi tas ir single player, bet te MMORPG. Bet vispaar man patiik, vizuaalais noformeejums arii taa nekas, tikai tie fonti un peleekaas kantainaas windows veidiigaas pogas nekam neder.
Nu es domaaju ka vareetu kadu kvestu ielikt lai interesantaak buutu, piemeeram, iebrauc pilseetaa un tur padzird par apsleeptiem daargumiem, kurus nu buutu jaabrauc mekleet, kartes daljas vareetu atrasties pie dazaadiem piraatiem un tad vinjas jaasavaac kopaa, nu aptuveni kaut kaadus taadus questinjus )
Par nosaukumu nu nezinu uz sitiena nevar izdomaat, veel jaapadomaa mazliet, varbuut kaut kaa taa "Life on board" (Dziive uz klaaja) vai kaut kaa tamliidziigi. Nu pagaidaam nav dizo ideju.
Bet pagaidaam manaa skatiijumaa izskataas diezgan reaals latvieshu projekts ) ceru ka viss izdosies _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
Eximo Indago Uzvarētājs
Joined: 08 Feb 2003 Posts: 106 Location: Rīga
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 12:20 pm Post subject: |
|
Izskatās interesanti.
1) Nosaukums varētu būt Jūrasvilks (Sea Wolf) vai Jūrasvilki, kaut gan, lai arī Pirāti ir nodrāzts, tomēr uzreiz ir skaidrs par ko ir runa.
2) Grūti kaut ko īpaši ieteikt, ideja galvā ir tev, ne mums. Kad spēle būs pieejama, tik tad varēs runāt jau konkrētāk.
3) Manuprāt, centrālajai lietai ir jābūt naudai/zeltam, jo tas vislabāk raksturo pirātu vai vienkārši tirgotāju mērķi, nevis kaut kādi mistiski punkti. Par naudu varētu algot kuģa komandu, uzlabot kuģi un vārdsakot pirkt ko vien tu varēsi iedomāties un ielikt spēlē. |
|
Back to top |
|
|
Lāčblēdis
Joined: 16 Jan 2005 Posts: 113
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 4:35 pm Post subject: |
|
Varētu pārcelt darbību uz Baltijas jūru. Vietējā jūras laupītaju brālība saucās Gotlandes brāļi, Hanzas pilsētas reiz vāca kopā naudu, cilvēkus, kuģus, lai tiktu ar viņiem galā. Kaut kur lasīju par to, diemžēl vēsturē nav saglabājušās ziņas par pasākuma iznākumu, tātad te ir lielas iespējas izdomai. |
|
Back to top |
|
|
Lynx Indago Uzvarētājs
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 70 Location: Rīga
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 4:53 pm Post subject: |
|
Quote: | Varbuut mums ir ceriibas uz kaadu linku, kur scriinos redzamo vareetu nomeeginaat? |
Uh, vel parak daudz lietas jasataisa, lai attiecigais produkts butu kaut mazliet baudams. Vienkarshi velejos dzirdet jusu viedokli itin svariga lietaa kā nosaukums un skillu sistema. Pec Eximo rakstitaa, ka svarigakais varetu but nauda, saku domat varbut patiesham atmest tadu lietu ka skillu sistema, un praktiski uzvar tas kuram lielaks kugis utt. Bet dabūt labu kuģi daudz naudas būs grūti, jo ja nones tavu kuģi praktiski jasāk no jauna ar minimāliem ietaupijumiem bankā. Bet varbūt spēle kļus pārāk viegla un netik ļoti baudāma, ja visi aptuveni vienādi un neizceļas ar savu personibu un ieturētu noteiktu profesiju kā tirgotājs vai kareivis vai vvz kas. Iespējas kur attīstīt ir lielas. Jameiģina apkopot vēl viedokļi.
Quote: | Nosaukums varētu būt Jūrasvilks (Sea Wolf) vai Jūrasvilki, |
Jā, ideja nav slikta, patiešām varētu būt pietiekami skanīgi un saturīgi gan iekš latviešu valodas, gan priekš angļu.
Quote: | Varētu pārcelt darbību uz Baltijas jūru. |
Šāda bija sākotnējā ideja, bet es saskāros ar lielu problēmu kā mapmakings. Uztaisīt kautcik reālu Baltijas jūras apgabalu ir ui cik liels darbs. Tapēc sākumā ir ideja izveidot kautkādu universe vvz kādā vietā. Paspēlēt spēli, saprast kā cilvēkiem patīk. Vēlāk jau var piesaistīt cilvēkus projektam un izveidot Baltijas jūru. Vai kādu citu vietu pasaulē. Iespējas mapmakingam diezgan lielas. Photoshop un mazu 50x50px bilzhu uploads uz servera un datu pamainīšana datubāzē ar map editoru.
Update: Paturpinot Eximo ideju ir doma ka skillu sistēma patiešām neeksistē, bet tā vietā mēs varam visādi uzlabot savu kuģi. Nopirkt labāku buru audeklu, kas piedod nedaudz ātrumu kuģim. Apšūt ar metālu kuģa bortus, tādejādi iegūstot daudz vairāk izturības, bet pazaudējot nedaudz manevritāti un ātrumu. Tādējādi rodas stratēģiskais elements, pakrāt naudu nopirkt labāku kuģi vai uzreiz uzlabot pa lētāku naudu un pēc tam nopirkt daudz labāku, jo ar stiprāku kuģi vieglāk nogremdēt citus kuģus utt. Vienīgais, kas paliktu uz alter ego pleciem ir vārds, slava un karma. Kas attiecīgi ietekmēs pāris lietas, kuras jau ir ieplānotas. |
|
Back to top |
|
|
Eximo Indago Uzvarētājs
Joined: 08 Feb 2003 Posts: 106 Location: Rīga
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 5:15 pm Post subject: |
|
Nezinu vai ir pietiekami pārdomāts gameplay. Kāda tā spēle īsti ir plānota? Kā Alien Assault Trade vai Sid Meier's Pirates!, vai Ultima Online vai kaut kāds apvienojums? Pašlaik pēc pieejamās informācijas izskatās pēc SM Pirates! ar UO'istiskām iezīmēm. |
|
Back to top |
|
|
Lynx Indago Uzvarētājs
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 70 Location: Rīga
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 5:25 pm Post subject: |
|
Nu spēli patiešām varētu salīdzināt ar Sid Meier's Pirates onlainā. Karojam, abortažējam, tirgojamies, ideja ir arī par pirātu apvienošanos brālībās, tādējādi izveidojot spēku uz jūras no kura mukt un respektēt. Vēlak dodam iespēju izlaupīt pilsētas utt. Bet ir velme padarīt šo gameplay sarežģītāku, interesantāku un tur mums talkā nāk skillu vai levelu sistēma. Kur patiešām var atrast iezīmes gan no Ultima Online(ja skillu sistēma), gan no World of Warcraft(ja nu levelu sistēma). Izskatās, ka patiešām grūti citiem saprast ideju, vajadzēs vien ātri sataisīt kautcik spēlējamā līmenī 0.1 versiju, bez skilliem un dziļas domas, tik lai iztestētu kā darbojas un kāds būtu labākais turpinājums spēles attīstībā. |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Thu Mar 31, 2005 9:33 pm Post subject: |
|
Varētu nosaukt "PHPirāti":) ("PHPirates"). Bet visādi citādi, respect, elegants geims. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Digital-X
Joined: 11 Jan 2004 Posts: 79
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 1:16 pm Post subject: |
|
Kamaz, tas buutu ok, ja speele buusu atveertaa koda, kas taa visticamaak nebuus...
Manas versijas:
The Lost Islands.
Treasure Hunters.
1200 A.D.
Sea of the Storms. _________________ Security: http://www.netsec.lv/forums/ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 1:20 pm Post subject: |
|
Digital-X wrote: | Kamaz, tas buutu ok, ja speele buusu atveertaa koda, kas taa visticamaak nebuus... | Kādā sakarā te OS kods? |
|
Back to top |
|
|
Lynx Indago Uzvarētājs
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 70 Location: Rīga
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 2:22 pm Post subject: |
|
Nu pēc idejas vislabāk jau patīk Eximo ieteiktais nosaukums Sea Wolfs. PHPirates būtu ar stilu un dziļi ietvertu domu - par šito variantu arī jāpadomā.
Ideja par skillu sistēmu ir pilnībā atmesta, tā vietā mums ir iespēja uzlabot savu kuģi, sistēma jau strādā un imho diezgan veiksmīgi. Tagad patiešām viss spēlē būs atkarīgs no naudas un savas slavas.
Vēl vajadzīgs bišku viedoklis, spēles procesu es vēlos padarīt pēc iespējas realāku un līdz ar to interesantāku. Ideja ir šāda, ka gandrīz katrs darbs prasa savu noteiktu laiku, piemēram par tiem pašiem uzlabojumiem, mēs vēlamies apšut savu kuģi ar izturīgāku koku, lai iegūtu izturību. Un tas prasa noteiktu laiku piemēram 30min. Un tagad jautājums šos laikus pasniegt reālajā laikā vai spēles laikā? Attiecīgi, ja to pasniegtu mūsu laikā nebūtu ilgi jadomā, cik laiku tas patērē, bet zaudē realisms, kurš tad pabeigs par 30min reāli apšut kuģi ar izturīgāku koku? Tapēc jautājums kā Jūs domājat kā labāk šos laikus pasniegt no lietotāja viedokļa?
Un iespējams, ka parādās jautājums kapēc šādu laika sistēmu vajag? Ideja ir sekojoša: mēs nogremdējam kādu citu kuģi, esam smagi sabojājuši savējo. Un ko mēs daram ātri aizbraucam uz pilsētu, salabojamies un pāris sekunžu laikā esam ierindā. Imho nekam neder, attiecīgi ja smagi sabojāts kuģis varēs viņu ielikt labošanā piemēram uz 5min(atkarīgs cik lieli bojājumi) un tikmēr pastaigāt pa pilsētu, kautko citu padarīt, bet ne pamest pilsētu kamēr kuģis tiek labots. Un tapēc pašlaik strādāju pie vairāku kuģu sistēmas. Attiecīgi tu kautvai katrā savas valsts ostā, ja nauda pietiek tik daudz kuģiem, vari notauvot kuģi un kamēr viens labojas tikmēr ar otru mierīgi pamest ostu un doties sirojumos. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|