View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
E13m3nT
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 42
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 4:59 pm Post subject: Transparent |
|
Man ir backgrounds un man vajag paarvietot kaadu citu bildi no vienas malas uz otru. Uz bildes ir cilveecinsh. Kaa lai dabuj cilveecinja bildei transparentu backgroundu? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 5:05 pm Post subject: |
|
Nedaudz labaak vareetu paliidzeet, ja pateiktu kaa tu vispaar ziimee savu backgroundu un cilveecinju? OpenGL? DirectX? SDL? |
|
Back to top |
|
|
ugizs
Joined: 07 Jan 2006 Posts: 119
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 5:07 pm Post subject: |
|
c++ pavisam elementāri, protams, ja viss notiek formās..
savai bildei ieliec backgroundā kkādu lillā vai vienalga kādu citu krāsu, tad form settingos ir tāda lieta kā transparent color, tur ieliec true, un transparent color value ieliec to lillā vai to savu izvēlēto krāsu...
peace... |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 5:32 pm Post subject: |
|
ugizs: formas (??) nav vienīgais c++ izpaušanās veids. Kā jau giga teica: OpenGL, SDL, DirectX - ar c++ var darboties caur jebkuru no šiem API.[/i] |
|
Back to top |
|
|
ugizs
Joined: 07 Jan 2006 Posts: 119
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 5:39 pm Post subject: |
|
bubu, es to zinu, ka c++'ā formas nav vienīgais... es vnk pateicu to pašu prastāko, vot i viss. |
|
Back to top |
|
|
E13m3nT
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 42
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 10:32 pm Post subject: |
|
man vajadzeetu ar directx |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Wed Mar 01, 2006 8:57 am Post subject: |
|
Gribu tik brīdināt, ka "formas" un norādīta "vienkāršā" transparencija ir ļoti neoptimāla, tāpēc praktiski spēlēs neizmantojama. Es savulaik kāvos ar puscaurspīdīgajiem imagiem, bet tad drīz vien atklāju ogl, dx un citas iespējas, kas ir daudz ātrākas. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Wed Mar 01, 2006 1:12 pm Post subject: |
|
Uztaisi 32bit tekstūru, alpha kanālā iezīmē to kas būs redzams, kas nē (balts-redzams, melns-neredzams).
piemers:
rgb:
Alpha:
Ja priekš D3D, tad:
Code: |
pd3dDevice->SetRenderState( D3DRS_ALPHABLENDENABLE, TRUE );
pd3dDevice->SetRenderState( D3DRS_SRCBLEND, D3DBLEND_SRCALPHA );
pd3dDevice->SetRenderState( D3DRS_DESTBLEND, D3DBLEND_INVSRCALPHA );
pd3dDevice->SetTexture(....);
...renderē savus poligonus...
|
_________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
|